Telstar - MVV
24 aug 2018 21:53
Eerste zege, mooi zo! Drie punten, 0 gehouden, niks mis mee!
En laten we in hemelsnaam hopen dat we er iemand bij krijgen die een doelpunt kan maken want qua gemiste kansen was het vandaag echt dramatisch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
24 aug 2018 21:55
Onderwerp Auteur
Ik vond de eerste helft van een bedenkelijk niveau van beide kanten, al kreeg MVV de beste kansen.
Tweede helft was heel behoorlijk van MVV!! Moet gezegd worden. Telstar heeft geen kans gehad en MVV had er nog 3 kunnen scoren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Lassie80, De Zwarte Vogel
24 aug 2018 21:59
Weet iemand iets over Gunst ??
24 aug 2018 22:07
bokkesprongen
Platinum Boarder
Proficiat MVV dit had ik niet verwacht ....
24 aug 2018 22:43
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Kan er lang en breed over lullen, maar ik heb niets kunnen zien (op wat teletekst en Twitterflitsen na). Gewoon een goed resultaat. Drie punten, geen tegengoal. Prima. Nu afwachten wat er aan kwaliteit bij komt.
24 aug 2018 23:00
24 aug 2018 23:02 door Tuor.
Prima overwinning op een heel prettig moment. Nu Okita verkocht is en de eerste 3 punten binnen zijn voelt het toch meteen alsof de negatieve vibe die de afgelopen weken rondom de club hing een beetje verminderd is. Geeft behoorlijk wat rust allemaal. Ik zeg zeker niet dat we er zijn hoor, er is nog flink wat werk aan de winkel, maar dat gedoe met Okita is nu in elk geval opgelost en die hatelijke 0 is ook weg.
Complimenten aan het elftal, dat echt keihard gewerkt heeft weer. Voetballend was het niet altijd even goed, hoewel er wel degelijk een paar fases waren dat MVV volledig domineerde. Maar goed, eerlijkheid gebied te zeggen dat dit Telstar geen hoogvlieger gaat worden. Dan nog, je moet er maar even winnen. Vond Abuhbakar aardig spelen, die niet alleen een paar mooie acties in huis had maar tot het allerlaatste moment keihard bleef werken en ook verdedigend zijn werk deed. Op de andere flank speelde Schroyen naar mijn idee ook een heel aardige pot. Zou enorm profijt kunnen gaan hebben van het feit dat er met Gunst weer een snelle, aanvallende back achter en staat. Ook Ippel viel zeer positief op, vond hem vorige week nog wat roestig ogen, maar vanavond weer de ouderwetse leider in het veld die we zo gigantisch gemist hebben vorig seizoen. Vond het middenveld vandaag sowieso heel aardig staan. In een uitwedstrijd werkt het spelen met drie defensieve middenvelders wellicht ook beter dan thuis, waar MVV zelf het spel moet maken.
Hoe dan ook, verdiende overwinning, waarbij ook gezegd mag worden dat MVV de wedstrijd professioneel uitspeelde. Dan scheelt het toch dat er met Ippel, Gunst, Nys, Koopmans en Schroyen meer ervaren jongens in het veld staan dan vorig seizoen. Deze ploeg is op dit moment misschien kwalitatief minder dan wat er vorig seizoen stond (blijf ik discutabel vinden, maar goed). Maar qua mentaliteit en volwassenheid scoort deze ploeg beter. Neemt allemaal niet weg dat er natuurlijk nog steeds behoefte is aan extra kwaliteit. Komende week hoop ik op minimaal 3 directe versterkingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, bokkesprongen
25 aug 2018 00:43
25 aug 2018 00:45 door Zoewiezoe.
Helaas de eerste 10 minuten gemist door de vele files. Naar horen zeggen heeft Telstar in die fase een echte kans op de openingstreffer gehad. Vanaf de 15 minuut speelde MVV zich steeds beter onder de druk van Telstar uit en heeft eigenlijk vanaf toen de wedstrijd gedomineerd. Inderdaad; Telstar maakte geen sterke indruk, kon aanvallend weinig potten breken en lijkt duidelijk minder dan vorig seizoen.
MVV daarentegen kon mij bij vlagen goed bevallen. Net als vorige week was er werklust, passie en duelkracht. Centrale duo deed het goed, Habir zoals we hem kennen en daarbij nog aardig spelend ook, Gunst wat minder opvallend vanavond voor mijn gevoel (dat is wat anders dan slecht spelen...)maar ik heb wel de indruk dat hij beter klikt met Schroijen dan Janssens vorig seizoen. En daar zit zeker nog groeipotentie in. Nijs en Ippel ouderwets en Martina haakte goed aan bij die 2.
Maar mn voorin vond ik het ok vandaag. Konstons en Abu sterk in de duels, moeilijk van de bal af te krijgen en hard werkend voor de ploeg. Voor mij heeft Koen een basisplaats voor volgende week verdiend vandaag. En Joeri lijkt weer aan te haken bij het voorlaatste seizoen. Hij is dominanter aanwezig, straalt meer plezier uit en laat gewoon beter en dreigender spel zien.
En natuurlijk; we moeten hier met minimaal 3 doelpunten verschil winnen. 3 keer paal en lat, enkele dotten van kansen laten liggen.
Maar ik ben meer dan tevreden naar huis gegaan. Een ploeg die wilde, die lef uitstraalde, kansen creeerde en waar eenheid vanaf straalt. Ik heb mindere avonden gehad. Volgende week hopenlijk wat versterkingen en dan met een goed gevulde Geusselt de koploper op een zware avond trakteren. Ik heb er nu al zin in !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Roei baank, Jacques, Huib, middenstip, Tuor, Lassie80, jovkle, itsman, M.V.V. 1902
25 aug 2018 06:21
mvv4ever
Platinum Boarder
Dik verdiend gewonnen. Niks aan toe te voegen aan de reactie hierboven.
Telstar had niks in te brengen.
Iedereen speelde goed en ik denk ook dat het nog niet eens gaat tegen vallen dit seizoen. Als ik dat zo zie hoe MVV de 2 eerste wedstrijden al heeft gespeeld.
Alleen de bank is wel erg triest gevuld en zie je wel dat we zeker nog een aantal spelers erbij moeten hebben.
25 aug 2018 08:32
Vorig jaar uit tegen Telstar en thuis tegen Oss: twee punten. Dit jaar drie punten. We liggen dus al één punt voor op vorig jaar, die play-offs komen wel goed
Overigens ook interessant om te zien. Ik vond Oss vorige week weinig indruk maken ondanks hun overwinning. Maar die zetten gisteren gewoon even Jong PSV met 4-1 opzij. Wellicht toch een sterkere ploeg dan ik dacht.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor
25 aug 2018 09:15
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Sjiek dat toch weer zoveel man de reis naar Velsen-Zuid maken! Jullie waren goed te horen en dit laat weer duidelijk zien dat wij juist NIET een clubje zijn als Oss en Telstar!
Dit seizoen moet onze kracht vooral zitten passie en strijd én de interactie met het publiek, volgens mij zit dat wel snor.
Boe is dat feeske?
25 aug 2018 09:34
opadiehard
Platinum Boarder
Hoe lekker is het wakker worden, snel de media even door nemen.
Als je nu al een drie punter kan halen in een uitwedstrijd met dit elftal heb ik er vertrouwen in dat het zeker een stuk beter gaat lopen als deze week de versterkingen gaan binnen druppelen.
Vooral DE SPITS daar moet het vanaf komen,zoals in de stream te zien was bij vlagen een goed combinerend mvv alleen verdikkeme die afwerking.
Zou kostons nog moeten groeien of is het dit wat hij laat zien?
Reck mag van mij ook een kans krijgen,ga genieten na gisteravond van mijn weekend en met spanning volgen wie er allemaal bijkomen...gr opa;)
....
25 aug 2018 10:13
Boredass
Platinum Boarder
Mooie opsteker voor mvv. Gezien de samenvatting ook terecht. Vechtlust zal 1 van de belangrijkste wapens zijn van dit mvv.
25 aug 2018 10:39
mvv supporter
Platinum Boarder
jeoff schreef : Ik vond de eerste helft van een bedenkelijk niveau van beide kanten, al kreeg MVV de beste kansen.
Tweede helft was heel behoorlijk van MVV!! Moet gezegd worden. Telstar heeft geen kans gehad en MVV had er nog 3 kunnen scoren.
Aller eerst wil ik aangeven zeer blij en verrast te zijn met de overwinning. Volgens de media heeft MVV toch enkele kansen gemist voor een zo goed als open goal.
Als we dat probleem er nou nog eens uit konden krijgen dan hebben we meer kans op 3 punten aangezien we het soms laten liggen bij het afmaken van de kansen.
Indien er een nieuwe spits komt, wat ik wel verwacht na de verkoop van okita ben ik bang dat kostons zijn plek zal moeten inleveren.
25 aug 2018 11:13
Napoleon
Platinum Boarder
Laat ik beginnen te zeggen dat dit een hele belangrijke overwinning is voor dit nieuwe MVV.
Van te voren had ik 6 punten uit de 3 openingswedstrijden gehoopt en dit kan nog steeds.
Via een livestream vanuit Zwistersland de wedstrijd goed kunnen volgen, de eerste 10-15 minuten zaten we niet goed in de match en kwamen we amper over de middenlijn. Een hele stomme terugspeel bal van Schrooijen zorgde bijna voor de 1-0 . Ook keeper Koopmans maakte bijna een enorme blunder door de bal zowat in de voeten van Telstar te spelen , gelukkig ging dat echt net goed.
Achterin ben ik echt blij dat Perrera , Janssens en ook Ciranni weg zijn. Gisteren vond ik onze defensie gewoon rustiger voetballen. De vorige week geuiitte kritiek op Marres is gewoon totaal onterecht , prima CV ...gaat zeker zijn foutjes maken maar die jongen komt er wel. Ook Gunst en Lavealle ( of hoe heet die gast) doen het gewoon goed, laat de linker CV maar eens staan . Die vind ik slimmer spelen als Martina.
Ons middenveld vind ik te zwak , Nys vind ik echt een drama...zorgde in de 2de helft bijna voor een tegendoelpunt ....echt super knullig en Ippel brengt het ook niet. Positief zijn Joeri en Abu en ook Kostons ...miste wel paar enorme kansen deden het gister prima .
Dat we 3 punten pakte is gewoon top....dit MVV moet gewoon lekker meedoen dat levert alleen maar meer toeschouwers en sponsoren op .
Verdiende overwinning in een veel beter MVV ( op momenten aardig voetbal) . Ben benieuwd als we versterkingen erbij krijgen waar we staan.
Voor nu goed dat weg zijn Perrare ( veel te onrustig, Ciranni....te weinig passie en Janssens niet goed genoeg) Okita hebben we lekker voor gecasht ...dus we staan er goed op voor dit moment.
26 aug 2018 12:32
26 aug 2018 12:42 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
De verdediging stond ook als een blok mooi om te zien.
Tijd voor maken pagina: 0.580 seconden