NAC - MVV
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
NAC - MVV
24 Nov 2019 20:22Voor deze wedstrijd geldt een Auto / Buscombi! www.mvv.nl/fanzone/supportersoverleg/uitwedstrijden
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: NAC - MVV
28 Nov 2019 10:06Wil je meedoen om play-offs, dan leert de praktijk dat je minimaal 1,5 punt gemiddeld per wedstrijd moet pakken (of een periode natuurlijk). Liefst nog net iets meer. Tot de winterstop nog vier wedstrijden, dan hebben we 20 wedstrijden gehad, dat maakt minimaal 30 punten om op het minimale gemiddelde van play-off plaatsen te komen (zonder garantie dat dat genoeg is!). We hebben momenteel vijftien punten, dus dat gat gaan we nooit meer goedmaken voor de winterstop. Willen we in de buurt blijven, moet je eigenlijk alle vier de wedstrijden winnen. Reëler is dat we winterstop ingaan op respectabele afstand. Als we de twee thuiswedstrijden winnen is dat al heel wat.
Zoals ieder jaar zit ik in december ergens in de tropen. Is altijd al een gemakkelijke keuze, zelfs als MVV goed draait zit ik liever met een biertje aan het strand of loop liever achter een gids door de jungle dan dat ik kou zit te lijden om Jong Utrecht te aanschouwen. Maar dit jaar maakt MVV het wel héél erg gemakkelijk. Ik heb vast wel ergens wifi om mee te lezen maar alvast fijne kerstdagen voor iedereen.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
28 Nov 2019 11:25We lopen in mijn overzicht 10 punten achter op vorig seizoen, het lijkt inderdaad een verloren seizoen, maar om nu in je zwembroek naar MVV-Jong FC Utrecht te gaan luisteren is wel overdreven! Niet te bruin worden!Jacques wrote: Zoals ieder jaar zit ik in december ergens in de tropen. Is altijd al een gemakkelijke keuze, zelfs als MVV goed draait zit ik liever met een biertje aan het strand of loop liever achter een gids door de jungle dan dat ik kou zit te lijden om Jong Utrecht te aanschouwen. Maar dit jaar maakt MVV het wel héél erg gemakkelijk. Ik heb vast wel ergens wifi om mee te lezen maar alvast fijne kerstdagen voor iedereen.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
29 Nov 2019 09:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
29 Nov 2019 09:15Vermoedelijke opstelling MVV: Bertrams, Shermar Martina, Mahmutovic, Van Acker, Last, Kostons, Mares, Holtby, Goppel, Van den Hurk, Schroijen.
- Hill28
-
- Visitor
-
- Sjeng043
-
- Senior Member
-
29 Nov 2019 10:56 - 29 Nov 2019 10:56
Kan bij deze opstelling wel inkomen zoals het nu staat. Shermar deed het naar behoren, mag van mij blijven staan aangezien Vermijl vaker geblesseerd is dan fit.
Hoop wel dat Deom op den duur op de plaats van Kostons komt te staan, ondanks dat dit een jongen uit eigen jeugd is. Deom heeft toch veel meer voetballend vermogen. Wat heeft die jongen trouwens een ongelooflijk snelle dribbel met de bal aan de voet over de eerste meters!
Zal een zware en lastige pot worden vanavond, maar zou wel typisch MVV zijn om daar opeens te winnen. Zou me daarnaast ook niet verbazen als we helaas weer verliezen..
0-1, A. van den hurk. Totaal onverwachts, net zoals bij Twente uit destijds!

- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
29 Nov 2019 20:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Yannick
-
- Premium Member
-
Re: Re:NAC - MVV
30 Nov 2019 01:12Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2019 08:55NAC had never nooit gescoord, en dan krijgt men een pingel. Kon het niet zien (andere kant van t veld) maar leek easy gegeven.
Wat sidenotes;
Leuke avond gehad, maar het was goed koud. 50 man ofzo in het uitvak, met een gedeelte van de match goede support.
Uitvak is een plexiglas fort, beetje jammer.
€6 voor een ticket is goeiekoop. Gastvrij NAC met een leuke meid achter de bar, en ze tappen alleen halve liters bier??! Broodje frikandel was lekker, wel duur (€4).
En wat was die duwactie van Usta in de dugout?!
- Tuor
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2019 09:15 - 30 Nov 2019 09:16Boe is dat feeske? wrote:
En wat was die duwactie van Usta in de dugout?!
Volgens de limburger was Usta kwaad op Kot omdat die zijn scheenbeschermers nog moest aandoen toen hij moest invallen. Uiteindelijk is ook Everaers ingevallen ipv Kot.
- Lassie80
-
- Away
- Elite Member
-
30 Nov 2019 09:33Tja, wat moet je hier ook van zeggen. Ik heb alleen de samenvatting gezien en op basis hiervan denk ik dat het tactisch plan goed in elkaar stak, de uitvoering ook naar behoren was, maar helaas door een belachelijke penalty (volgens Kraay een thuisfluit-penalty! :applaus: ) en het wederom niet overhalen van de trekker in de 2e helft, MVV weer met lege handen staat. Misschien wishful thinking van mijn kant, maar ik krijg de indruk dat het positiespel (eindelijk) begint te lopen...nu nog wat effectiever voor de goal graag.
Mijn mening is dat Usta afgelopen zomer weloverwogen als hoofdtrainer is gekozen. Ik vind dan ook dat hij zeker de (eerlijke) kans moet krijgen tot aan de winterstop om zich te bewijzen / het tij nog te keren. Als het goed gaat, hulde voor iedereen; gaat het kloete, dan op de blaren zitten en gaan kijken hoe je na de winterstop verder gaat. Maakt meer niet uit of je nu nog 17e of 20e staat; komende wedstrijden hopelijk nog wat punten sprokkelen en na de winterstop met een schone lei beginnen. Wellicht kunnen we het Cambuur en GA Eagles scenario kopieren van een aantal seizoenen geleden. Zij stonden ook in de staart van de ranglijst in de winterstop en na een zeer sterke 2e seizoenshelft bereikten zij de playoffs.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2019 09:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Yannick
-
- Premium Member
-
30 Nov 2019 10:27Een trainer heeft ook verantwoordelijkheden, zoals routines inslijpen, tactiek bedenken, bepalende wissels doorvoeren, van een hoop los zand een eenheid creëren, team mentaal herstellen na een nederlaag en ga zo maar door,
Op meerdere van bovenstaande punten komt Usta in mijn ogen tekort (we staan troosteloos ergens onderaan, is toch duidelijk bewijs) Daarom ben ik een #ustaout voorstander.
Dat beleidsbepalers ook eens in de spiegel mogen kijken, ben ik wel met je eens
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2019 11:34Please Log in or Create an account to join the conversation.