MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019)

06 dec 2019 22:15 06 dec 2019 22:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #16
Welnu, we zijn geen meter opgeschoten. Het seizoen is verloren. Geen play offs, laat staan eredivisie. Te weinig doelpunten= stilstand. Wat zag ik toch graag een Ugbo of Mario Engels bij MVV. We lachen ze vaker uit, maar hebben wel iedere keer een spits die scoort en er 20+ in het netje legt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 22:19
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #17
Mvv is dood zolang het het bestuur zijn kop in het zand blijft steken. Wordt wakker en neem je verantwoordelijk bestuur!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 22:47
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #18
Die lamzek doen zjus niks, tied um in te griepe es supporters aanders geit MVV naor de kloete.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 23:10
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #19
3500 toeschouwers?

Nu beginnen ze toch echt de boel te bezeiken........

Dit gaat helemaal nergens meer over.

Alles is kapot. Sfeer, spel, chauvinisme.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 23:46
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #20

dytac schreef : 3500 toeschouwers?

Nu beginnen ze toch echt de boel te bezeiken........

Dit gaat helemaal nergens meer over.

Alles is kapot. Sfeer, spel, chauvinisme.


Iech sleet miech hij volledig bij oan, dit is te triest oant weure, en ut bestuur zuut dit neet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 00:24
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #21
Het lijkt in vele opzichten op een herhaling op het seizoen onder Fuat Capa. Die hield het vol tot eind januari, benieuwd of Usta het ook zo lang zal volhouden. Lijkt me ondertussen duidelijk dat we onder deze trainer niet hoger hoeven te mikken dan de 17e plaats. Veel is er dit seizoen niet meer te winnen. Dan zul je al een periode moeten winnen en dat lijkt me gezien de sterke concurrentie en de matige kwaliteit quasi onmogelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 01:20
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #22
Je start als trainer met een middenveld Kostons-Holtby-Mares tegen Jong FC Utrecht. Ik vind dat onbegrijpelijk. Kostons die de laatste weken geen pepernoot raakt, Mares die vrij kleurloos zijn rol invult. Mag Holtby dan als enige de verbinding met de voorhoede gaan opknappen? Dat is toch vragen om problemen?

Wellicht dat Deom daar verandering in kon brengen, maar die was geblesseerd of ziek (net als Bertrams).

Anthony kopt een bal mooi tegendraads in en scoort de gelijkmaker, maar zijn timing voor open goal (op het oog een veel gemakkelijkere kans) in de eerste helft was magertjes.

Dit team heeft weinig zelfvertrouwen. Enkele lichtpuntjes blijf ik, wellicht tegen beter weten in, zien. Ik vind Van Acker en Last (jammer van die glijpartij bij de 0-1) wel uitstraling hebben. Goppel blijft met zijn snelheid dreigend. Enes knapt verdedigend zijn werk op, maar is in omschakeling nogal traag. Al geldt dat voor het hele team.

Ik zou Nyssilä wel eens een hele wedstrijd in de spits willen zien in combinatie met Anthony. Is hij een miskoop? Geef hem eens wat meer vertrouwen! Veel slechter dan nu zal het niet worden......
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Lassie80, itsman, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 08:12
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #23
Na een nachtje erover te hebben kunnen denken is het enige wat ik hiervan vindt, puur amateurisme.

Niets wijst in de verte nog op een prof club. Toegangspoortjes die (bewust) niet gebruikt worden om de extreem lage bezoekersaantallen te verhullen. Een reclame spot, die zo tenenkrommend us dat je er wel om moet lachen. Een zak aardappeldm langs de lijn die ook nog een eigen steward krijgt aangewezen, want er zou eens iemand iets tegen deze goed heilig man roepen. Het elkaar de hand boven het hoofd hpuden tegen beter weten in.
Als het bestuur zo doorgaat met dit beleid, xie ik het zeer duister in. Dan duurt het niet lang of het is einde verhaal.

Gelukkig was dit mijn laatste thuiswedstrijd van dit jaar. Tegen beter weten in hoop ik op veranderingen in de tweede helft maar denk dat het ijdele hoop zal zijn.

Toedeloe!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 08:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #24
Hier is in het verleden wel eens geschreven geef Ron Elsen meer geld voor de selectie en we krijgen betere resultaten
Ik schrijf al jaren met Ron Elsen en Co gaan we nooit prijzen pakken.
Dit jaar meer dan 550.000 meer in het voetbal en we maken er een zooitje van.
Ron en Co kunnen er echt helemaal niks van , hebben amper een netwerk en maken ( onbewust , want dit willen ze echt zelf ook niet) de club helemaal naar de klote.
Gister avond en ik was er al op voorbereid , amper 2000 mensen ....wat een koude kille bedoeling. De club is nog niet helemaal kapot ...maar de man met de hamer staat te wachten om ons de finale klap te geven zodat we voor eens en altijd het het betaalt voetbal verdwijnen en dat is dichter bij dan ooit.

We hebben een bestuur ... tja wat moet je daar van zeggen... en we hebben een directie die echt helemaal niemand in het betaalt voetbal wil hebben. Er is echt geen enkele club in Nederland die Ron Elsen en Paul Penders in hun geledingen wil hebben. Geen Visie , geen daadkracht geen netwerk ... wat om kerstbomen heen lopen is de laatste marketing aktie van MVV.... het is toch een aanfluiting eerste klas.

In 4 maanden tijd is de club als een komeet gedaald , en het begon met de verkeerde keuze als trainen aan te stellen daarna is heel duidelijk geworden hoe slecht dit bestuur en directie bestuurt en beleid bepaald
Ik schaam me bijna kapot om MVV supporter te zijn en om sponsor te zijn.... en laat mijn criticus maar reageren het interesseert me niks. Het enigste wat ik nog leuk vind is om al die mensen van MVV die ik tegen kom op een matchdag te spreken en dat zijn er genoeg. De mensen van VZM die zoveel mooi werk hebben verricht en die dat zien verdampen . De jongens van de harde kern die hun passie zien verdwijnen door tegenwerkingen , veel gedoe en gekloot van MVV . De gewone supporter ( als die er is) die triest op de tribune in de kou ziet hoe zijn of haar club compleet kapot gaat.

Ik kan nog wel uren door gaan met schrijven , de 1-1 van gister ach ja ... als Usta een beetje vent is en om MVV geeft dan stapt hij gewoon op hij en zij team hebben 18 wedstrijden er niks van gebakken . Maar ook die pedante , dominante overschatte "trainer" heeft geen enkele zelf reflectie .

Dat geldt ook voor Ron en Paul , als jullie van de club houden en je bent een vent dan lever je contract in , laat MVV leven en stap op. Totaal wanbeleid hebben jullie er van gemaakt. Het vermogen van de club verbrast en jullie brengen de club aan de rand van de afgrond . Er is een tijd van komen en gaan .En jullie zitten al veel te lang in blessure tijd.
In belang van de club , lever je contract in en zoek een andere baan !!!


Het is allemaal te triest voor woorden wat er allemaal gaande is , en geloof me de man met de hamer staat al klaar om ons naar de eeuwige jacht velden te sturen. Niet Roda, niet Fortuna ... maar Us MVV'ke
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, Boer458, De Zwarte Vogel, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 08:47
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #25
Het is nu tijd dat Veer Zien MVV gaat ingrijpen, het dagelijks bestuur zijn maar stro mannen. Bastiaans, Elsen en Penders sode mieter op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 08:49
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #26
Mee eens dat bestuur en trainer vervangen moet worden. Maar wordt het niet nog een grotere puinhoop als men allemaal opstapt en er geen vervangers klaar staan? Denk dat dat de reden is dat het bestuur er nog zit.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 09:45 07 dec 2019 09:49 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #27
Idd amateurisme cq ontbrekend professionalisme. Op vele fronten. Dit MVV straalt niks uit.

Al begonnen voor het seizoen. -Prijsverhoging 20%, kids tm 12 laten betalen. En kijk wat het heeft gebracht. Top idee.
-Technische hart (Elsen, adviesgroep) wat niet in staat is om in te schatten wat nodig is om een stap omhoog te doen. En nee, dat ligt niet altijd aan geld. Ook contacten, creativiteit, durf, aanstellen van een trainer met een goede visie waarvoor je komt.
-In eerste instantie uitgebreide commerciële afdeling die vervolgens trots is op een paar verlengingen, maar geen grote sponsoren werft. Inmiddels Thal die 't ff zou doen al vertrokken, knops weg door geen geld. Op het shirt staat zgn een hoofdsponsor, maar is dat bij lange na niet.
-Een directeur die nu al 2 seizoenen niks presteert op welk gebied dan ook (althans niet zichtbaar). Maar ontbrekende kwaliteiten reflecteren nou eenmaal snel door naar de organisatie. Leiding, initiatieven, implementeren, resultaten, relatie met supporters, stewards, enz. Oh ja, blogje schrijven kan hij wel, ahum.
-Een bestuur waar mensen inmiddels opstappen, stuurloos is en waar de voorzitter slechts een pion is.
-Kapotte poortjes, vieze stoeltjes, geen fatsoenlijk scherm, geluidsinstallatie, die wauweleer op het veld, de lachwekkende spotjes, het irritante wordt u aangeboden door bij wissels/goals etc., geen evenementen meer aangemaakt op facebook, een warming up met oefeningen die je op een training doet (gisteren balletje omhoog gooien, terugkoppen, nog nooit ergens gezien), foutief aantal toeschouwers omroepen ver boven het aantal wat er zit of niet meer omroepen (lachwekkend) enz enz. Zoveel kleine zaken die (gaan) irriteren. En ja, resultaten zullen daar debet aan zijn.

Als je stappen wil zetten, zal het toch professioneler moeten, prestatiecultuur. Misschien moet vzm hier ook maar een vinger in de pap krijgen en een directeur zoeken die schoon schip maakt en die de organisatie compleet opnieuw opzet. Mvv zelf kan het niet. Kan me ook niet anders voorstellen dat dit seizoen leidt tot flink interen op de financiën. Kijk alleen al eens naar verkoop sk, losse kaarten en verteer. Als er gisteren 2000 man waren, is het veel. Ik kom nog steeds, tegen beter weten in. Wie weet na de winterstop wat 't brengt op 't veld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjarelke, AngelsideE

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 09:50
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #28
Wat moet je hier nog van zeggen? Je wordt de 2e helft kinderlijk eenvoudig weggespeeld door de jeugd van Utrecht.....
Je vraagt je af wat onze jongens op de trainingen doen. Zelfs om de bal bij een ingooi naar een medespeler te krijgen is nog te veel gevraagd.
Totaal geen lijn in het spel te ontdekken. Van Acker probeerde van achter nog te coachen maar niemand leek te luisteren, Martina liep rond als een kip zonder kop en wist volgens mij af en toe niet of hij nou rechtsback was of centrale verdediger, Hurk werkt zich een slag in de rondte maar staat constant op het middenveld de bal te vragen omdat er voorin geen ballen komen, Schrooijen lukt ook niks meer en maakt constant de verkeerde keuzes. Het is telkens hopen op een lange bal die aankomt en een bevlieging van bv. Goppel.
Misschien missen we ook wel en type als Ippel, die kon het team nog op sleeptouw nemen met z'n inzet en fanatisme. Nu lopen er 11 makke lammetjes die het allemaal wel best lijken te vinden.

Ik ben bang dat we het dit seizoen ook nog eens moeten uitzingen met deze staf. Usta gaat zelf niet opstappen, dat lijkt me dan meteen einde trainerscarriere en MVV zal hem niet kunnen /willen afkopen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke, braadharing

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 10:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #29
Alles is eigenlijk al gezegd in bovenstaande posts en daar ben ik het helemaal mee eens: we zijn een zielig amateuristisch kutclubje, zonder kennis, kunde en beleid. Gisteren was typerend voor het nieuwe MVV: kut voetbal, zeer weinig toeschouwers, een stilte in het stadion dat je zelfs een zakdoek kon horen vallen en af en toe van de mat gespeeld worden door nog niet eens zo’n geweldige mefkes van Utreg.

Was er dan helemaal niets positiefs gisteravond?
Jawel! De volgende keer kan ik er gelukkig niet bij zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 10:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #30
Bij elke andere betaald voetbal organisatie ja zelfs bij de amateurs zou er op een of andere manier naar buiten gecommuniceerd worden met supporters geledingen/sponsors en andere belanghebbenden.
Maar hier gaat alles gewoon zijn gangetje en zie je de tribunes akelig leeg blijven,ik zie incl mij zelf tegen helmond sport de twee duizend man publiek nog niet gehaald worden.
Op het veld totaal geen bezinning op een lichtpuntje na nl last onze linksback,die op een dekkings foutje na waardoor de goal ontstond vlekkeloos speelde.
Hoe is het mogelijk dat er niet ingegrepen word binnen het bestuurlijke maar vooral dat wij als jantje publiek totaal geen info mee krijgen over enige actie van wat dan ook.
Ik denk nee ik weet het zeker dat fuat kwaliteiten te kort komt op technisch vlak maar ik denk ook in mental coaching.
Hoe is het mogelijk met al die positieve vooruitzichten ons doorheen bestuur beloofd men op de proppen komt met een trainer die nog totaal nergens iets heeft mogen laten zien.
Komop van marwijk en co toon ballen nu je toch weer werkloos thuis zit bertje kn je misschien wat echte actviteit ontplooien binnen het mvvse.
Verder hoop ik dat dat bertrams echt ziek was,er waren enkele mensen die wisten te vertellen dat er wat gebeurd zou zijn tussen trainer en de keeper.
hoop dat dit niet het geval is en ga er van uit dat hij echt ziek was/is.
Nog twee wedstrijden tot aan de winterstop volendam uit en de verkes hee toes.
Na de winterstop enige actie of verandering zo niet dat gaat dit 20ste seizoen ook in de boeken als het slechtste van deze eeuw.
Nogmaals gister niet om aan te zien,slecht weer slecht voetbal(van beide kanten) en weer een aantal supporters die je niet meer terug ziet.
Als laatste nog deze ,VEER ZIEN MVV zal toch ook als hoofdsponsor een flinke stap achteruit gaan met deze supporters aantallen,2000 en zeker geen 3500,de persoon wat die aantallen doorgeeft zal toch ook niet toevallig de zoon zijn van gipetto(pinokkio)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden