Telstar - MVV
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
Telstar - MVV
23 Aug 2018 12:18 - 23 Aug 2018 12:18Desalniettemin is er morgen een kans voor MVV om iig een puntje of meer mee te pikken uit Velsen. Wie weet worden we verrast!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: Telstar - MVV
23 Aug 2018 12:38De verdediging van Telstar is intact gebleven, met Korpershoek hebben ze hun verdedigende middenvelder ook behouden, voor de rest letterlijk alles vervangen qua basis. Als vervangers wat huurlingen, wat spelers van het tweede van Cambuur en AZ transfervrij gehaald, en een paar amateurs een contract gegeven. Ten slotte nog één of andere totaal onbekende Griek uit de tweede divisie aldaar opgepikt.
Ik denk dat de fans van Telstar ongeveer even positief zijn als wij.

- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
23 Aug 2018 13:11 - 23 Aug 2018 13:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Strucht
-
- Elite Member
-
23 Aug 2018 13:45Jacques wrote: Telstar verloor de eerste wedstrijd van RKC en zag alle uitblinkers vertrekken - keeper De Boer naar AZ, Spits Novakovich naar Fortuna, schaduwspits Platje naar Indonesië (!), aanvallende middenvelder Schouten naar Excelsior, linksbuiten Hamdaoui naar De Graafschap. Die maakten 54 doelpunten voor Telstar vorig seizoen.
De verdediging van Telstar is intact gebleven, met Korpershoek hebben ze hun verdedigende middenvelder ook behouden, voor de rest letterlijk alles vervangen qua basis. Als vervangers wat huurlingen, wat spelers van het tweede van Cambuur en AZ transfervrij gehaald, en een paar amateurs een contract gegeven. Ten slotte nog één of andere totaal onbekende Griek uit de tweede divisie aldaar opgepikt.
Ik denk dat de fans van Telstar ongeveer even positief zijn als wij.
Kan mij niet voorstellen dat die heel negatief zijn. Veel spelers kunnen verkopen waardoor er veel vertrouwen is in de scouting en al een tijdje hun selectie rond, met o.a Huurspelers van Southampton Chelsea en nieuwe aankopen.
Is altijd een moeilijke wedstrijd in Velsen, ben blij met een puntje!
- johan
-
- Premium Member
-
- ALWYAS/sjeng
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2018 14:06Strucht wrote:
Kan mij niet voorstellen dat die heel negatief zijn. Veel spelers kunnen verkopen waardoor er veel vertrouwen is in de scouting en al een tijdje hun selectie rond, met o.a Huurspelers van Southampton Chelsea en nieuwe aankopen.
Is altijd een moeilijke wedstrijd in Velsen, ben blij met een puntje!
Waarom denken wij dan zo anders? Ciranni naar een eredivisieploeg. Verrips naar het FC Twente van België. Mmae naar een eersteklasser in België. Nwakali naar FC Porto. Pereira staat in de basis bij CSKA Sofia, speelt daar gewoon Europees voetbal. Als Okita verkocht wordt voor een paar ton kan die ook zo in het rijtje. Allemaal spelers die sportief vooruitgang geboekt hebben.
Overigens heeft Telstar maar één van al die genoemde spelers verkocht hoor (keeper De Boer), de rest was einde huur of is transfervrij vertrokken. Als wij Okita verkopen, hebben we waarschijnlijk meer geld verdiend dan Telstar. Maar toch hebben zij blijkbaar een positiever gevoel over de transferperiode. Ik vind dat een beetje gek.
Begrijp me niet verkeerd, ik teken op dit moment ook voor een punt uit bij Telstar, daar niet van.
- Strucht
-
- Elite Member
-
23 Aug 2018 15:04Jacques wrote:Strucht wrote:
Waarom denken wij dan zo anders? Ciranni naar een eredivisieploeg. Verrips naar het FC Twente van België. Mmae naar een eersteklasser in België. Nwakali naar FC Porto. Pereira staat in de basis bij CSKA Sofia, speelt daar gewoon Europees voetbal. Als Okita verkocht wordt voor een paar ton kan die ook zo in het rijtje. Allemaal spelers die sportief vooruitgang geboekt hebben.
Overigens heeft Telstar maar één van al die genoemde spelers verkocht hoor (keeper De Boer), de rest was einde huur of is transfervrij vertrokken. Als wij Okita verkopen, hebben we waarschijnlijk meer geld verdiend dan Telstar. Maar toch hebben zij blijkbaar een positiever gevoel over de transferperiode. Ik vind dat een beetje gek.
Begrijp me niet verkeerd, ik teken op dit moment ook voor een punt uit bij Telstar, daar niet van.
Geef nergens aan dat ik geen vertrouwen heb in de kunde van Ron om spelers te scouten, want dat schrijven ze nu ook in de media dat MVV jonge spelers beter maakt en PSV stuurde Koopmans ook liever naar MVV dan naar bijvoorbeeld Oss. Ging mij er meer om dat jij stelde Telstar in dezelfde situatie zit als ons. Telstar heeft de selectie gewoon rond en dat hebben wij nog niet. Maar buiten de Boer hebben ze ook Schouten en Osman verkocht hoor
- Strucht
-
- Elite Member
-
23 Aug 2018 15:05Strucht wrote:Jacques wrote:Strucht wrote:
Geef nergens aan dat ik geen vertrouwen heb in de kunde van Ron om spelers te scouten, want dat schrijven ze nu ook in de media dat MVV jonge spelers beter maakt en PSV stuurde Koopmans ook liever naar MVV dan naar bijvoorbeeld Oss. Ging mij er meer om dat jij stelde dat Telstar in dezelfde situatie zit als ons. Telstar heeft de selectie gewoon rond en dat hebben wij nog niet. Maar buiten de Boer hebben ze ook Schouten en Osman verkocht hoor
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2018 16:04En ik begrijp het nog wel, er hangt gewoon een negatieve vibe rond MVV momenteel, en in de voetbalwereld én op social media betekent dat dat alles negatief wordt uitgelegd. Als morgen Messi zou tekenen zou die te klein zijn om kopduels te winnen, niet goed mee terug verdedigen, uit Verweggistan komen, de ontwikkeling van Kostons in de weg staan en zou het een paniek-aankoop zijn die bewijst dat er geen goede scouting is.
“Things are never as good as they seem when you're winning and they're never as bad as they seem when you're losing."
- dreekemvvke
-
- Banned
-
23 Aug 2018 16:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
23 Aug 2018 21:09De kopers van een seizoenskaart zeggen toch ook niet de 1 periode betaal ik niet want dan staat er pas een halve ploeg die mee doet voor spek en bonen .....
MVV moet niet zo,n Calimero gedrag vertonen en niet zo zielig doen en gewoon handelen voor de de 1 wedstrijd op de open dag staat er een volwaardige 1 elftal.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
24 Aug 2018 20:14Wordt moeilijk vanavond maar laten we het beste hopen.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2018 20:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M-MVV
-
- Elite Member
-
24 Aug 2018 20:53Please Log in or Create an account to join the conversation.