>
Ontvangen bedankjes 2147
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjarelke schreef : Ben, helemaal de spijker op zijn kop. Valt weinig aan toe te voegen. Wat me veel zorgen baart is niet alleen dat de doelpunten erg schaars zijn maar ook dat het publiek massaal thuisblijft. Als je ziet hoe weinig mensen er gisteren waren tegen (toch wel) een kampioenskandidaat dan is dat een teken aan de wand (de stadionspeaker riep 5.200 menen, maar ik denk dat hij het inwonertal van Nazareth aan het voorlezen was). Ook op de samenvatting op TV schrok ik van de lege tribunes. OK, het weer zat niet bepaald mee, maar het amateurvoetbal is nog niet begonnen en er zijn tot Carnaval geen echte grote festiviteiten in de stad, dus je zou zeggen: allemaal naar de Geusselt. Maar ja, de Geusselt is natuurlijk een oud, krakkemikkig stadion, waar je je koffie of pilsje in de wind en in de stromende regen moet drinken. Dat nodigt ook niet uit. Er zijn geen warmtelampen, de oude vandagen struikelen over de ongelijkmatige treden op tribune D van de Angelside-tribune, het is kil en het regent binnen. Nee, het nodigt ook niet echt uit. Ik vroeg me halverwege de tweede helft ook af waarom ik hier nog zit. Ze kunnen nog drie weken doorvoetballen maar er wordt niet gescoord. Ik had ook heerlijk thuis met een boek op de bank naast de verwarming kunnen zitten. Maar ja ik ben nou eenmaal MVV-fan en dat ben ik ook in barre tijden zoals nu. Maar ja, hoe lang nog? De lol die ik erin heb is de laatste maanden toch wel minder geworden en dat is iets dat ik nooit had gedacht. Hopelijk keert het tij snel. Maar ik vrees dat dat een utopie is.
Hill28 schreef : Als ik dat stuk zie van Emil Visser over "keiharde aanpak nodig bij MVV" word ik weer kotsmisselijk. Heb ik dan wat gemist? Waren er ongeregeldheden in het stadion zondag?
Of zit Emil Visser hier zijn eigen gram te halen omdat hij gewoon een kutjournalist is en hij ook weet dat wij dat vinden.
Hill28 schreef : Ik vond het al sterk dat ik vanaf de Boschpoort dan niks zou hebben meegekregen van ongeregeldheden.