MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019)

05 dec 2019 12:12
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #1
Ik verwacht een overwinning: 3-1


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2019 13:40
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #2
In een winderige en waterkoude Geusselt tegen een verschrikkelijk jong-team, je moet er maar zin in hebben! Ik ben iig present, Hopelijk vallen er genoeg goals aan de juiste kant om de boel wat op te warmen!

www.limburger.nl/cnt/dmf20191205_0013588...is-een-vervolg-geven

Usta mist tegen de huidige nummer negen (vorig seizoen voorlaatste geëindigd) Natanaël Frenoy, Gavin Vlijter, Tim Zeegers, Jerome Deom en Lars van Meurs wegens blessures.

Vermoedelijke opstelling: Bertrams, Shermar Martina, Van Acker, Mahmutovic, Last, Mares, Goppel, Schroijen, Kostons, Holtby, Van den Hurk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 04:44
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #3
MVV-coach Fuat Usta hoopt dat zijn ploeg snel weer genoeg zelfvertrouwen krijgt om wedstrijden te winnen.

"We hebben nu resultaat nodig om te stijgen op die ranglijst", aldus de trainer.

'Beetje logisch'
"Gezien de situatie waarin we zitten nu en de stand op de ranglijst is het misschien een beetje logisch dat de spelers niet het volste vertrouwen hebben in hun eigen spel. De angst sluipt erin en dat moet er zo snel mogelijk uit. Dat gebeurt alleen als je wedstrijden wint."

Kansen
Vorige week verloor MVV met 2-0 tegen NAC, maar speelde wel een goede tweede helft waarin veel kansen werden gecreëerd. Daar was de MVV-coach ook tevreden over. Toch draait het wat hem betreft vooral om winst en verlies. "Als je naar die wedstrijd kijkt, dan vind ik dat de jongens zich niet beloond hebben met minimaal een gelijk spel. Tegen Top Oss win je met 4-0 maar tegen NAC hadden we meer kansen, maar maak je het niet af."

Winterstop
Omdat MVV tot nu toe veel moeite heeft met het maken van doelpunten, gemiddeld één doelpunt per wedstrijd, kijkt de club ook naar de komende transferperiode en de mogelijkheden om zich te versterken in de winterstop, zo vertelt Usta. "We mogen niet afhankelijk zijn van één spits . Als trainer en club analyseer je continue en kijk je wat mogelijk is. Iedere transferperiode wil je je versterken om op die positie te komen waar je meedoet voor de prijzen."

Blessure
Tegen Jong FC Utrecht kan Usta geen beroep doen op Nathanaél Frenoy, Gavin Vlijter en Jerome Deom, die alle drie kampen met een blessure.

De wedstrijd MVV- Jong Utrecht begint vrijdag om 20:00 uur in De Geusselt en is live te volgen via L1 Radio.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 10:39
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #4
Wat un gezwam weer vaan Usta

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 11:15
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #5
0-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 12:29
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #6
Raar dat Kot niet meer wordt ingezet. Bracht in zijn eerste wedstrijden wat extra’s in de ploeg. Zal wel de zoveelste zijn die het met Usta aan de stok heeft.

Usta blijft zitten. Het publiek niet vrees ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 12:31
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #7

peeke schreef : Winterstop
Omdat MVV tot nu toe veel moeite heeft met het maken van doelpunten, gemiddeld één doelpunt per wedstrijd, kijkt de club ook naar de komende transferperiode en de mogelijkheden om zich te versterken in de winterstop, zo vertelt Usta. "We mogen niet afhankelijk zijn van één spits . Als trainer en club analyseer je continue en kijk je wat mogelijk is. Iedere transferperiode wil je je versterken om op die positie te komen waar je meedoet voor de prijzen."

Je verwacht het niet...

Gaat er nu weer -net zoals vorig seizoen- een beroep worden gedaan op de inkomsten van VeerZienMVV? Aan dit houtje-touwtje beleid moeten we voorlopig geen euro meer aan uitgeven.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 12:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #8

Hill28 schreef : Raar dat Kot niet meer wordt ingezet. Bracht in zijn eerste wedstrijden wat extra’s in de ploeg. Zal wel de zoveelste zijn die het met Usta aan de stok heeft.

Usta blijft zitten. Het publiek niet vrees ik.


Mooi gezegd! Vooral met dit weer, zal het vanavond een troosteloze avond worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 12:47
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #9

Sjotelsplak schreef :

peeke schreef : Winterstop
Omdat MVV tot nu toe veel moeite heeft met het maken van doelpunten, gemiddeld één doelpunt per wedstrijd, kijkt de club ook naar de komende transferperiode en de mogelijkheden om zich te versterken in de winterstop, zo vertelt Usta. "We mogen niet afhankelijk zijn van één spits . Als trainer en club analyseer je continue en kijk je wat mogelijk is. Iedere transferperiode wil je je versterken om op die positie te komen waar je meedoet voor de prijzen."

Je verwacht het niet...

Gaat er nu weer -net zoals vorig seizoen- een beroep worden gedaan op de inkomsten van VeerZienMVV? Aan dit houtje-touwtje beleid moeten we voorlopig geen euro meer aan uitgeven.


Usta vervangen is ook een versterking in de winterstop. Alleen verwacht ik dit niet LOL.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 13:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #10
de avonden dat je verheugde om naar MVV te gaan zijn voorbij . De laatste 2 seizoenen en vooral ook dit seizoen heeft dat plezier toch wel goed de grond ingedrukt . Nu spreekt de tegenstander al helemaal niet aan , komt daarbij optelt een koude en natte winteravond . Je hoopt dat alleen nog maar spektakel op het veld want anders is het weer een verloren avond . En spektakel op het veld zou zo maar kunnen het kan zo maar eens een knots gekke match worden , wie zal het zeggen.

Het enigste waar ik me op verheug is om leuke mensen te ontmoeten en daar nog wat gezelligheid uit te halen .

Ik voorspel een gekke match die gestaakt gaat worden !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 14:19
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #11
Ik geef eerlijk toe dat ik de afgelopen 2 thuis wedstrijden al niet meer gegaan ben en dat ik ook voor vanavond geen goede reden kan vinden om wel naar het stadion te gaan. De reden je doet het voor je club heeft me de afgelopen jaren vaak genoeg naar het stadion gebracht. maar de onzin en slecht voetval van dit jaar hebben bij mij de emmer doen overlopen. Hurk staat al jaren alleen in de spits. Opeens kunnen we niet afhankelijk zijn van 1 spits. ECHTER HEEFT MVV AL JAREN PROBLEMEN MET HET MAKEN VAN GOALS. Roept het forum al jaren alleen kunnen die debielen bij MVV niet lezen of zijn ze tevreden met 1 goal per 4 wedstrijden.

Maar we gaan inkopen doen komende transfer periode, we gaan weer wachten tot de laatste dag / uurtjes. Dan gaan we met z'n alle bidden en hopen en kaarsjes aansteken in de hoop dat er wat wanhopige spelers zijn die voor een miezerig salaris bij MVV willen komen spelen omdat ze verder geen andere club vinden en anders maar thuis zitten. OOIT maar dan ook OOIT gaat hier een goede speler uit voorkomen. alleen niet de komende 10 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 14:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #12

mvv supporter schreef : Ik geef eerlijk toe dat ik de afgelopen 2 thuis wedstrijden al niet meer gegaan ben en dat ik ook voor vanavond geen goede reden kan vinden om wel naar het stadion te gaan. De reden je doet het voor je club heeft me de afgelopen jaren vaak genoeg naar het stadion gebracht. maar de onzin en slecht voetval van dit jaar hebben bij mij de emmer doen overlopen. Hurk staat al jaren alleen in de spits. Opeens kunnen we niet afhankelijk zijn van 1 spits. ECHTER HEEFT MVV AL JAREN PROBLEMEN MET HET MAKEN VAN GOALS. Roept het forum al jaren alleen kunnen die debielen bij MVV niet lezen of zijn ze tevreden met 1 goal per 4 wedstrijden.

Maar we gaan inkopen doen komende transfer periode, we gaan weer wachten tot de laatste dag / uurtjes. Dan gaan we met z'n alle bidden en hopen en kaarsjes aansteken in de hoop dat er wat wanhopige spelers zijn die voor een miezerig salaris bij MVV willen komen spelen omdat ze verder geen andere club vinden en anders maar thuis zitten. OOIT maar dan ook OOIT gaat hier een goede speler uit voorkomen. alleen niet de komende 10 jaar.

Ik weet een goede reden om te gaan: omdat je MVV-supporter bent, in goede en slechte tijden. hoe dan ook; ik zal er zijn vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, Anna D., opadiehard, jovkle, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 17:19 06 dec 2019 17:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #13

mvv supporter schreef : Ik geef eerlijk toe dat ik de afgelopen 2 thuis wedstrijden al niet meer gegaan ben en dat ik ook voor vanavond geen goede reden kan vinden om wel naar het stadion te gaan. De reden je doet het voor je club heeft me de afgelopen jaren vaak genoeg naar het stadion gebracht. maar de onzin en slecht voetval van dit jaar hebben bij mij de emmer doen overlopen. Hurk staat al jaren alleen in de spits. Opeens kunnen we niet afhankelijk zijn van 1 spits. ECHTER HEEFT MVV AL JAREN PROBLEMEN MET HET MAKEN VAN GOALS. Roept het forum al jaren alleen kunnen die debielen bij MVV niet lezen of zijn ze tevreden met 1 goal per 4 wedstrijden.

Maar we gaan inkopen doen komende transfer periode, we gaan weer wachten tot de laatste dag / uurtjes. Dan gaan we met z'n alle bidden en hopen en kaarsjes aansteken in de hoop dat er wat wanhopige spelers zijn die voor een miezerig salaris bij MVV willen komen spelen omdat ze verder geen andere club vinden en anders maar thuis zitten. OOIT maar dan ook OOIT gaat hier een goede speler uit voorkomen. alleen niet de komende 10 jaar.

Dat is niet 100% waar, want Croux werd vorig seizoen terug gehaald, omdat dit probleem al was. Echter bracht hij niet wat van hem verwacht werd. Het is een goeie voetballer voor het oog. Maar niet meer dan dat, want geen rendement. Bovendien was er niet zo'n geweldige klik met van den Hurk. Maar welke voetballer heeft wel een klik met van den Hurk? Goppel lijkt me ook niet. En Schroijen ook niet. Er is géén chemie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 19:34
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #14
Wat is er met bertrams? Zit niet bij de selectie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 21:00
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #15

Robin schreef : Wat is er met bertrams? Zit niet bij de selectie.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Hij is ziek helaas, ze hebben gewacht tot voor de wedstrijd of het ging of niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.546 seconden