>
Ontvangen bedankjes 723
Lijnsje@tappunt schreef : Tuurlijk, het stukje van Emil Visser is niet juist onderbouwd met feiten en wederhoor. Maar eerlijk, hoe dom het ook klinkt, kun je de journalisten maar weinig verwijten.
Wat dan wel had gesierd, was om erna opnieuw iets te schrijven na het weten van de feiten. Dat je de feiten opschrijft dat mensen zijn opgepakt,’prima is een feit. Geef erna dan ook aan als je een vent bent, dat vrouwen en mannen zijn opgepakt omdat ze geen ID hadden. Maar nee, laat de buitenwereld maar lekker in de waan dat het geheel fout ging na de wedstrijd.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Tuurlijk, het stukje van Emil Visser is niet juist onderbouwd met feiten en wederhoor. Maar eerlijk, hoe dom het ook klinkt, kun je de journalisten maar weinig verwijten.
Nee, totaal geen sarcasme. Als mijn buurjongen 4x bij een ruzie betrokken was, ga ik ook de mening voor mijzelf vormen dat hij er dan ook wel eens iets mee te maken heeft. Ditzelfde geldt voor de journalisten. Ze zijn er niet bij, moeten voor hun baas toch iets schrijven en schrijven dan op basis van hun mening. Weer MVV? Weer problemen? Dan zullen ze het wel weer zelf geweest zijn.
Dat zou ook mijn eerste reactie zijn als mijn buurjong voor de 5e x bij iets betrokken is.
Wat dan wel had gesierd, was om erna opnieuw iets te schrijven na het weten van de feiten. Dat je de feiten opschrijft dat mensen zijn opgepakt,’prima is een feit. Geef erna dan ook aan als je een vent bent, dat vrouwen en mannen zijn opgepakt omdat ze geen ID hadden. Maar nee, laat de buitenwereld maar lekker in de waan dat het geheel fout ging na de wedstrijd.
Dan over de wedstrijd, ook wel leuk.
Ik vond VD Hurk ook niet slecht. Wint duels , komt langs een man maar krijgt geen bruikbare ballen. Hij wordt , en deels terecht, afgerekend op doelpunten. Het middenveld stond te aanvallend, waardoor iedere tegenstoot gevaarlijk was . Martina RB aub nooit meer.
Boe is dat feeske? schreef : Goed punt dat je aanhaalt @webmastersfm
Hoe erg anti- MVV (of anti voetbal?) is deze burgemeester? Want dit lijkt een eigen agenda van die vrouw en dat kan natuurlijk niet.
Brncic schreef : Wat den complottheorieën hier. Penn wil MVV kapot hebben, Roda zit achter de berichtgeving. Jongens, het is heel simpel: hoewel de politie soms overdreven machtsvertoon tentoonspreidt, grijpen ze echt niet in als er niets gebeurt (al Kun je over de gang van zaken voorafgaand aan MVV-Roda twisten). Als MVV-fans zich gedragen, hoeft Penn niks te doen, de politie niet en hebben media niets te schrijven. Maar MVV-Roda in de play-offs, Utrecht voor de beker, tegen die Duitse club in de voorbereiding, nu dit weer. De feiten liggen er, en op basis daarvan wordt politie ingezet en worden verhalen gemaakt. Dan moeten we niet wijzen naar opgeklopte aandacht, overdreven inzet van politie, een burgemeester zonder Mestreechter Geis, maar bovenal naar onszelf kijken. Dit is dodelijk voor het imago van MVV. En daar geven relschoppers keer op keer voeding aan.