MVV - FC Oss 20 april 2018
22 apr 2018 22:33
Waarom playoffs spelen? Om te promoveren natuurlijk! Clubs als Telstar, Cambuur, De Graafschap en zelfs R*da en Sparta zijn nu ook niet echt bijster..Elke kans is een kans.
En inderdaad moet Nwakali dan niet in een verdedigende rol spelen. Iets dat de gemiddelde bezoeker van dit forum verrassend genoeg beter aanvoelt dan onze Coach..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
23 apr 2018 09:28
mvv supporter
Platinum Boarder
natuurlijk is een extra thuiswedstrijd leuk voor het extra inkomen. maar ik denk dat je het dan al snel gehad hebt,
Mocht je promoveren met dit team, wat in mijn ogen ook onmogelijk is.
Dan ben je volgend jaar gewoon de LUL. Met onze spelers en het budget voor spelers ga je geen pannen of kruiken breken in de eredivisie,
Hopen op een scenario waar er weer een club zo slecht is al FC twente is vergeefse hoop.
Speel je dan liever ere divisie met 95% van je wedstrijden met verlies?
Nou nee dat hoeft voor mij ook niet. Als we promoveren moet er ook een plan + Budget klaar staan om dit reel te maken en in ieder geval lijfbehoud in de onderste regionen van de eredivisie te behouden. en niet wat losse flodders gaan schieten op de eredivisie velden.
23 apr 2018 10:17
Stel dat je promoveert dan krijg je meer inkomsten, dan kan je in de zomer werken aan een betere selectie.
Je zegt dat we 95% zouden gaan verliezen, denk dat we in een kolkende geuselt menig ploeg het lastig zouden kunnen maken. want ja stel we promoveren, dan zitten we iedere week helemaal vol.
niet zo negatief zijn, kan je AZ nog herrineren afgelopen jaar? die hadden het moeilijk genoeg hier en staan toch mooi 3e in de eredivisie.
Roda heeft hier al 19 jaar niet gewonnen:) punten die pakken we wel, of het er genoeg zijn dat is de vraag.
Eerst maar s laten zien dat we willen promoveren
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
23 apr 2018 11:17
De_Lange
Platinum Boarder
Mocht je onverwachts promoveren dan geeft iedereen altijd aan dat inkomsten zullen stijgen maar zullen deze rechtevenredig stijgen als de uitgave....
Je zult een degelijke kosten&baten analyse moeten maken om te kijken wat je mogelijkheden zullen zijn en bij een eventuele promotie verwacht ik niet dat de geusselt elke week uitverkocht zal zijn. Er zullen genoeg wedstrijden zijn die voor sommige supporters niet genoeg zijn om voor naar de geusselt te komen.
Mocht het ooit zover komen, ligt er een zeer zware taak voor bestuur en medewerkers van mvv!
Tijd voor maken pagina: 0.186 seconden