MVV- Jong FC Utrecht 09-03-2018
09 mrt 2018 10:35
Hill28 schreef : Zouden de Martina's een persoonlijke sponsor hebben ofzo? Waar is Moustafa??
Precies wat ik ook dacht! Waarom Martina (de middenvelder?) op de backpositie terwijl we een échte back (Moustafa) op de bank hebben zitten?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
09 mrt 2018 11:41
middenstip
Platinum Boarder
ik heb al eerder gezegd de wegen van Elsen zijn ondoorgrondelijk!.
09 mrt 2018 11:45
Ik neem aan dat Martina zich beter manifesteert op de trainingen dan Moustafa. Vorig jaar heeft hij het als centrale verdediger ook uitstekend gedaan in de playoffs. Om hier nu ook alweer Ron op aan te kijken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, M-MVV
09 mrt 2018 12:02
Wellicht is DIE Martina nu geschorst, aangezien er een Martina de laatste weken centraal gespeeld heeft...
09 mrt 2018 12:29
Sjappie schreef : Wellicht is DIE Martina nu geschorst, aangezien er een Martina de laatste weken centraal gespeeld heeft...
Shermar Martina die de afgelopen weken centraal achterin speelt is altijd al verdediger. Shermaine Martina is normaal gesproken middenvelder maar speelde tijdens de playoffs noodgedwongen ook als centrale verdediger (vanwege blessures), en dat deed hij heel behoorlijk.
09 mrt 2018 12:46
jeoff schreef :
Sjappie schreef : Wellicht is DIE Martina nu geschorst, aangezien er een Martina de laatste weken centraal gespeeld heeft...
Shermar Martina die de afgelopen weken centraal achterin speelt is altijd al verdediger. Shermaine Martina is normaal gesproken middenvelder maar speelde tijdens de playoffs noodgedwongen ook als centrale verdediger (vanwege blessures), en dat deed hij heel behoorlijk.
Precies, zo was het idd. Het is nog steeds moeilijk ze uit elkaar te halen. Is het niet op uiterlijk, dan is het wel op naam want ook die lijken verdomd veel uit elkaar.
Persoonlijk zie ik het liefst Moustafa nu op LB. Als dat niet gebeurt vraag ik me af waarom ze hem destijds hebben terug genomen...
09 mrt 2018 13:02
(Deze) Martina is linksbenig en heeft al vaker prima gespeeld in de verdediging. Bovendien staat hij volgend jaar nog onder contract, Hawbir in principe niet. Puur op grond van die redenen kan ik me al voorstellen dat Martina speelt. Los daarvan ziet Elsen ze op de training en zal echt wel weten wat hij doet in dit geval.
Daarnaast nog: het is een vermoedelijke opstelling van de krant hè. Voor hetzelfde geld staan Koolhof, Kostons en Hawbir vanavond in de basis.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
09 mrt 2018 18:08
krampioen
Platinum Boarder
Mijn huilende madonna voorzien van superkaarsen. Aangestoken en het AVE MVV gezongen. Ze lazerde van haar sokkeltje. Ik vrees het ergste voor vanavond. Oh.
09 mrt 2018 19:01
09 mrt 2018 19:02 door jeoff.
krampioen schreef : Mijn huilende madonna voorzien van superkaarsen. Aangestoken en het AVE MVV gezongen. Ze lazerde van haar sokkeltje. Ik vrees het ergste voor vanavond. Oh.
En nu is ook nog een waterleiding gesprongen in de Geusselt vlak voor de wedstrijd (zie Trepke B ).. belooft niet veel goeds
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
09 mrt 2018 20:27
09 mrt 2018 20:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
jeoff schreef :
krampioen schreef : Mijn huilende madonna voorzien van superkaarsen. Aangestoken en het AVE MVV gezongen. Ze lazerde van haar sokkeltje. Ik vrees het ergste voor vanavond. Oh.
En nu is ook nog een waterleiding gesprongen in de Geusselt vlak voor de wedstrijd (zie Trepke B ).. belooft niet veel goeds
bis wel diplomaties en leef veur awwer lui...
maags de woerheid zegke...
Aajt Wief, Opadiehard, Boer oet Merregroatte en Pinobel höbbe gewoen te väöl gezoope en e zwak bläöske...
Jonges en Hiere...laot uuch ezzebleef veur miech huure ( maag niet koume vaan menier d'n dokteur) en
zingk en schjriewt die vaan us nao d'n euverwinnk tow!
09 mrt 2018 22:12
Nwakali en Verrips prima. Verder snel vergeten. En wat is Yildirim een beperkte spits zeg. Hij had er wel zes kunnen maken. Zitten we ook nog een jaar aan vast.
09 mrt 2018 22:19
Je kunt niet meer doen dan winnen. Meer dan 3 punten is niet te halen. En dat heeft MVV gedaan. Nog 10 wedstrijden en 30 punten.
09 mrt 2018 22:48
Gewoon weer een degelijke overwinning.. MVV had een paar goals meer kunnen / moeten scoren, maar ook Utrecht had kansen. Verrips had een aantal goede reddingen. Blijkbaar heeft Nwakali getraind op afstandschoten? Voorheen schoot hij alle ballen het stadion uit, nu twee goede goals (zijn tweede goal deed me denken aan de eerste goal van Fortuna trouwens).
Zo hebben we 4 van de laatste 5 wedstrijden gewonnen en vandaag weer een paar mooie goals gezien.. Nu volgen nog twee 'mindere' teams, zou mooi zijn als we minimaal 4 punten halen.
09 mrt 2018 22:53
Ik had meer 30 punten uit 10 in gedachten, maar goed...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff
09 mrt 2018 23:07
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Ik houd het vandaag lekker simpel.
Wat was goed:
- Drie punten.
- Weer een positief doelsaldo.
- Nwakali. Schiet zijn ballen niet meer hoog over en levert dus meteen rendement op. Voetballend ver uit de beste. Maar dat wisten we al.
- Verder ook goed: Verrips. Bij 1-0 hield-ie ons in de wedstrijd door sterk zijn 1 op 1-duel te winnen. Ook Mares speelde weer zeer degelijk. Simpel, met overzicht en inzet.
Wat was niet goed:
- MVV kon de zwakke nummer laatst van de competitie niet de wil opleggen. Kwestbaar in de omschakeling. Een middenveld zonder Nys komt te kort. Martina ‘zwom’ te veel en dekte vaak lucht. Onnodige gele kaart ook.
- Spelers die op cruciale momenten voor eigen succes gaan. Het had makkelijk 5-1 of 6-1 kunnen zijn.
- Onlogische wissels. Waarom Martina niet eerder gewisseld voor Koolhof of Thuys. En waarom niet Kostons eerst brengen i.p.v. Golpek.
Van de andere kant: we hebben gewonnen. Punt. Goed weekend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Tuor
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden