>
Ontvangen bedankjes 5000
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Al die reacties ook op social media: belachelijk, bestuur moet optreden, zo verlies je supporters. Ik vraag me oprecht af of deze mensen verder kijken dan hun neus lang is. Of gewoon een hele lange neus hebben, dat kan natuurlijk ook.....
Ze zullen ongetwijfeld (werd ook al gezegd) geluiden hebben opgevangen (gemeente kan goed bespioneren namelijk) dat er een actie komt vanuit Utrecht n.a.v. de ongeregeldheden tijdens de bekerwedstrijd. Dan gaat de gemeente en niet de club acties ondernemen om dit te voorkomen. MVV heeft echt niet zelf gezegd :jongens, vandaag allemaal ID-controle. De club kan ook niet zeggen: Ach Penn, daar luisteren wij niet naar. Want dan gaat de wedstrijd simpelweg niet door. Altijd die kort door de bocht reacties dat het bestuur iets moet doen : het bestuur heeft ook te luisteren naar de autoriteiten. Wij kunnen ook niet zeggen : vandaag luister ik even niet naar iets wat de gemeente/politie mij opdraagt.
Daarnaast heb ik er persoonlijk geen problemen mee om samen met mijn seizoenskaart even mijn legitimatiebewijs uit de beurs te pakken, te laten zien aan de beveiliger (deze man doet ook maar wat hij krijgt opgedragen) en door te lopen. In aller eerlijkheid, vaak kijken ze nog niet eens. Ik vraag me af wat het bezwaar hier tegen is. Je wordt niet naar een tentje gebracht, tot de onderbroek uitgekleed en vervolgens gefouilleerd.
Steun de club, we draaien nu eindelijk drie weken eens lekker!
webmastersfm schreef : Maar goed, wij blijven ons verzetten tegen deze idioterie en burgemeester. Of die paar hier het nou leuk vinden of niet.
webmastersfm schreef : Maar goed, wij blijven ons verzetten tegen deze idioterie en burgemeester. Of die paar hier het nou leuk vinden of niet.
Boe is dat feeske? schreef : MATCHDAY!
Naar het stadion voor Jordy!!!