MVV - FC Oss 20 april 2018
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - FC Oss 20 april 2018
20 Apr 2018 10:24MVV kan PO halen, MVV kan zelfs nog eredivisie halen! Ik snap heel goed dat je pas spreekt over een afscheid als je de laatste wedstrijd speelt. Vanavond bestempelen als afscheidsmatch is de goden verzoeken!
Zal echt niet met de stille trom gaan..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
20 Apr 2018 11:00Hopelijk vanavond wel wat meer sfeer, aan het weer zal het niet liggen.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
20 Apr 2018 11:46Toch is vanavond het afscheid.Boe is dat feeske? wrote: Sef neemt ná dit seizoen afscheid neem ik dan aan.
MVV kan PO halen, MVV kan zelfs nog eredivisie halen! Ik snap heel goed dat je pas spreekt over een afscheid als je de laatste wedstrijd speelt. Vanavond bestempelen als afscheidsmatch is de goden verzoeken!
Zal echt niet met de stille trom gaan..
Ik hoop dat MVV iets fatsoenlijks regelt voor dit icoon.
Van het publiek verwacht ik minstens een staande ovatie van minimaal een minuut.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
20 Apr 2018 13:21Overigens roept trepke B op om te gaan staan en klappen bij de eerste blessurebehandeling.
2 jaor geleie dach heer nog neet aon stoppe. Mer noe is daan toch d'n daag gekoume tot 'n MVV monumint geit stoppe bij euze club.
Sef Hoenjet oet Sibbe inmiddels 75 jaor en al 32 jaor de verzorger vaan MVV. Veer kinne es Trepke B gein aandere. Veer goon uuch misse op de baank en op 't veld es eine hölp nudeg heet.
D'n ierste kier venaovend tege FC Oss es heer nudeg is bij 'n blèssuur daan gere allemaol stoon veur deze held!
SEF BEDAANK!
- WildeFred
-
- New Member
-
- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Apr 2018 16:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
20 Apr 2018 16:14Mer Sef is geine passant, Sef is ech eine vaan us!!
Veur Sef, venaovend, 3-1.
- Jacques
-
Topic Author
- Platinum Member
-
20 Apr 2018 20:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
20 Apr 2018 22:32Uiteindelijk doe je gewoon slechte zaken. Ik ken alle mogelijke scenario’s niet (Jacques, ik wacht op je uiteenzetting

- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Apr 2018 22:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
20 Apr 2018 22:39 - 20 Apr 2018 22:41Nummer 16 Den Bosch kan met 2x winnen gewoon nog over ons heen. Die hebben het volledig uit vorm geraakte Emmen maandag als tegenstander. Zijn daarbij bovendien in het voordeel, want weten dankzij de uitslagen van vanavond dat 2x winnen genoeg gaat zijn. Zaterdag bezoeken zij het totaal stuurloze en nergens meer voor spelende Go Ahead. Het is niet uitgesloten dat zij beide wedstrijden winnen. Mocht Almere dan van Volendam winnen dan staan we keihard met lege handen. Gelukkig moet Volendam ook winnen. Zal spannend worden, maandag en zaterdag. Doodzonde dat we het niet vorige week of vandaag hebben afgemaakt.
- Mappie
-
- Elite Member
-
20 Apr 2018 22:55Maar de manier waarop, laten we daar maar even over zwijgen, pfffff...
- Driver
-
- Platinum Member
-
20 Apr 2018 23:01Verrips speelt met steeds meer zelfvertrouwen, wat is er met Pereira aan de hand, speelt de laatste tijd erg onzeker. Martina speelde redelijk soms wat onrustig. Janssens speelde erg zwak, verloor vele duels. Schroyen heeft het gehele seizoen al moeilijk. Ciranie heeft ook geen sterk seizoen achter de rug. Nys werkt altijd hard maar qua voetbal komt hij toch tekort. Mares speelde degelijk, jammer van zijn tweede gele kaart. Houben is een dravertje, weinig effectief al had hij ook een paar leuke acties. Okita is het goudhaantje van Mvv, jammer dat hij de kans miste om op 2-0 te komen. Nwakali moet zich meer laten gelden, hij heeft zoveel kwaliteit.
Een heel teleurstellend seizoen, ik blijf het roepen dat de meeste spelers bij Mvv blij mogen zijn dat ze betaald voetbal mogen spelen.
Nacompetitie is leuk maar Mvv zal hierin waarschijnlijk geen rol van betekenis gaan spelen.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
20 Apr 2018 23:35Meer heb ik er niet over te melden.
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
20 Apr 2018 23:35Verder snel vergeten en kijken of we in A'dam toch voor een kleine verrassing kunnen zorgen. Ook daar zal toch wel wat druk opstaan voor J-Ajax.