>
Ontvangen bedankjes 860
Lassie80 schreef : Voor de forumleden met Netflix hierbij een kijktip: 'Sunderland 'till I die'.
Bijna onmogelijk om niet alle afleveringen achter elkaar te kijken, want voor iedere voetbalsupporter zo herkenbaar. Daarbij de beleving van supporters geweldig in beeld gebracht!
Om te relateren aan de hiervoorgaande posts; je ziet in deze docu hoe moeilijk en ongrijpbaar het managen van een voetbalclub kan zijn. Sunderland is ca. 10x zo groot als MVV maar ongeacht de omvang en het niveau, kampen ze met dezelfde uitdagingen. Al heeft Sunderland nog te maken met een eigenaar, die besluit te stoppen met investeren. Ook interessant om te zien wat dat doet met een club.
In te transferperiode houdt iedereen, clubs en spelers, de kaarten tegen de borst tot op de laatste dag. Daarom vind ik het al een goed signaal van MVV dat ze Holtby hebben kunnen binnenhalen. Als ze een grotere naam kunnen aantrekken zal dat meestal last-minute gebeuren.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Ik wil niet lullig doen, maar nu krijgen we dit weer. Hopend op een nr.10 en aanvallers, wordt weer opgeschoven naar 31 januari. En in de zomer is het vervolgens weer opnieuw opschuiven. Je mag niets kritisch zeggen of het is allemaal onwaar, en we maken positieve stappen. Er zijn nu eenmaal mensen die na 20 jaar weer eens een MVV willen waar het thuishoort. Zelfs een failliete club lukt dat!! Ik begin me langzaam af te vragen waar dat geld is gebleven! Maar hey!! Het was maar een gedachte! Niet verkeerd bedoeld verder![/
Ik vind ook dat het bestuur van MVV openlijker kan zijn waar het geld van de begroting naar toe gaat ,nu zien wij als supporters dure klachten zijn vertrokken en groot verdieners komen er voor terug misschien op v,d Huk na .
Mvv wees transpalant ?
VakD schreef : Complimenten aan de gehele gezags driehoek van Maastricht!! Een crimineel wordt beter behandeld.