Jong PSV - MVV 05 februari 2018
06 feb 2018 08:05
Onderwerp Auteur
Gisteren was een aanfluiting. Menig team uit de vijfde reserveklasse brengt aanvallend meer, valt in een hoger tempo aan. MVV dacht de bal richting het doel van PSV te kunnen wandelen. Kruipen. Is dit het team dat in de eerste vier wedstrijden negen keer scoorde?? Kan iemand me dat uitleggen? Of is ons toen echt een kuub zand in de ogen gestrooid, was dat allemaal toeval? Ik weet dat het vaak zo is als een team in een dip als deze zit, maar het lijkt alsof er echt 0,0 gif in de spelers zit. Alsof het ze niet interesseert. Nou worden we allemaal niet vrolijk van een maandagavondwedstrijd in de kou tegen een reserve-elftal, maar toch.
Ja, MVV had niet eens hoeven te verliezen gisteren met de ballen op de paal en andere momentjes (en Jong PSV dat zelf ook nauwelijks iets creëert), maar dat had niets met het spel te maken. Ga op deze manier naar Cambuur dat van de laatste vier wedstrijden er drie won en enkel van koploper Ajax verloor, en je kunt lachen. Van het huilen. Telraam meenemen aub.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
06 feb 2018 08:22
mvv supporter
Platinum Boarder
met 7 gewonnen wedstrijden van de 23 lijkt me de toon van dit seizoen gezet.
Ook al is er nog een kans om de playoffs te halen lijkt het me niet realistisch om hier naar uit te kijken.
Mocht je al plek 11 halen en een plek in de playoffs afdwingen dan weet je ook meteen waar je staat. helemaal onderaan.
Of die 1ne thuiswedstrijd dan winstgevend gaat zijn dat denk ik niet.
Dus willen we überhaupt nog de playoffs halen? Voor mij hoeft het niet.
Want we kunnen ons niet blijven verbergen achter smoesjes van de spitsen moeten nog inspelen op elkaar. het team is niet aan elkaar gewend.
Laten we gewoon eerlijk zijn en de conclusie trekken dat dit een van de slechtste teams is sinds jaren.
Dat zowel de scouts als de trainer het mis hadden bij het aantrekken van spelers.
Misschien moeten we de rest van het seizoen maar op safe spelen, geen spitsen meer op het veld en gewoon meer verdedigers / middenvelders opstellen.
Haha dat slaat natuurlijk nergens op, aan de andere kant aan onze huidige spitsen hebben we letterlijk NIKS/ NOPPES / NADDA.
Het enigste wat deze spitsen ons kunnen geven is een schaamte gevoel / hoofdpijn / en ergernis.
06 feb 2018 09:00
Dat het super slecht is, om moedeloos te worden , ben ik met iedereen eens. Voor mij voelt het alleen niet alsof deze groep zo laag zou moeten staan op basis vn kwaliteit. De zelfde lui hebben de eerste twee maanden 5 of 6 prima wedstrijden op de mat gelegd met best veel goals. ik geloof dus niet in het enorme kwaliteits tekort. Ik denk eerder aan een slechte sfeer, geen motivatie, techniache staf zonder grip op de groep of zoiets. Ben benieuwd of mensen die wel eens naar de trainingen gaan hiet iets van terug zien....
06 feb 2018 09:08
Altied schreef : txt Op dit moment loopt het bestuur alweer hand aan hand met mensen die bijna hebben gezorgd dat ik nooit meer naar mijn grootste liefde kon gaan! txt
Wat bedoel je hiermee?
06 feb 2018 09:49
middenstip
Platinum Boarder
Als Elsen de groep niet meer kan motiveren, moet hij zijn conclusies trekken!
06 feb 2018 10:05
bokkesprongen
Platinum Boarder
Laf ,zal wel moeten anders staan ze weer achter na 1 minuut ,gelijk spel was goed geweest voor zelfvertrouwen met 7-0 verliezen was nog dramaticher ,deze selectie is te min ,gewoon hopen op een flow de 4 periode en NU wat zelfvertouwen tanken en geen zeperds ook niet tegen Cambuur .Dat ziet R Elsen ook zo .
06 feb 2018 11:38
06 feb 2018 11:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
iech wow ut al bij de möpkes rebrik plaotse,mer besloot tog um ut heij te doen:
MVV is beter daan vreuger...
En wie!!!!
Koum vreuger d'n trökslaag pas nao de Vastelaovend...
zien ze noe rapper en gebeurt dit al veur de Vastelaoven!!!
Neet te geluive wat iech gistere dao gezeen höb....
Dao is heijboove al genoog euver gesjreeve....
Eenige tot iech wul zegke:
klub en tiem maag die paar fantastiese fans die met oet zien gegaange kompenseere...
door hun de koumende oetwedstrijd gratis vervoer en towgaang aon te beeje !
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel
Tijd voor maken pagina: 0.261 seconden