>
Ontvangen bedankjes 1517
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Moustafa vond ik goed fel spelen en ook aanvallend deed hij soms mee.
Ciranni ook goed gisteren als aanvoerder. En had meteen in het begin ook al een gevaarlijk schot op doel; ik vind hem aanvallend heel aardig hoor.
Verrips mag inderdaad nog eens genoemd worden die heeft ech super gekeept en Nwakali...was er maar een manier om die bij MVV te houden. Wat moeten ze in Venlo stront in hun ogen hebben gehad om hem ernaast te zetten.
Napoleon schreef : Content met de 3 punten , we doen lekker mee. Op naar Volendam , hopelijk wel met Kelechi
Kloeteklaos schreef : Als je thuis niet van Jong FC Utrecht wint is het in essentie gewoon einde seizoen. Dit is een niet meer dan een matige tegenstander waar je zelfs zonder 2 of 3 geschorsten, zeker thuis, gewoon van moet winnen. Win je hier niet van dan blijf je in de stand achter de feiten aan lopen en heb je eigenlijk kwalitatief ook niets in de play-offs te zoeken.
We hopen weer op het beste en ik reken op een 3-1.
jeoff schreef :
Napoleon schreef : Content met de 3 punten , we doen lekker mee. Op naar Volendam , hopelijk wel met Kelechi
Kelechi gaf zelf aan in het interview na de wedstrijd dat het een kleine blessure is en dat hij maandag gewoon kan spelen.
Jacques schreef : En aangezien Dordrecht uit naar één van de sterkste ploegen van het moment (De Graafschap) moet, sta je normaal gezien na vrijdag "gewoon" weer op een play-off plek.