Telstar - MVV

23 aug 2018 12:18 23 aug 2018 12:18 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV #1
N.a.v. het bericht van Tuutsje in het transfergeruchten topic open ik dit topic maar.. Deze wedstrijd leeft inderdaad vrijwel niet bij mij omdat gevoelsmatig het seizoen pas gaat beginnen als de selectie compleet is.

Desalniettemin is er morgen een kans voor MVV om iig een puntje of meer mee te pikken uit Velsen. Wie weet worden we verrast!
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, tuutsje

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2018 12:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV #2
Telstar verloor de eerste wedstrijd van RKC en zag alle uitblinkers vertrekken - keeper De Boer naar AZ, Spits Novakovich naar Fortuna, schaduwspits Platje naar Indonesië (!), aanvallende middenvelder Schouten naar Excelsior, linksbuiten Hamdaoui naar De Graafschap. Die maakten 54 doelpunten voor Telstar vorig seizoen.

De verdediging van Telstar is intact gebleven, met Korpershoek hebben ze hun verdedigende middenvelder ook behouden, voor de rest letterlijk alles vervangen qua basis. Als vervangers wat huurlingen, wat spelers van het tweede van Cambuur en AZ transfervrij gehaald, en een paar amateurs een contract gegeven. Ten slotte nog één of andere totaal onbekende Griek uit de tweede divisie aldaar opgepikt.

Ik denk dat de fans van Telstar ongeveer even positief zijn als wij. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe, bokkesprongen

23 aug 2018 13:11 23 aug 2018 13:11 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV #3
Dan gaan we toch gewoon voor minimaal 1 punt.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Robin

23 aug 2018 13:45
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV #4

Jacques schreef : Telstar verloor de eerste wedstrijd van RKC en zag alle uitblinkers vertrekken - keeper De Boer naar AZ, Spits Novakovich naar Fortuna, schaduwspits Platje naar Indonesië (!), aanvallende middenvelder Schouten naar Excelsior, linksbuiten Hamdaoui naar De Graafschap. Die maakten 54 doelpunten voor Telstar vorig seizoen.

De verdediging van Telstar is intact gebleven, met Korpershoek hebben ze hun verdedigende middenvelder ook behouden, voor de rest letterlijk alles vervangen qua basis. Als vervangers wat huurlingen, wat spelers van het tweede van Cambuur en AZ transfervrij gehaald, en een paar amateurs een contract gegeven. Ten slotte nog één of andere totaal onbekende Griek uit de tweede divisie aldaar opgepikt.

Ik denk dat de fans van Telstar ongeveer even positief zijn als wij. ;)

Kan mij niet voorstellen dat die heel negatief zijn. Veel spelers kunnen verkopen waardoor er veel vertrouwen is in de scouting en al een tijdje hun selectie rond, met o.a Huurspelers van Southampton Chelsea en nieuwe aankopen.

Is altijd een moeilijke wedstrijd in Velsen, ben blij met een puntje!

23 aug 2018 13:51 23 aug 2018 13:51 door johan.
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Telstar - MVV #5
1-2 veur die vaan us

23 aug 2018 14:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV #6

Strucht schreef :
Kan mij niet voorstellen dat die heel negatief zijn. Veel spelers kunnen verkopen waardoor er veel vertrouwen is in de scouting en al een tijdje hun selectie rond, met o.a Huurspelers van Southampton Chelsea en nieuwe aankopen.

Is altijd een moeilijke wedstrijd in Velsen, ben blij met een puntje!

Waarom denken wij dan zo anders? Ciranni naar een eredivisieploeg. Verrips naar het FC Twente van België. Mmae naar een eersteklasser in België. Nwakali naar FC Porto. Pereira staat in de basis bij CSKA Sofia, speelt daar gewoon Europees voetbal. Als Okita verkocht wordt voor een paar ton kan die ook zo in het rijtje. Allemaal spelers die sportief vooruitgang geboekt hebben.

Overigens heeft Telstar maar één van al die genoemde spelers verkocht hoor (keeper De Boer), de rest was einde huur of is transfervrij vertrokken. Als wij Okita verkopen, hebben we waarschijnlijk meer geld verdiend dan Telstar. Maar toch hebben zij blijkbaar een positiever gevoel over de transferperiode. Ik vind dat een beetje gek.

Begrijp me niet verkeerd, ik teken op dit moment ook voor een punt uit bij Telstar, daar niet van.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

23 aug 2018 15:04
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV #7

Jacques schreef :

Strucht schreef :
Waarom denken wij dan zo anders? Ciranni naar een eredivisieploeg. Verrips naar het FC Twente van België. Mmae naar een eersteklasser in België. Nwakali naar FC Porto. Pereira staat in de basis bij CSKA Sofia, speelt daar gewoon Europees voetbal. Als Okita verkocht wordt voor een paar ton kan die ook zo in het rijtje. Allemaal spelers die sportief vooruitgang geboekt hebben.

Overigens heeft Telstar maar één van al die genoemde spelers verkocht hoor (keeper De Boer), de rest was einde huur of is transfervrij vertrokken. Als wij Okita verkopen, hebben we waarschijnlijk meer geld verdiend dan Telstar. Maar toch hebben zij blijkbaar een positiever gevoel over de transferperiode. Ik vind dat een beetje gek.

Begrijp me niet verkeerd, ik teken op dit moment ook voor een punt uit bij Telstar, daar niet van.

Geef nergens aan dat ik geen vertrouwen heb in de kunde van Ron om spelers te scouten, want dat schrijven ze nu ook in de media dat MVV jonge spelers beter maakt en PSV stuurde Koopmans ook liever naar MVV dan naar bijvoorbeeld Oss. Ging mij er meer om dat jij stelde Telstar in dezelfde situatie zit als ons. Telstar heeft de selectie gewoon rond en dat hebben wij nog niet. Maar buiten de Boer hebben ze ook Schouten en Osman verkocht hoor ;)

23 aug 2018 15:05
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV #8

Strucht schreef :

Jacques schreef :

Strucht schreef :

Geef nergens aan dat ik geen vertrouwen heb in de kunde van Ron om spelers te scouten, want dat schrijven ze nu ook in de media dat MVV jonge spelers beter maakt en PSV stuurde Koopmans ook liever naar MVV dan naar bijvoorbeeld Oss. Ging mij er meer om dat jij stelde dat Telstar in dezelfde situatie zit als ons. Telstar heeft de selectie gewoon rond en dat hebben wij nog niet. Maar buiten de Boer hebben ze ook Schouten en Osman verkocht hoor ;)

23 aug 2018 16:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV #9
Schouten gelijk, daar heb ik op transfermarkt overheen gekeken (stond een vraagteken), stom van mij. Osman ging vorig jaar in de winterstop al, maar potatoes potatoes, Telstar gewoon prima gedaan natuurlijk. In een half jaar tijd drie spelers verkopen tegen een transfersom, tot een jaar of twee geleden was dat voor een Juup-ploeg zo goed als onmogelijk. Het gaat ook niet zo zeer om jou specifiek, maar ik heb wel vaker het idee dat als bij een andere club spelers naar een hoger niveau gaan, dat een teken is van goed beleid, maar als MVV dat overkomt, het een teken is van slecht beleid. De waarheid ligt natuurlijk ergens in het midden.

En ik begrijp het nog wel, er hangt gewoon een negatieve vibe rond MVV momenteel, en in de voetbalwereld én op social media betekent dat dat alles negatief wordt uitgelegd. Als morgen Messi zou tekenen zou die te klein zijn om kopduels te winnen, niet goed mee terug verdedigen, uit Verweggistan komen, de ontwikkeling van Kostons in de weg staan en zou het een paniek-aankoop zijn die bewijst dat er geen goede scouting is.

“Things are never as good as they seem when you're winning and they're never as bad as they seem when you're losing."

De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe, Strucht, M-MVV

23 aug 2018 16:20
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Telstar - MVV #10
Jij bent een van de weinigen die het begrijpt Jacques ,ik heb het opgegeven om maar constant te moeten reageren op mensen die maar niet willen inzien hoe moeielijk het is om je team zo goed en zo kwaad mogelijk op orde te krijgen sterkte ermee ik blijf wel een beetje in de luuwte meedenken.

23 aug 2018 16:21
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV #11
Kort en krachtig: 2-0 !

23 aug 2018 21:09
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV #12
Ik begrijp de mensen die negatief zijn heel goed morgen de 2 de competitie wedstrijd en er moeten nog bij 2 verdedigers 1 spelmaker op het middenveld en minimaal 1 spits ......bij en dit mogen geen halve zijn want die zijn er nu al genoeg 4 Ganse ......

De kopers van een seizoenskaart zeggen toch ook niet de 1 periode betaal ik niet want dan staat er pas een halve ploeg die mee doet voor spek en bonen .....

MVV moet niet zo,n Calimero gedrag vertonen en niet zo zielig doen en gewoon handelen voor de de 1 wedstrijd op de open dag staat er een volwaardige 1 elftal.

24 aug 2018 20:14
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV #13
Commentaar van Maarten Omvlee...wát een verademing!
Wordt moeilijk vanavond maar laten we het beste hopen.

24 aug 2018 20:50
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV #14
Ik volg de flitsen van de wedstrijd op Foxsports. De kansen zijn voor MVV. Verdwaalde kopbal tegen de lat en Abubakar schiet alleen voor de keeper tegen de paal. "Het is een wonder dat MVV nog niet gescoord heeft", aldus de commentator.

24 aug 2018 20:53
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV #15
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden