MVV- Jong FC Utrecht 09-03-2018
06 mrt 2018 14:46
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Na de tegenvaller in Sittard, is er maar 1 remedie en dat is zo snel mogelijk weer voetballen. We beginnen nu aan een op papier makkelijkere fase.
Tegen de nr laatst moet gewoon gewonnen worden. Elsen heeft 3-4x dezelfde basis kunnen opstellen, dat vind Ron fijn. En het elftal ook. Nu is het echter de schade opmaken want de derby dreunt door, er zijn schorsingen van Schroijen, Janssens en Martina. Nys blessure?
Boe is dat feeske?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
06 mrt 2018 15:17
Janssens kreeg zijn vierde gele kaart, dat levert nog geen schorsing op. Schroijen en Martina zijn wel geschorst. Mmae en Houben logische vervangers. Is Ippel alweer in staat om wedstrijden te spelen?
Jong FC Utrecht staat al sinds november onderaan. Ze wonnen eind oktober van ons en daarna pakten ze één punt uit dertien wedstrijden voordat ze thuis tegen RKC eindelijk weer eens wonnen. Let wel: dat was het begin van een revival, laatste vier wedstrijden twee gewonnen (waarvan koploper Jong Ajax de andere was), één gelijk en één verloren.
Dat gezegd hebbende: Jong Utrecht heeft zeventien punten gehaald. Veertien in thuiswedstrijden en drie in uitwedstrijden. Twee uitpuntjes behaalden ze in september. Vanaf dat begin oktober bekend werd dat er geen team degradeert dit seizoen is Jong Utrecht afgeschakeld. Ik kan er linksom of rechtsom wel duizend analyses op los laten maar deze moet je gewoon winnen. Tegen de nummer laatst die vrij letterlijk alle uitwedstrijden verliest. Winnen, klaar. En aangezien Dordrecht uit naar één van de sterkste ploegen van het moment (De Graafschap) moet, sta je normaal gezien na vrijdag "gewoon" weer op een play-off plek.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
06 mrt 2018 16:42
Als je thuis niet van Jong FC Utrecht wint is het in essentie gewoon einde seizoen. Dit is een niet meer dan een matige tegenstander waar je zelfs zonder 2 of 3 geschorsten, zeker thuis, gewoon van moet winnen. Win je hier niet van dan blijf je in de stand achter de feiten aan lopen en heb je eigenlijk kwalitatief ook niets in de play-offs te zoeken.
We hopen weer op het beste en ik reken op een 3-1.
06 mrt 2018 17:44
Hierbij moet ook nog eens vermeld worden dat de goede resultaten van de laatste weken voor een groot deel te danken zijn aan het meespelen van een aantal spelers uit het eerste elftal dat terugkeert van een blessure zoals Kali en Joosten. Ook Troupee, Van der Meer en Dumic speelden afgelopen maandag mee. Zij zullen echt niet meereizen naar Maastricht op een vrijdagavond wanneer Utrecht op zondagmiddag tegen een direct concurrent speelt. Er blijft dus een veredeld jeugdelftal over met weinig getalenteerde spelers, die niet voor niets laatste staan.
We gaan daarom ook gewoon winnen vrijdag. Misschien wel goed om een keer zonder Schroijen te spelen. Houben is zijn meest logische vervanger, al zou ik Koolhof ook graag weer een keer vanaf de aftrap zien. Maar dat zou betekenen dat er behoorlijk geschoven moet worden met de opstelling.
06 mrt 2018 17:52
06 mrt 2018 17:52 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Jacques, Janssens is wel geschorst vrijdag. Net als Schrooijen en Martina. Daarnaast vraagteken achter Nys.
Hawbir als back, Mmaae centraal en Houben vanaf links. Niks aan het handje, 3-0
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
07 mrt 2018 14:38
Ik lees het inderdaad. Volgens transfermarkt.de was het pas zijn vierde, dan hebben die een gele kaart gemist. Mijn fout! Zoals gesteld mag dat tegen deze tegenstander geen fluit uitmaken verder.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
08 mrt 2018 16:56
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
En ook Nys is er niet bij door een kniepees ontsteking. Ogunjimi wordt niet eens meer genoemd...
Boe is dat feeske?
08 mrt 2018 17:03
08 mrt 2018 17:04 door Jacques.
www.mvv.nl/nieuws/mvv-met-vier-wijziging...egen-jong-fc-utrecht
(...) De Maastrichtenaren missen in het duel met de Domstedelingen zes potentiele basisspelers. Ricardo Ippel en Marvin Ogunjimi ontbraken al langer in de wedstrijdselectie. Na de slijtageslag van afgelopen maandag tegen Fortuna Sittard zijn daar nu de geschorste Christophe Janssens, Shermar Martina en Joeri Schroijen bijgekomen. Pieter Nys hield aan de wedstrijd tegen Fortuna een knieblessure over. (...)
Wordt dus wel degelijk genoemd
Nys langere tijd uitgeschakeld? Bericht noemt geen termijn maar wel dat hij er "voorlopig" niet bij zal zijn. Een aderlating en duidelijk teken dat Ippels terugkeer toch wel wenselijk is. Vervelend, onze twee ervaren middenvelders en aanvoerders geblesseerd net als we een paar extra maandagwedstrijden krijgen.
08 mrt 2018 17:37
Dat gaat idd een aderlating zijn. Er wordt gesproken over een kniepeesonsteking. Ik meen dat de pezen in de knie slecht doorbloedt zijn en dus langere tijd nodig hebben voor te herstellen. Hoelang durf ik niet te zeggen. Kan Tuur niet de plaats innemen van Nys als CAM? Mares en Kelechi zijn verdedigender ingesteld. Morgen telt niets anders dan de winst. Met minder neem ik geen genoegen.
08 mrt 2018 17:49
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Verrips
Moustafa-Mmaae-Pereira-Janssens
Okita-Mares-Loshaj-Houben
Nwakali-Yildirim
Opgelost. Nu kunnen we de blessures opvangen.
3-0
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
08 mrt 2018 18:20
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Lijnsje@tappunt schreef : Verrips
Moustafa-Mmaae-Pereira-Janssens
Okita-Mares-Loshaj-Houben
Nwakali-Yildirim
Opgelost. Nu kunnen we de blessures opvangen.
3-0
Janssens is toch geschorst? En Ciranni is er toch gewoon bij?
08 mrt 2018 19:49
Present! En hopelijk met een dikke overwinning want ik heb geen zin om volgend jaar weer naar jong fucking utrecht te gaan kijken..
Op naar de play offs dus!
09 mrt 2018 09:15
Volgens DDL: Vermoedelijke opstelling MVV:
Verrips, Ciranni, Mmaee, Pereira, Shermaine Martina, Mares, Loshaj, Okita, Nwakali, Houben, Yildirim.
Op zich hebben we redelijk goede vervangers voor de afwezigen behalve voor Nys, en die is toch erg belangrijk gebleken voor het team de laatste weken. Hij begon zijn oude vorm weer terug te krijgen.
Nu is j Utrecht gelukkig niet de moeilijkste tegenstander maar ik verwacht toch geen makkelijk avondje.
Heeft iemand een idee hoe het nou zit met Ippel? Ik las laatst dat hij wel weer mee trainde?
09 mrt 2018 09:41
ouwe rot
Platinum Boarder
waar is Koolhof (weer een miskoop)
09 mrt 2018 10:17
Zouden de Martina's een persoonlijke sponsor hebben ofzo? Waar is Moustafa??
Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden