Re:MVV - Roda JC
- Medusa
-
- Junior Member
-
Re: MVV - Roda JC
25 Aug 2019 08:56 - 25 Aug 2019 09:06Bij FC Sombrero loopt het nog totaal niet en die idioten zijn al begonnen de eigen spelers uit te fluiten, onder andere ex-MVV'er en doelman Muyters kreeg er van langs (het zou wel ironisch zijn als hij hier warm verwelkomd wordt. Ik heb zelf niet de vocale daadkracht maar dat zou Muyters een mooie levensles doen inzien over het verschil tussen beide supporters). We moeten ook hopen dat linksback Alonso er bij FC Sombrero in staat. Hij is half Mexicaans en half Spaans en kwam transfervrij over uit het competitieve Litouwen. Speelt blijkbaar dramatisch maar staat tot nu toe altijd in de basis. Vast het achterneefje van hun nieuwe eigenaar.
Kortom, met nog een week te gaan kijk ik erg uit naar deze wedstrijd en om eerlijk te zijn heb ik er - ongeacht het resultaat van morgen - al best vertrouwen en vooral heel veel zin in. Ik besef dat met die instelling een eventuele nederlaag zwaar zal aankomen, maar soit, daar kunnen wij als MVV supporters denk ik als beste in Nederland mee omgaan.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Klomeleer
-
- Senior Member
-
25 Aug 2019 11:44⚔ Derby-time ☠
Ben jij net als ons op 1 september al om 05:00u wakker omdat we de derby spelen? Moet jij ook je energie kwijt? Wil jij samen in de stemming komen om er een ouderwetse heksenketel van maken?
Honderden Angel-Siders starten derby-day al om 09:00u! met een major event voor stadion de Geusselt. Tot 14.00u zijn er meerdere drankpunten en een groot podium. Er zal dus voldoende muziek, bier en zang zijn. Iedere MVV'er, jong en oud is van harte welkom!
Dit ga jij toch niet missen!
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2019 11:45 - 25 Aug 2019 11:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- TPC
-
- Premium Member
-
26 Aug 2019 12:45Klomeleer wrote: Van de Angel-Side Facebook pagina:
⚔ Derby-time ☠
Ben jij net als ons op 1 september al om 05:00u wakker omdat we de derby spelen? Moet jij ook je energie kwijt? Wil jij samen in de stemming komen om er een ouderwetse heksenketel van maken?
Honderden Angel-Siders starten derby-day al om 09:00u! met een major event voor stadion de Geusselt. Tot 14.00u zijn er meerdere drankpunten en een groot podium. Er zal dus voldoende muziek, bier en zang zijn. Iedere MVV'er, jong en oud is van harte welkom!
Dit ga jij toch niet missen!
Zijn de tappunten van Veer Zeen MVV?Ik hoop het eerlijk gezegd. Heerlijk evenement en eigenlijk hetgeen wat ik altijd mis: vooraf met de fans bij het stadion naar de match toeleven.
Angel-Side doet dat ook wel goed op Social Media. MVV zelf vind ik helaas nog niet optimaal reclame maken voor de wedstrijd. Als ik naar mvv.nl/tickets ga zie ik ook nog genoeg plaatsen beschikbaar. Met bovenstaand evenement, de kut tegenstander, alle sentimenten erom heen en het voorspelde weer moet MVV toch wel mikken op een uitverkocht huis.
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
26 Aug 2019 14:29Ik kijk er in ieder geval wel naar uit. Hopelijk een zonnige dag, genieten van een lekker pötsje beer en dan een fijne wedstrijd om te zien met de eerste overwinning van onze jongens!
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
26 Aug 2019 14:36 - 26 Aug 2019 14:36De_Lange wrote: Vind het een super initiatief en eerlijk gezegd verbaast het me dat er een vergunning voor is afgegeven ook rekening houdend met andere evenementen in de stad zoals Bruis, opening cultureel seizoen etc.
Ik kijk er in ieder geval wel naar uit. Hopelijk een zonnige dag, genieten van een lekker pötsje beer en dan een fijne wedstrijd om te zien met de eerste overwinning van onze jongens!
Eerste overwinning? Jij hebt weinig vertrouwen in vanavond denk ik

Inderdaad wel een top evenement, een kolkende Geusselt zondag!
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2019 19:36Voetbal staat op 1, dus a.u.b. geen kritiek hierop.TPC wrote: Angel-Side doet dat ook wel goed op Social Media. MVV zelf vind ik helaas nog niet optimaal reclame maken voor de wedstrijd. Als ik naar mvv.nl/tickets ga zie ik ook nog genoeg plaatsen beschikbaar. Met bovenstaand evenement, de kut tegenstander, alle sentimenten erom heen en het voorspelde weer moet MVV toch wel mikken op een uitverkocht huis.

Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2019 22:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2019 15:17Zelfs de Angel- Side is bij lange na niet uitverkocht. Merk ook aan mensen om mij heen (buiten de trouwe aanhang uiteraard) dat deze wedstrijd totaal niet leeft.
Verwacht rond de zesduizend toeschouwers. Hopenlijk zit ik er naast....
- sjengvandenboorn
-
- Elite Member
-
Re: Re:MVV - Roda JC
27 Aug 2019 15:54Leuke wedstrijd maar verder ok. De wedstrijd tegen Fortuna was altijd meer beladen en keek ik altijd meer naar uit !
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2019 16:05UHHHH..... Echt? Hoe oud ben jij? Ieder z'n mening, maar ik denk dat jij de eredivisie tijden niet hebt meegemaaktsjengvandenboorn wrote: Leuke wedstrijd maar verder ok. De wedstrijd tegen Fortuna was altijd meer beladen en keek ik altijd meer naar uit !

- sjengvandenboorn
-
- Elite Member
-
27 Aug 2019 16:07Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
- Jacques
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2019 17:00 - 27 Aug 2019 17:01Please Log in or Create an account to join the conversation.