>
Ontvangen bedankjes 2147
De_Lange schreef : Ik snap heel goed je punt Houtengerard en ik kan ook heel goed meegaan in jouw betoog maar dezelfde redenatie kan opgaan voor het aanvechten van die rode kaart.
De bond kan en zal je dan ook hoe dan ook terugnaaien.
In het geval van de speler niet op het formulier en al dan wel of niet in de app geeft in de toekomst heel veel jurisprudentie in het voordeel van de bond. Waar ze naar zullen verwijzen mocht het nog eens gebeuren. Nu is denk ik de tijd om er tegen in te gaan en helaas zal in mijn ogen mvv dit moeten aanvechten als kleine club
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De KNVB zegt doodleuk dat de wisselspeler wel speelgerechtigd was. Eh... ongetwijfeld zal die speler niet zijn geschorst wegens een zoveelste gele of rode kaart. Maar waar het om gaat is dat de naam van die wisselspeler niet aan de scheidsrechter is doorgegeven, via het wedstrijdformulier. Het is de verantwoordelijkheid van de clubs, of misschien beter: de aanvoerder van de clubs, om ervoor te zorgen dat de scheidsrechter weet welke spelers mogen spelen. Daartoe dient het wedstrijdformulier. Het was gewoon een stomme administratieve fout van Go Ahead, neem ik aan, om die wisselspeler niet op het wedstrijdformulier te melden. Maar ja, sorry, volgens de hierboven geciteerde wisselprocedure, mag die wisselspeler dan niet aan de wedstrijd deelnemen. Die regel is toch overduidelijk?!3. Wisselprocedure
De namen van de wisselspelers moeten voor de start van de wedstrijd aan de scheidsrechter worden gegeven.
Iedere wisselspeler waarvoor dit niet is gebeurd, mag niet deelnemen aan de wedstrijd.