>
Ontvangen bedankjes 262
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Maar het schijnt met een kunstgrasveld moeilijk te zijn als de vorst nog eens aantrekt als er sneeuw ligt....gr opa.
Larsbak schreef : Kan nog wel eens een zware pot worden, want de trainer van de tegenstander heeft ons tot in de puntjes bestudeerd en is tot een haarscherpe analyse gekomen in het Eindhovens Dagblad:
,,MVV is voorin beter dan achterin, een aanvallende ploeg. Wij hebben wel een plannetje om het hen lastig te maken, we moeten in ieder geval fel in de duels zijn”, aldus Alflen.
Nou, dat is dan duidelijk. Als Kloeteklaos geen problemen met de ME heeft gekend, dan kan het onmogelijk zijn dat de ME of het gezag zich misdraagt of problemen aanwakkert. De persen kunnen stil, dit hoofdstuk kunnen we sluiten. De conclusie staat en is getrokken: de supporters zijn het altijd schuld. En verder.Kloeteklaos schreef : In de ruim 25 jaar dat ik naar voetbalwedstrijden ga (en waarbij ik vooraf 9 van de 10 keer in een supporterscafe of iets dergelijks te vinden ben) heb ik nog nooit een probleem gehad met welke patrouillerende agent/ME'er dan ook. Ik heb Servische ME'ers bij Partizan - Rode Ster goeiedag gewenst, ik heb de Russische politie meegemaakt bij Spartak Moskou - CSKA, Lazio-AS Roma was ook spectaculair qua politieinzet en ik kan zo tientallen voorbeelden noemen van wedstrijden waar het afgeladen was met agenten, ME'ers, legertroepen, noem maar op. Nooit heb ik een enkel probleem gehad met deze mensen. Als je je normaal gedraagt heb je nergens last van. Na al die jaren kan ik niet tot een andere conclusie komen.
Sjotelsplak schreef : Nou, dat is dan duidelijk. Als Kloeteklaos geen problemen met de ME heeft gekend, dan kan het onmogelijk zijn dat de ME of het gezag zich misdraagt of problemen aanwakkert. De persen kunnen stil, dit hoofdstuk kunnen we sluiten. De conclusie staat en is getrokken: de supporters zijn het altijd schuld. En verder.