MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018
- Robin
-
- Elite Member
-
Re: Re:MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018
17 Oct 2018 15:08DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 15:16MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
- TPC
-
- Premium Member
-
Re: MVV - Go Ahead Eagles 31-08-2018
17 Oct 2018 15:28 - 17 Oct 2018 15:28Jammer dat deze kwestie zelf wordt beoordeeld door de KNVB, ik geloof hier namelijk niks van:
De aanklager kwam toen tot zijn oordeel omdat de vierde official verklaarde dat hij de naam van Van Moorsel wel op het wedstrijdformulier in de wedstrijdapp heeft zien staan.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 15:38 - 17 Oct 2018 15:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 16:20www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/keuke...-terecht-geseponeerd
- Robin
-
- Elite Member
-
17 Oct 2018 16:29DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!
- Jo70
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 16:35MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
- Jacques
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 16:52Robin wrote: “....,niet op het wedstrijdformulier vermeld stond. Na onderzoek van de KNVB bleek echter dat de hij wel degelijk speelgerechtigd was ...”. Dit stuk tekst haal ik van dat artikel op de site van de KNVB. Is weer goed juridisch geformuleerd: niet op het wedstrijdformulier, wel speelgerechtigd !
Inderdaad erg interessant. In de "echte" wereld betekent dit inderdaad dat het wedstrijdformulier het raam uit kan. Maar KNVB werkt natuurlijk niet zo, die doen lekker waar ze zelf zin in hebben.
Robin wrote: Lijkt me echt voer voor een advocaat met een MVV hart.
Jo70 wrote: Zoals ik al eerder hier zei: "op naar het CAS!!!"
Om heel eerlijk te zijn mag MVV dit van mij laten rusten. Ik vind het een bizarre zaak en de onderbouwing van de KNVB is flinterdun, zoniet gewoon regelrecht onjuist, maar niet iets waar MVV geld of tijd aan moet spenderen. MVV heeft geen full-time jurist in dienst die hier eens lekker op los kan gaan omdat hij niets anders te doen heeft, zoals bijvoorbeeld Feyenoord wel heeft. Er zijn zaken die belangrijker zijn voor MVV.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 17:01Misschien is er wel een advocaat die het interessant vindt om zich hierin vast te bijten op basis van No cure no pay
Een zaak die zo stinkt kun je gewoon niet laten rusten en geef je de knvb nog meer een dictatoriale positie.
Tripels advocatennzijn toch partner van mvv, wellicht kunnen zie iets beteken
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
17 Oct 2018 18:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 18:07Wij waren alleen maar goed voor boete"s en punten aftrek! Hier moeten we actie tegen voeren middels een advocaat, er is hier wel degelijk
geld mee bemoeid.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 18:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 18:59"houtengerard72160 wrote: Hebben jullie echt zin dat het crème de la crème onder het scheidsrechtersgilde, de wedstrijden van MVV kapot gaan fluiten de komende maanden, omdat MVV formeel in hun recht staat door een typefout van een speelgerechtigde speler? (Een speelgerechtigde speler!) Laat toch varen mensen, wees de sportieve verliezer, hier valt meer te verliezen dan te winnen in deze kwestie. Er zijn betere kwesties tussen de bond en de club waarin je een punt kunt maken, kwesties die ergens om gaan, zoals onevenredig zware schorsingen van MVV spelers.
Dat is precies wat de knvb ook denkt. Ze gaan er toch niet mee verder dus komen we er toch mee weg. En zo gaat dat bij alle kleinere clubs die de knvb niet durven tegen te spreken, bang omdat ze de bond in de toekomst tegen ze krijgen.
Zolang kleinere clubs niet in actie gaan tegen de knvb zal de bond altijd van deze acties blijven uithalen. Nu eens een vuist maken en die heren uit Zeist laten zien dat mvv niet met zich laat sollen.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
17 Oct 2018 19:15 - 17 Oct 2018 19:34De_Lange wrote:"houtengerard72160 wrote: Hebben jullie echt zin dat het crème de la crème onder het scheidsrechtersgilde, de wedstrijden van MVV kapot gaan fluiten de komende maanden, omdat MVV formeel in hun recht staat door een typefout van een speelgerechtigde speler? (Een speelgerechtigde speler!) Laat toch varen mensen, wees de sportieve verliezer, hier valt meer te verliezen dan te winnen in deze kwestie. Er zijn betere kwesties tussen de bond en de club waarin je een punt kunt maken, kwesties die ergens om gaan, zoals onevenredig zware schorsingen van MVV spelers.
Dat is precies wat de knvb ook denkt. Ze gaan er toch niet mee verder dus komen we er toch mee weg. En zo gaat dat bij alle kleinere clubs die de knvb niet durven tegen te spreken, bang omdat ze de bond in de toekomst tegen ze krijgen.
Zolang kleinere clubs niet in actie gaan tegen de knvb zal de bond altijd van deze acties blijven uithalen. Nu eens een vuist maken en die heren uit Zeist laten zien dat mvv niet met zich laat sollen.
Ik ben het met je eens. Maar ik denk dat de schorsing van Schroijen een beter onderwerp was geweest om over te strijden. (Had geseponeerd moeten worden of maximaal 1 duel. Maakte geen contact met de tegenstander).
Je weet gewoon dat er een tegenreactie gaat komen, (ook al is het op een kinderachtige manier) is het dat strijden waard? Dat draait die rode kaart toch niet terug die deze wedstrijd weggaf. Een goede voet bij de bond hebben weegt bij "River Plate-Boca Juniors" achtige derbies ook in je voordeel en daar heb je meer aan dan aan je gelijk krijgen. Laat die wedstrijd nou net volgende maand op het programma staan, in weer dat stadion met beperkte voorzieningen. De KNVB kan ons in haar besluiten/onderzoeken harder raken, dan wij hun. Aan welke kant valt het dubbeltje als de derby weer bijvoorbeeld escaleert? Als je in verzet gaat, laat het dan over hoofdonderwerpen gaan vind ik, nu kun je een financiële of sportieve tegenreactie verwachten en MVV is daar niet tegen bestand, ook al staat de club in haar gelijk, je creëert een rompslomp door hier aan vast te houden. Als het om een speler ging die niet speelgerechtigd was kon ik het wel begrijpen, maar dit is flinterdun en creëert onnodig veel problemen als het moet worden hersteld, vind ik. Niemand zit hier op te wachten, dit is je gram halen, terwijl er wordt gehandeld in kilo's.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
17 Oct 2018 19:40De bond kan en zal je dan ook hoe dan ook terugnaaien.
In het geval van de speler niet op het formulier en al dan wel of niet in de app geeft in de toekomst heel veel jurisprudentie in het voordeel van de bond. Waar ze naar zullen verwijzen mocht het nog eens gebeuren. Nu is denk ik de tijd om er tegen in te gaan en helaas zal in mijn ogen mvv dit moeten aanvechten als kleine club