Jong Ajax - MVV

24 apr 2018 11:24 24 apr 2018 11:25 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #16
Iech dink tot 't veural zaak is um neet tege blessures of sjorsinge aon te loupe, es v'r kans wèlle make in de naocompetitie.

'n Aontal basisspeulers spaore, en goei manne es van Melick en Jungschläger mer drin..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2018 17:08
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #17

MVVke schreef : es v'r kans wèlle make in de naocompetitie.

Hub ste MVV dit sezoen al ins zien speule ??
Iech num aon vaan wel.
Conclusie: kansloos !

24 apr 2018 17:34
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #18

Zwegel schreef :

MVVke schreef : es v'r kans wèlle make in de naocompetitie.

Hub ste MVV dit sezoen al ins zien speule ??
Iech num aon vaan wel.
Conclusie: kansloos !

Es mèt zoe'n instèlling 't veld opgegaange weurt, daan is 't kansloos jao.
De naocompetitie is 'n competitie op ziechzelf. Alles hoof mer eve de goje kant op te valle en de bis dao.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, Anna D., Tuor, Lassie80, Gianni Bruno, Hill28, M-MVV

25 apr 2018 09:50
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #19
Met zoe un instelling zien de drei kwaart sezoen 't veld opgegaange, dus verwach neet tevaol devaan.
De beste wedstrijde waore in ut begin vaan de kompetisie, t/m de bekermatch tege AZ.
Daonao waor ut kommer en kwel.

25 apr 2018 10:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #20
Ik denk niet dat je hier veel mensen tegenkomt die hoge verwachtingen van de play-offs hebben. Eerste ronde kan MVV doorkomen want de tegenstander heeft een even wisselvallig seizoen als MVV gehad. Verder kijkt bijna niemand.

Het enige wat MVVke zegt is dat het misschien handig is om wat op te letten tegen Jong Ajax inzake eventuele schorsingen en blessures. Wat dat betreft snap ik je punt niet zo. Jij vindt dus dat MVV tegen Jong Ajax de nodige kaarten moet pakken, of dat spelers die wedstrijd "door de pijn heen" moeten spelen met risico op blessures?

Overigens heeft MVV ook na AZ nog wel wat aardige wedstrijden gespeeld, bijvoorbeeld thuis tegen NEC of uit in Cambuur. Maar niemand hier zal verwachten dat MVV uit het niets opeens de pannen van het dak speelt. Dat was het punt van MVVke helemaal niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Tuor, jovkle

25 apr 2018 11:04 25 apr 2018 11:06 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #21
Het is allemaal kut, hele seizoen was kut, Elsen is kut, het stadion is kut, de spelers zijn kut, de cornervlag is kut. Alles is kut. Zelfs promoveren is kut, want dan degraderen we meteen. Eigenlijk hadden we beter geen playoffs kunnen spelen. Was ook kut geweest trouwens. Oproep: tijdens de play-offs bij de eerste de beste slechte pass allemaal gaan fluiten en boe gaan roepen! Laat maar weten hoe kut het allemaal is, zeik de spelers, de trainer, iedereen af. Dat helpt enorm! Want de 't is niks en 't weurt niks' houding is dé manier om de eredivisie te bereiken!

Afgelopen seizoen hadden we acht wedstrijden niet gewonnen voor de playoffs. Acht. Onze laatste overwinning dateerde van 13 maart. Überhaupt hebben we vorig seizoen na de winterstop maar 4x gewonnen. Niemand had er destijds ook maar een greintje vertrouwen in, kijk het forum er maar op na. Cambuur zou ons helemaal af gaan maken. Desalniettemin heeft iedereen het er nog steeds over hoe een fantastisch seizoen het was. Waarom? Omdat we tegen elke verwachting in de finale van de playoffs speelden en op een haar na eredivisie haalden.

Ik kan echt niet begrijpen dat er bij enkelen zoveel negativiteit heerst rondom MVV en de playoff deelname (niet persé in dit topic, maar ook op andere plekken op het forum en op facebook). Natuurlijk bestaat de kans dat we de eerste ronde niet eens overleven. Maar de kans is net zo groot dat dat wel lukt. Dat heeft vorig jaar wel bewezen. We zijn echt niet minder dan de meeste mogelijke tegenstanders. Op Emmen en Fortuna na (en die gaan we beiden sowieso niet tegenkomen volgens mij) hebben we van geen enkele ploeg die meedoet aan de playoffs 2x verloren. Alleen van Telstar hebben we niet minstens 1x gewonnen, en dat hadden we thuis makkelijk kunnen doen. Kom op, allemaal achter MVV, samen naar de eredivisie!

Wat betreft zaterdag: lijkt me evident degenen die op scherp staan of pijntjes hebben te sparen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, daan4suz, Ben Salemans, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, bokkesprongen, M-MVV

25 apr 2018 11:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #22
Dat we niet eens zouden moeten willen promoveren heb ik ook al een paar keer zien langskomen. Dat vind ik wel zoiets waanzinnigs... Heerenveen promoveerde na 21 jaar op rij eerste divisie gespeeld te hebben destijds vanaf de zestiende (16e!!) plaats dank zij een periodekampioenschap. Ja, daar zullen ze inderdaad nog altijd denken "waren we maar nooit gepromoveerd!". :whistle: :whistle: :dry:

Ik snap niet zo goed hoe mensen die zoiets roepen het precies voor zich zien. VVV had vorig seizoen echt geen eredivisiewaardige selectie, en trok nauwelijks meer supporters dan wij. Staan prima in de middenmoot dit seizoen. Waren die er dan wel klaar voor? Is Fortuna er dan klaar voor? Mag MVV alleen promoveren als De Geusselt in de Jupiler League iedere wedstrijd uitverkocht is en MVV iedere tegenstander met 7-0 van de mat veegt? Ja, dan gaat het nog wel even duren...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, Karakter, Tuor, Lassie80, jovkle, Hill28, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe en1 andere mensen hebben ook bedankt..

25 apr 2018 15:43
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #23
Kun je als club ooit écht klaar zijn om te promoveren? En wanneer is dat dan? Als je de kans hebt met beide handen aangrijpen en van daar uit verder bouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

25 apr 2018 18:24
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #24
Zelfs wanneer we onverwacht promoveren en vervolgens na een jaar blijkt dat we niks te zoeken hebben in de Eredivisie en niet klaar waren voor promotie: en wat dan nog? Als we promoveren, kunnen we ten eerste een mooi promotiefeest vieren, een jaar lang genieten van de beleving, media-aandacht en sfeer van de Eredivisie, alsmede de Eredivisieploegen aan het werk zien in de Geusselt. Een jaar met wedstrijden tegen Ajax, PSV, Feyenoord en wellicht Fortuna en Roda in plaats van voor het zeventiende jaar FC Emmen, Telstar en FC Eindhoven. Voor mij is de keuze niet moeilijk, ook al degraderen we na een jaar weer.

NAC heeft een uitstekende kans op handhaving en die werden vorig jaar vijfde met zestien punten achterstand op de koploper. Waren die er dan ook niet klaar voor? Excelsior werd een aantal jaar terug ook derde in de Jupiler League en speelt nu nog steeds Eredivisie. Met het extra geld dat beschikbaar komt en met de (huur)spelers die nu wel naar Maastricht willen komen, kunnen we best een elftal samenstellen dat degradatie kan ontlopen.

Tenzij we bij promotie onverantwoorde risico's gaan nemen, en daar zie ik het huidige bestuur niet toe in staat, hebben we niets te verliezen. Als we na een jaartje alweer degraderen, staan we er echt niet slechter voor dan wanneer we Jupiler League blijven spelen en volgend jaar weer tussen plaats vijf en tien eindigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80

25 apr 2018 19:42
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #25

Larsbak schreef :
NAC heeft een uitstekende kans op handhaving en die werden vorig jaar vijfde met zestien punten achterstand op de koploper. Waren die er dan ook niet klaar voor? Excelsior werd een aantal jaar terug ook derde in de Jupiler League en speelt nu nog steeds Eredivisie.

Dat is wel net weer wat anders dan plek 10 in de Juupkes league. Klaar ervoor of niet, als we de eerste ronde doorkomen mogen we al blij zijn. Beetje realisme kan geen kwaad.

25 apr 2018 20:59
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #26
Hoop echt dat Ron het 2e elftal opstelt . Stel dat je Okita door een schorsing of blessure moet missen .

25 apr 2018 22:26 25 apr 2018 22:29 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #27

Tuor schreef : Het is allemaal kut, hele seizoen was kut, Elsen is kut, het stadion is kut, de spelers zijn kut, de cornervlag is kut. Alles is kut. Zelfs promoveren is kut, want dan degraderen we meteen. Eigenlijk hadden we beter geen playoffs kunnen spelen. Was ook kut geweest trouwens. Oproep: tijdens de play-offs bij de eerste de beste slechte pass allemaal gaan fluiten en boe gaan roepen! Laat maar weten hoe kut het allemaal is, zeik de spelers, de trainer, iedereen af. Dat helpt enorm! Want de 't is niks en 't weurt niks' houding is dé manier om de eredivisie te bereiken!

Afgelopen seizoen hadden we acht wedstrijden niet gewonnen voor de playoffs. Acht. Onze laatste overwinning dateerde van 13 maart. Überhaupt hebben we vorig seizoen na de winterstop maar 4x gewonnen. Niemand had er destijds ook maar een greintje vertrouwen in, kijk het forum er maar op na. Cambuur zou ons helemaal af gaan maken. Desalniettemin heeft iedereen het er nog steeds over hoe een fantastisch seizoen het was. Waarom? Omdat we tegen elke verwachting in de finale van de playoffs speelden en op een haar na eredivisie haalden.

Ik kan echt niet begrijpen dat er bij enkelen zoveel negativiteit heerst rondom MVV en de playoff deelname (niet persé in dit topic, maar ook op andere plekken op het forum en op facebook). Natuurlijk bestaat de kans dat we de eerste ronde niet eens overleven. Maar de kans is net zo groot dat dat wel lukt. Dat heeft vorig jaar wel bewezen. We zijn echt niet minder dan de meeste mogelijke tegenstanders. Op Emmen en Fortuna na (en die gaan we beiden sowieso niet tegenkomen volgens mij) hebben we van geen enkele ploeg die meedoet aan de playoffs 2x verloren. Alleen van Telstar hebben we niet minstens 1x gewonnen, en dat hadden we thuis makkelijk kunnen doen. Kom op, allemaal achter MVV, samen naar de eredivisie!

Wat betreft zaterdag: lijkt me evident degenen die op scherp staan of pijntjes hebben te sparen.

Wederom chapeau voor Elsen want hij heeft de doelstelling gehaald. Ik blijf echter van mening dat we een nieuwe trainer moeten hebben voor volgend seizoen. Nieuwe bloed, nieuwe contacten, nieuw wisselbeleid enz.

Ik ben dit seizoen wel wat negatiever dan vorig seizoen. Vorig seizoen ging ik dan ook met meer vertrouwen de play offs in. We konden om te beginnen ook de eerste ronde overslaan.

Dit seizoen vind ik in de thuiswedstrijden (uitwedstrijden heb ik een paar keer live op fox gezien) MVV over het algemeen een stuk slechter veldspel op de mat leggen.
Tevens vind ik de verdediging matig en aanvallend een stuk minder gevaarlijk.
Daarintegen hebben we wel de revelatie die Okita heet. Echter als deze door twee man wordt gedekt heeft onze tegenstander hun huiswerk gedaan.

Aangaande de laatste thuiswedstrijd wat ik heb gezien, denk ik dat we de eerste ronde nog niet eens overleven. Ik hoop het echter van wel. De bal is immers rond en het pessimisme hoort een beetje bij de gemiddelde MVV supporter. MVV proof me i’m wrong!

25 apr 2018 23:09
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #28
Kom op alles wat er normaal naast staat wedstrijd ritme laten op doen tegen jong Ajax.
Dat ze maar laten zien dat ze volgend jaar in de basis thuis horen of contract verlenging verdienen.

Over de play-offs 6 wedstrijden 200% geven voor iedere bal strijden op leven en dood dan sta je al met 1 been in de eredivisie.

Ik wil passie-200% zien-de echte wil om te winnen slimheid op het veld tijd trekken de tegenstanders provoceren alles uit de kast trekken om te winnen.

Hoe moeilijk kan het zijn 6 wedstrijden weg van de eredivisie 6 wedstrijden weg van een hoger salaris 6 wedstrijden weg van echte toppers 6 wedstrijden weg van de klote jong teams kom op mannen geef ons die serie en wij geven jullie sjevraoje zoals vorig jaar in de play offs.
Red & White is fucking dynamite

26 apr 2018 08:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Jong Ajax - MVV #29

Sjonnie schreef : Hoop echt dat Ron het 2e elftal opstelt . Stel dat je Okita door een schorsing of blessure moet missen .

Ik dacht de NC een afzonderlijke competitie was waarin de gele en rode kaarten weer doortellen tot de volgende NC? Is Nys niet eens geschorst geweest bij MVV omdat hij een rode kaart had gekregen toen hij bij Sparta was.

26 apr 2018 08:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Ajax - MVV #30

Tuor schreef : Desalniettemin heeft iedereen het er nog steeds over hoe een fantastisch seizoen het was. Waarom? Omdat we tegen elke verwachting in de finale van de playoffs speelden en op een haar na eredivisie haalden.

Tuor, ik zit toevallig mijn statistiek-bestandje bij te werken en wil toch wel één ding over vorig seizoen in vergelijking met dit seizoen in cijfers uitdrukken. Als je na iedere speelronde de plaats op de ranglijst van MVV pakt, die bij elkaar optelt en door 38 (het aantal wedstrijden) deelt, kom je uit op een gemiddelde plaats op de ranglijst. Van dit seizoen is nog één plaats onzeker maar dat wordt een 9 of een 10 afhankelijk van de resultaten zaterdag.

Vorig seizoen stond MVV gemiddeld op plaats 4,58. We stonden dus gemiddeld in de top 5. Dat klopt ook, we hebben vanaf eind augustus tot en met begin april precies twee wedstrijdrondes NIET in de top 5 gestaan.

Dit seizoen komt de telling uit op 9,55 of 9,58. We staan dus maar net gemiddeld in het linkerrijtje. En ook dat klopt uiteraard met het beeld: vanaf eind oktober tot ver in maart stonden we op plaats 10 of lager.

Over het hele seizoen staan we gemiddeld 5 volle plaatsen lager dan vorig jaar. Logisch dat vorig jaar veel beter aanvoelde. Dat we in de praktijk misschien "maar" twee plaatsen lager eindigen en via de play-offs dit seizoen een knallend slot zou kunnen krijgen, is mooi. Tevens ook terecht, een gemiddelde stand doet er totaal niet toe, het gaat om de eindstand. Maar het verklaart wel waarom dit aanvoelde als een waardeloos seizoen in vergelijking met vorig jaar.

Overigens trokken we dit seizoen ruim 4.000 fans meer in totaal bij thuiswedstrijden, of gemiddeld ongeveer 220 fans per thuiswedstrijd meer. Bijna 5% stijging. Hopelijk kunnen we dat naar volgend seizoen doortrekken, dan komen we boven de 5.000 per wedstrijd gemiddeld uit.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902

Tijd voor maken pagina: 0.289 seconden