Re:MVV - Roda JC
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - Roda JC
30 Aug 2019 11:19 - 30 Aug 2019 11:19Shabba wrote: Heren, ik vind het jammer dat ik met zulke hostiliteit hier ontvangen word. Dat valt me tegen. Ik heb nergens een seizoenskaart of clubkaart. Maar ik zal contact opnemen met MVV zelf in dit geval. Tot ziens en succes zondag.
Goed, ik ga er voor de vorm serieus op in. Er zijn twee opties: of je bent geen Roda-fan, dan zit ik er naast. Maar als je dit al serieus "hostiliteit" vindt, dan raad ik je echt af naar deze wedstrijd te gaan. Het niveau "hostiliteit" in en om het stadion ligt wel een paar niveaus hoger dan dit :lachen:
Of je bent wel een Roda-fan en dan is mijn opmerking helemaal niet vijandig maar gewoon inhoudelijk correct.
Ik krijg op deze manier wel steeds meer zin in de wedstrijd :thumbsup:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lassie80
-
- Elite Member
-
30 Aug 2019 11:47Dan had je keurig een kaartje voor het uitvak moeten kopen, zoals je mede-Rodafans wel gedaan hebben.
Jacques, doe jij nu de aanname dat Shabba een Roda supporter is?! :whistle:
- Boschpoort
-
- Administrator
-
30 Aug 2019 11:53Shabba kan er niks aan doen dat hij Heerlen in zijn paspoort heeft staan als geboorteplaats. Dat maakt hem nog niet meteen een fan van die club.
Als dat het criterium is moet ik voor ADO zijn. Nee dank je.
Ook neutrale toeschouwers zijn van harte welkom, Shabba. Je moet alleen geen kaart voor de Angel-Side of het uitvak hebben maar dat was toch al niet de bedoeling.
- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
30 Aug 2019 11:56Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
30 Aug 2019 12:19Kerkradenaar wrote: Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.
Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.
Niet alleen de plaats. Vaak is pasfoto genoeg reden om te weigeren uit die streken.
- Medusa
-
- Junior Member
-
30 Aug 2019 13:03Lijnsje@tappunt wrote:Kerkradenaar wrote: Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.
Verder is het te belachelijk voor woorden dat deze wedstrijd niet uitgezonden gaat worden.
Niet alleen de plaats. Vaak is pasfoto genoeg reden om te weigeren uit die streken.
En anders weten de Maastrichtse politiehonden jullie er wel uit te pakken, die zijn op geur afgetraind.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2019 14:33 - 30 Aug 2019 14:34Sjappie wrote: Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:
Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Boschpoort: 1151
Kids/Noord: 902
Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.
Nieuwe status:
Angelside: UITVERKOCHT
Hoofdtribune: 793
Boschpoort: 1096
Kids/Noord: 867
Toch weer flink wat kaarten verkocht sinds deze ochtend (152 stuks).
Gerekend op een capaciteit van 8500 zijn er ondertussen dus ruim 5700 kaarten verkocht.
Hopelijk worden de komende dagen nog flink wat kaartjes verkocht, zodat we ongeveer aan 6500 man komen op de tribune.
- thomas043
-
- Senior Member
-
30 Aug 2019 14:37Ik dacht dat op zondagmiddag altijd de voedselbonnen worden uitgedeeld in Kerkrade? Hoe kunnen er dan mensen in Maastricht zijn?Medusa wrote:Lijnsje@tappunt wrote:Kerkradenaar wrote: Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.
En anders weten de Maastrichtse politiehonden jullie er wel uit te pakken, die zijn op geur afgetraind.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2019 16:33Kerkradenaar wrote: Ik ga niet. Hoor/lees wel dat sommige RJC fans kaartjes hebben gekregen buiten het uitvak. Maar die kans dat dat lukt acht ik bij mezelf al 0 vanwege welke plaats er op mijn ID staat.
Ik hoop dat er een koempeltje naast me komt zitten, graag zelfs ……...
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2019 17:56 - 30 Aug 2019 17:56Sorry maar een beetje onnodige opmerking, de geboorteplaats heb je niet voor het uitkiezen maar je club wel.Jacques wrote:Shabba wrote: De wedstrijd komt niet op TV helaas! En het is toch jammer dat je als voetballiefhebber zulke wedstrijden dan over moet slaan omdat je toevallig niet in Maastricht geboren bent?
Dan had je keurig een kaartje voor het uitvak moeten kopen, zoals je mede-Rodafans wel gedaan hebben.
Zelf ben ik ook in Geleen geboren (nooit in de buurt gewoond overigens), toch is MVV altijd mijn club geweest.
Daarnaast zijn er genoeg MVV supporters uit de kanten van Heerlen/Kerkrade (iets met een spandoek waar Chevremont op staat).
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2019 18:20Sjappie wrote:Sjappie wrote: Volgens de online ticket verkoop zijn deze aantallen nog beschikbaar:
Angelside: 14
Hoofdtribune: 841
Boschpoort: 1151
Kids/Noord: 902
Geen idee of er ook al kaarten apart zijn gehouden voor verkoop aan de balie.
Nieuwe status:
Angelside: UITVERKOCHT
Hoofdtribune: 793
Boschpoort: 1096
Kids/Noord: 867
Toch weer flink wat kaarten verkocht sinds deze ochtend (152 stuks).
Gerekend op een capaciteit van 8500 zijn er ondertussen dus ruim 5700 kaarten verkocht.
Hopelijk worden de komende dagen nog flink wat kaartjes verkocht, zodat we ongeveer aan 6500 man komen op de tribune.
Er kunnen er 8800 in. Vorig jaar zaten we 2 dagen voor de match op 7700 verkochte kaarten. Het leeft dus minder maar hopelijk halen we toch de 7000
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:MVV - Roda JC
30 Aug 2019 19:00 - 30 Aug 2019 19:01
Hoe het ook zij, ik ben drbij, olé
- Boschpoort
-
- Administrator
-
30 Aug 2019 19:55 - 30 Aug 2019 19:55Niks zo vervelend als drie punten moeten inleveren als een club failliet gaat.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
30 Aug 2019 21:59 - 30 Aug 2019 22:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
30 Aug 2019 22:13Heeft Zorro United wel geld om winstpremies te betalen?Boschpoort wrote: Gezien de berichten vandaag zou het bijna jammer zijn als we zondag winnen.
Niks zo vervelend als drie punten moeten inleveren als een club failliet gaat.