Jong Ajax - MVV

17 apr 2018 12:54
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - MVV #1
Volgende week zaterdag de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen. Weet iemand of deze wedstrijd een verplichte combi is en of deze wedstrijd op de Toekomst wordt afgewerkt of eventueel in de JC Arena i.v.m. een eventueel kampioenschap?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2018 12:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #2
Ik weet het uiteraard niet, maar gezien de voorgaande jaren kun je rekenen op een combi en vervelende suppoosten die uit lijken te zijn op gedoe. Is in de afgelopen jaren wel eens wat gebeurt tussen Ajax- en MVV-supporters.

Zou me niets verbazen als de wedstrijd naar de Arena gaat als Jong Ajax dan inderdaad kampioen kan worden. Zou de lokale driehoek/KNVB sieren als in kader normalisatie MVV-fans dan ook vrij vervoer krijgen maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Zal eerder nog strengere maatregelen tot gevolg hebben. Ben wel benieuwd hoeveel Ajax-fans daar daadwerkelijk op afkomen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

17 apr 2018 13:05
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - MVV #3
Bedankt Jacques!

Vrij vervoer zou mooi zijn want is op een zaterdagavond, dus misschien dat meerdere mensen er een dagje/weekendje Amsterdam van willen maken

17 apr 2018 14:00 17 apr 2018 14:07 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Jong Ajax - MVV #4

MVV_Mestreech schreef : Bedankt Jacques!

Vrij vervoer zou mooi zijn want is op een zaterdagavond, dus misschien dat meerdere mensen er een dagje/weekendje Amsterdam van willen maken

Het is een B-wedstrijd met verplichte Auto / Buscombi. Je kunt dus wel met de auto gaan maar je kun pas op zaterdag ergens je kaartje omwisselen in Maastricht (omwisselmoment wordt nog bepaald)

Na de wedstrijd sta je natuurlijk vrij om er een weekendje Amsterdam aan vast te plakken.

ZATERDAG 28 april 2018 is de wedstrijd Jong Ajax – MVV Maastricht. Aanvang 19.45 uur.

Het betreft een B-wedstrijd met een auto/buscombi.

Maximaal 20 auto’s en 1 bus. Bussen kunnen gratis parkeren.

Auto’s moeten uitrijmunt kopen € 3,- p.st, deze is te koop in het bezoekersvak.

Er zijn 150 kaarten beschikbaar.

De kaarten worden via het kantoor van MVV verkocht, zoals gebruikelijk.

23 apr 2018 12:29
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #5
wellicht heb ik het gemist, maar ik snap helemaal niets meer van. Hebben we de playoffs nu binnen of niet?
Ik dacht namelijk nog niet.
op voetbalprimeur word al aangegeven dat we zeker zijn van de playoffs:

Play-offs
Tien ploegen – twee uit de Eredivisie, acht uit de Jupiler League – gaan in mei strijden om twee plekken in de Eredivisie. Roda JC en Sparta bezetten momenteel de twee nacompetitieplekken op het hoogste niveau. De zestiende of zeventiende plek bepaalt uiteindelijk welke winnaar uit de eerste play-offronde de tegenstander wordt in de halve finales.

Vanuit de Jupiler League nemen vier periodekampioenen (of vervangende periodekampioenen) plus de vier hoogst geplaatste teams op de ranglijst zónder periodetitel deel aan de nacompetitie. Belangrijk: net als Jong Ajax mag ook de huidige nummer vijf Jong PSV niet promoveren. Beloftenteams nemen daarom niet deel aan de nacompetitie.

Omdat er tal van mitsen, maren en scenario's zijn, maken we het concreet: op basis van de huidige stand, dus met nog één speelronde te gaan in de Jupiler League, zijn FC Dordrecht - FC Emmen en Almere City - MVV op dinsdag 1 mei de eerste ontmoetingen in de eerste ronde. FC Dordrecht heeft een periodetitel op zak en Emmen (8), Almere City (9) en MVV (10) verdienen op basis van de huidige stand een ticket. Via de ranglijst zijn er twee extra plekken te veroveren, omdat Fortuna Sittard of NEC, beide winnaars van een periodetitel, sowieso rechtstreeks zal promoveren en de vierde periodetitel door Fortuna of Jong PSV gewonnen zal worden.

Let wel: het schema kan dus nog veranderen. Wint FC Emmen maandag een inhaalduel bij FC Den Bosch, dan wipt de club op de ranglijst óver nummer zeven SC Cambuur heen en zijn het juist de Leeuwarders die als nummer acht in de eerste ronde tegen FC Dordrecht spelen. Emmen stroomt vanwege de zevende plaats dan in de halve finales in.

Bron: KNVB

Finales: 17 en 20 mei
Wanneer nummer twee Fortuna zaterdag kampioen wordt en de stand verder ongewijzigd blijft, betekent dit dat NEC, De Graafschap, Telstar en Cambuur in de halve finale van de play-offs instromen. De nummers zestien en zeventien van de Eredivisie voegen zich bij dat gezelschap. Zij hebben het daar relatief makkelijk en zullen het opnemen tegen de winnaars uit speelronde één. Nummer zestien Roda zou in het huidige, nog fictieve schema Almere City of MVV treffen en nummer zeventien Sparta speelt dan tegen FC Dordrecht of Emmen.

De nummer drie van de ranglijst – NEC óf Fortuna Sittard – treft in de halve de nummer zeven van de ranglijst en het vierde tweeluik zou momenteel tussen De Graafschap en Telstar gaan. Vier clubs plaatsen zich uiteindelijk voor de finale. Die duels worden op donderdag 17 en zondag 20 mei afgewerkt. Als de nummer zeventien van de Eredivisie de finale bereikt, is de winnaar van het treffen tussen de nummers drie en zeven uit de Jupiler League daarin de opponent.

Ploegen die nu al verzekerd zijn van de play-offs

Fortuna Sittard/NEC, FC Dordrecht, De Graafschap, Telstar, SC Cambuur, FC Emmen en MVV

23 apr 2018 12:53
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #6
We zijn nog niet helemaal zeker.

Als je de stand erbij pakt:

Cambuur/FC Emmen en FC Dordrecht zijn al zeker van de eerste ronde play-offs. Er zijn dus nog twee tickets te verdelen.

Wanneer wij verliezen van Jong Ajax (geen onrealistisch scenario) blijven we op 50 punten staan. FC Den Bosch staat op 44 punten en heeft nog twee wedstrijden te gaan vanwege de afgelasting van afgelopen vrijdag. Wanneer zij vanavond winnen van Emmen en vrijdag van de Eagles kan Den Bosch ook op 50 punten komen en dan gaan ze ons voorbij door een beter doelsaldo. Wanneer Den Bosch vanavond niet wint, zijn we 100% zeker.

Daarnaast kan ook Almere ons nog inhalen als zij winnen vrijdag en wij verliezen. Zij spelen thuis tegen FC Volendam,dat juist nog een kans heeft op de play-offs als het wint en daarmee Almere voorbij gaat.
Kortom, wij kunnen de play-offs nog missen als FC Den Bosch én Almere ons voorbij gaan. Dit scenario is alleen mogelijk bij vier overwinningen (twee van Den Bosch, een van Jong Ajax en een van Almere).
Ik heb het voor de grap even opgezocht: voor deze combinatie heeft Unibet een quotering van 35 keer je inzet over :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Lijnsje@tappunt

23 apr 2018 12:56
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #7

Bung schreef : wellicht heb ik het gemist, maar ik snap helemaal niets meer van. Hebben we de playoffs nu binnen of niet?
Ik dacht namelijk nog niet.
op voetbalprimeur word al aangegeven dat we zeker zijn van de playoffs:

Play-offs
Tien ploegen – twee uit de Eredivisie, acht uit de Jupiler League – gaan in mei strijden om twee plekken in de Eredivisie. Roda JC en Sparta bezetten momenteel de twee nacompetitieplekken op het hoogste niveau. De zestiende of zeventiende plek bepaalt uiteindelijk welke winnaar uit de eerste play-offronde de tegenstander wordt in de halve finales.

Vanuit de Jupiler League nemen vier periodekampioenen (of vervangende periodekampioenen) plus de vier hoogst geplaatste teams op de ranglijst zónder periodetitel deel aan de nacompetitie. Belangrijk: net als Jong Ajax mag ook de huidige nummer vijf Jong PSV niet promoveren. Beloftenteams nemen daarom niet deel aan de nacompetitie.

Omdat er tal van mitsen, maren en scenario's zijn, maken we het concreet: op basis van de huidige stand, dus met nog één speelronde te gaan in de Jupiler League, zijn FC Dordrecht - FC Emmen en Almere City - MVV op dinsdag 1 mei de eerste ontmoetingen in de eerste ronde. FC Dordrecht heeft een periodetitel op zak en Emmen (8), Almere City (9) en MVV (10) verdienen op basis van de huidige stand een ticket. Via de ranglijst zijn er twee extra plekken te veroveren, omdat Fortuna Sittard of NEC, beide winnaars van een periodetitel, sowieso rechtstreeks zal promoveren en de vierde periodetitel door Fortuna of Jong PSV gewonnen zal worden.

Let wel: het schema kan dus nog veranderen. Wint FC Emmen maandag een inhaalduel bij FC Den Bosch, dan wipt de club op de ranglijst óver nummer zeven SC Cambuur heen en zijn het juist de Leeuwarders die als nummer acht in de eerste ronde tegen FC Dordrecht spelen. Emmen stroomt vanwege de zevende plaats dan in de halve finales in.

Bron: KNVB

Finales: 17 en 20 mei
Wanneer nummer twee Fortuna zaterdag kampioen wordt en de stand verder ongewijzigd blijft, betekent dit dat NEC, De Graafschap, Telstar en Cambuur in de halve finale van de play-offs instromen. De nummers zestien en zeventien van de Eredivisie voegen zich bij dat gezelschap. Zij hebben het daar relatief makkelijk en zullen het opnemen tegen de winnaars uit speelronde één. Nummer zestien Roda zou in het huidige, nog fictieve schema Almere City of MVV treffen en nummer zeventien Sparta speelt dan tegen FC Dordrecht of Emmen.

De nummer drie van de ranglijst – NEC óf Fortuna Sittard – treft in de halve de nummer zeven van de ranglijst en het vierde tweeluik zou momenteel tussen De Graafschap en Telstar gaan. Vier clubs plaatsen zich uiteindelijk voor de finale. Die duels worden op donderdag 17 en zondag 20 mei afgewerkt. Als de nummer zeventien van de Eredivisie de finale bereikt, is de winnaar van het treffen tussen de nummers drie en zeven uit de Jupiler League daarin de opponent.

Ploegen die nu al verzekerd zijn van de play-offs

Fortuna Sittard/NEC, FC Dordrecht, De Graafschap, Telstar, SC Cambuur, FC Emmen en MVV

Nee, we hebben feitelijk nog niks. In theorie kan Den Bosch nog over ons heen en Almere City. Den Bosch moet dan twee keer winnen (om te beginnen vandaag tegen Emmen) en Almere moet winnen van Volendam vrijdag. In beide gevallen moet MVV verliezen en in het geval van Den Bosch als zij twee keer winnen , is winst noodzakelijk.

Daarnaast is gezien de periodestand feit dat t/m plek 10 recht geeft op nacompetitie. De clubs die nog voor de periode gaan staan of allemaal boven ons, hebben al een periode of is een Jong elftal. Allemaal redelijk gunstig dus.

Kortom: Den Bosch moet vandaag winnen. Spelen ze gelijk of verliezen ze, hebben we PO binnen. Indien Den Bosch wint, moeten ze vrijdag bij GAE winnen en moet Almere van Volendam winnen. Lijkt me eerlijk gezegd onwaarschijnlijk , maar ze hebben het zichzelf zo lastig gemaakt

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

23 apr 2018 15:03
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Ajax - MVV #8
Wedstrijd is UITVERKOCHT:
www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws...-met-mvv-uitverkocht

Onbegrijpelijk dat de wedstrijd niet naar de Arena verplaatst is...

23 apr 2018 21:51
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #9
Den Bosch 1 - 2 FC Emmen, dus we hebben de nacompetitie in elk geval gehaald.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor

23 apr 2018 21:55
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #10

M-MVV schreef : Den Bosch 1 - 2 FC Emmen, dus we hebben de nacompetitie in elk geval gehaald.

Precies. dus niet druk maken over de wedstrijd tegen jong-ajax. Laat maar lopen en spaar de belangrijkste spelers want 3 dagen later is al de eerste ronde en moet je proberen iedereen fit te hebben.

23 apr 2018 21:57
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #11
Nc is binnen, Almere City ✔

23 apr 2018 22:00
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #12
Dus tegen de winnaar van Almere - Volendam, bij gelijkspel daar tegen Almere. Gevoelsmatig speel ik toch veel liever tegen Volendam dan tegen Almere. Hopen op een stunt dus van Volendam. Beide teams zullen in ieder geval alles uit de kast moeten halen zaterdag, terwijl wij een aantal jeugdspelers de wei in zullen sturen om afgeslacht te worden.

23 apr 2018 22:01
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #13

jasonke7 schreef : Nc is binnen, Almere City ✔

De tegenstander is nog niet zeker. Zaterdag almere-volendam. Als volendam hier wint, worden zij volgens mij onze tegenstander. Of ik moet me vergissen?

23 apr 2018 22:04 23 apr 2018 22:06 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #14

pinobel schreef :

M-MVV schreef : Den Bosch 1 - 2 FC Emmen, dus we hebben de nacompetitie in elk geval gehaald.

Precies. dus niet druk maken over de wedstrijd tegen jong-ajax. Laat maar lopen en spaar de belangrijkste spelers want 3 dagen later is al de eerste ronde en moet je proberen iedereen fit te hebben.

Precies, zou een voordeel moeten zijn voor ons aangezien Almere en Volendam nog wel vol aan de bak moet tegen elkaar.
Echter Elsen kennende, gaat hij niet teveel wisselen. Valt ook wel iets voor te zeggen omdat je vaak ziet dat dit alleen maar gaat ontwrichten.
Ik zou zelf jongens als Okita, Ciranni en Nwakali gerust een wedstrijd aan de kant laten. Dit zijn de (jonge) spelers die het volgende week moeten gaan doen. We hebben helemaal niets te winnen bij Ajax (buiten dat we dan zeker op verplaatsing mogen beginnen, de vraag is echter in hoeverre dat een groot voordeel is voor dit MVV). Enige waar je voor op moet op letten, is dat je niet met een grote zeperd naar huis toe gaat.

23 apr 2018 22:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Jong Ajax - MVV #15
Ik hoop dat MVV toch nog een beetje zijn best doet in jong Ajax en daar niet weg gaat met 7-0. Dat plezier zou ik ze niet gunnen. Tevens toch wel een mooie oefenpot zo vlak vóór de nacompetitie. Daar kun je alleen maar van leren en béter van worden.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden