>
Ontvangen bedankjes 1561
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Napoleon hoe vaak heb jij deze luxemburger aan het werk gezien,hierin verschillen we van mening.
Stelliger zonder hem 25 % minder rendement achterin,we verschillen hier echt van mening,ik heb misschien wat meer twijfels over onze fin tegenover de meesten...gr opa.
Tuor schreef : - Bij binnenkomst id controle. Waarom echt? Misschien ervaren anderen dit anders, maar ik vind het een zeer ongastvrije ontvangst, die bovendien werkelijk helemaal nergens op slaat. Wie verzint dit? Komt dit uit de koker van de veiligheidsdriehoek?
Charmeur schreef :
Tuor schreef : - Bij binnenkomst id controle. Waarom echt? Misschien ervaren anderen dit anders, maar ik vind het een zeer ongastvrije ontvangst, die bovendien werkelijk helemaal nergens op slaat. Wie verzint dit? Komt dit uit de koker van de veiligheidsdriehoek?
Toen ik in de middag kaartjes ging halen, kwam er net iemand binnen bij MVV die zei dat er de Graafschap supporters in het centrum zouden zijn en dat men een 100 procent Id check moest doen. MVV was er zelf niet blij mee natuurlijk.
Tuor schreef :
Charmeur schreef :
Toen ik in de middag kaartjes ging halen, kwam er net iemand binnen bij MVV die zei dat er de Graafschap supporters in het centrum zouden zijn en dat men een 100 procent Id check moest doen. MVV was er zelf niet blij mee natuurlijk.
Okay, dank voor de toelichting. Vreemd allemaal. Dit komt dus uit de koker van de lokale driehoek. Benieuwd op basis waarvan zo'n beslissing genomen wordt, en überhaupt wat 'supporters van de Graafschap in het centrum' betekent. Dagjesmensen uit Doetinchem? Of een schuimbekkende horde van tientallen hooligans? Als dat laatste zo is en er is een veiligheidsrisico, dan zorgt de driehoek er toch voor dat deze mensen uit de binnenstad verwijderd worden en überhaupt niet in de buurt van het stadion komen? Los van dit, wat is eigenlijk de grens bij een ID controle? Breda hoort blijkbaar bij Doetinchem, wat nog meer? Alles boven Meerssen? Dit soort maatregelen is zo ontzettend dom en zinloos. Het is puur en alleen supportertje pesten. Voor het station in Maastricht was een leger van politie aanwezig op de perrons was politie met honden aanwezig tot diep in de nacht ....
Kan goed begrijpen dat MVV hier niet blij mee is, lijkt me evident dat MVV absoluut geen voorstander is van deze belachelijke regels. Politie legt iets op, hoeft zelf niet te handhaven en MVV zit met de zure druiven. Overigens niet handig van MVV dat niet nog even via de sociale media kanalen gecommuniceerd is geworden, dat die id controle er zou zijn.
Hoe dan ook, verheug me alweer op 1 september. Het feit dat er nog niks bekend is gemaakt over de kaartverkoop doet vermoeden dat de lokale driehoek er alles aan aan het doen is om de gemiddelde supporter het gevoel te geven dat hij of zij in de Gazastrook op bezoek is.