NAC - MVV

24 nov 2019 20:22
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
NAC - MVV #1
Ben benieuwd of MVV weer eens twee keer achter elkaar weet te winnen.

Voor deze wedstrijd geldt een Auto / Buscombi! www.mvv.nl/fanzone/supportersoverleg/uitwedstrijden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2019 10:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
NAC - MVV #2
Dit wordt gewoon een kansloze 3-1 nederlaag of zo, ook al draait NAC matig.

Wil je meedoen om play-offs, dan leert de praktijk dat je minimaal 1,5 punt gemiddeld per wedstrijd moet pakken (of een periode natuurlijk). Liefst nog net iets meer. Tot de winterstop nog vier wedstrijden, dan hebben we 20 wedstrijden gehad, dat maakt minimaal 30 punten om op het minimale gemiddelde van play-off plaatsen te komen (zonder garantie dat dat genoeg is!). We hebben momenteel vijftien punten, dus dat gat gaan we nooit meer goedmaken voor de winterstop. Willen we in de buurt blijven, moet je eigenlijk alle vier de wedstrijden winnen. Reëler is dat we winterstop ingaan op respectabele afstand. Als we de twee thuiswedstrijden winnen is dat al heel wat.

Zoals ieder jaar zit ik in december ergens in de tropen. Is altijd al een gemakkelijke keuze, zelfs als MVV goed draait zit ik liever met een biertje aan het strand of loop liever achter een gids door de jungle dan dat ik kou zit te lijden om Jong Utrecht te aanschouwen. Maar dit jaar maakt MVV het wel héél erg gemakkelijk. Ik heb vast wel ergens wifi om mee te lezen maar alvast fijne kerstdagen voor iedereen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2019 11:25
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
NAC - MVV #3

Jacques schreef : Zoals ieder jaar zit ik in december ergens in de tropen. Is altijd al een gemakkelijke keuze, zelfs als MVV goed draait zit ik liever met een biertje aan het strand of loop liever achter een gids door de jungle dan dat ik kou zit te lijden om Jong Utrecht te aanschouwen. Maar dit jaar maakt MVV het wel héél erg gemakkelijk. Ik heb vast wel ergens wifi om mee te lezen maar alvast fijne kerstdagen voor iedereen.

We lopen in mijn overzicht 10 punten achter op vorig seizoen, het lijkt inderdaad een verloren seizoen, maar om nu in je zwembroek naar MVV-Jong FC Utrecht te gaan luisteren is wel overdreven! Niet te bruin worden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2019 09:04
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
NAC - MVV #4
Vanavond present! Zin in. Hup die roeje, schijt op NAC!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2019 09:15
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
NAC - MVV #5
Ik had graag erbij willen zijn vanavond, ben nog nooit in het NAC stadion geweest, maar kreeg het toch niet gered. Heb op de een of andere manier een goed gevoel over deze wedstrijd. voorspelling: 1-2.

Vermoedelijke opstelling MVV: Bertrams, Shermar Martina, Mahmutovic, Van Acker, Last, Kostons, Mares, Holtby, Goppel, Van den Hurk, Schroijen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2019 10:42
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
NAC - MVV #6
Zo te zien is Deom het volgende zwarte schaap van Usta.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2019 10:56 29 nov 2019 10:56 door Sjeng043.
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
NAC - MVV #7
Never change a winning team zal het motto zijn ;)

Kan bij deze opstelling wel inkomen zoals het nu staat. Shermar deed het naar behoren, mag van mij blijven staan aangezien Vermijl vaker geblesseerd is dan fit.
Hoop wel dat Deom op den duur op de plaats van Kostons komt te staan, ondanks dat dit een jongen uit eigen jeugd is. Deom heeft toch veel meer voetballend vermogen. Wat heeft die jongen trouwens een ongelooflijk snelle dribbel met de bal aan de voet over de eerste meters!

Zal een zware en lastige pot worden vanavond, maar zou wel typisch MVV zijn om daar opeens te winnen. Zou me daarnaast ook niet verbazen als we helaas weer verliezen..

0-1, A. van den hurk. Totaal onverwachts, net zoals bij Twente uit destijds! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2019 20:47
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
NAC - MVV #8
Nou ja was dat nou een penalty? Er leek helemaal niks aan de hand?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2019 01:12
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
NAC - MVV #9
Ode aan 1Limburg die een foto plaatst van RJC tussen het wedstrijdverslag van MVV!

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2019 08:55
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
NAC - MVV #10
Jammer gisteren, ik zag een MVV dat in de eerste helft zich liet aftroeven in de duels, maar in de 2de helft de mouwen opstroopte en zeker een punt had verdient. Maja, je scoort weer eens niet. Vd hurk moet zich dat aanrekenen, dat weet hij zelf ook (keeper was uit de goal en hij schiet naast).
NAC had never nooit gescoord, en dan krijgt men een pingel. Kon het niet zien (andere kant van t veld) maar leek easy gegeven.

Wat sidenotes;

Leuke avond gehad, maar het was goed koud. 50 man ofzo in het uitvak, met een gedeelte van de match goede support.
Uitvak is een plexiglas fort, beetje jammer.
€6 voor een ticket is goeiekoop. Gastvrij NAC met een leuke meid achter de bar, en ze tappen alleen halve liters bier??! Broodje frikandel was lekker, wel duur (€4).

En wat was die duwactie van Usta in de dugout?!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2019 09:15 30 nov 2019 09:16 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
NAC - MVV #11

Boe is dat feeske? schreef :
En wat was die duwactie van Usta in de dugout?!


Volgens de limburger was Usta kwaad op Kot omdat die zijn scheenbeschermers nog moest aandoen toen hij moest invallen.  Uiteindelijk is ook Everaers ingevallen ipv Kot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2019 09:33
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
NAC - MVV #12
Dit was duidelijk een ingecalculeerde nederlaag, helemaal kijkend naar het minimaal aantal reacties in dit topic...

Tja, wat moet je hier ook van zeggen. Ik heb alleen de samenvatting gezien en op basis hiervan denk ik dat het tactisch plan goed in elkaar stak, de uitvoering ook naar behoren was, maar helaas door een belachelijke penalty (volgens Kraay een thuisfluit-penalty! :applaus: ) en het wederom niet overhalen van de trekker in de 2e helft, MVV weer met lege handen staat. Misschien wishful thinking van mijn kant, maar ik krijg de indruk dat het positiespel (eindelijk) begint te lopen...nu nog wat effectiever voor de goal graag.

Mijn mening is dat Usta afgelopen zomer weloverwogen als hoofdtrainer is gekozen. Ik vind dan ook dat hij zeker de (eerlijke) kans moet krijgen tot aan de winterstop om zich te bewijzen / het tij nog te keren. Als het goed gaat, hulde voor iedereen; gaat het kloete, dan op de blaren zitten en gaan kijken hoe je na de winterstop verder gaat. Maakt meer niet uit of je nu nog 17e of 20e staat; komende wedstrijden hopelijk nog wat punten sprokkelen en na de winterstop met een schone lei beginnen. Wellicht kunnen we het Cambuur en GA Eagles scenario kopieren van een aantal seizoenen geleden. Zij stonden ook in de staart van de ranglijst in de winterstop en na een zeer sterke 2e seizoenshelft bereikten zij de playoffs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2019 09:46
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
NAC - MVV #13
Usta overal de schuld van krijgen is belachelijk. De heren die deze selectie hebben samen gesteld moeten zich eens achter de oren krabben en hun verantwoording nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2019 10:27
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
NAC - MVV #14
Niet helemaal mee eens middenstip.

Een trainer heeft ook verantwoordelijkheden, zoals routines inslijpen, tactiek bedenken, bepalende wissels doorvoeren, van een hoop los zand een eenheid creëren, team mentaal herstellen na een nederlaag en ga zo maar door,

Op meerdere van bovenstaande punten komt Usta in mijn ogen tekort (we staan troosteloos ergens onderaan, is toch duidelijk bewijs) Daarom ben ik een #ustaout voorstander.

Dat beleidsbepalers ook eens in de spiegel mogen kijken, ben ik wel met je eens

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2019 11:34
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
NAC - MVV #15
Het ontbreekt gewoon aan scorend vermogen, Usta kan ze er slechts zelf in gaan schieten. In de winterstop bij een topclub een spits huren, dan komen de punten vanzelf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden