MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019)

07 dec 2019 11:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #31
De maan vaan de wedstrijd waor veur miech de maan dee de pleetsjes drejde nao de wedstrijd.

Nao aoffluite drejde heer ''Het duurt te lang''.....

Daomèt is alles gezag...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 17:02
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #32
Het is triest dat Mvv zo snel is afgegleden. Toen twee jaar geleden de wedstrijd Mvv - Roda was in de play offs leefde de club weer, vanaf de Kesselkade met meer dan duizend man in een lange sfeervolle stoet naar het stadion lopen, ik krijg er nog kippenvel van.....
Daarna is het allemaal bergafwaarts gegaan, nu is de club op sterven na dood...een hele zwakke selectie, supporters die de club massaal de rug toe keren, een trainer die de boel niet aan de gang krijgt en een bestuur dat het ook niet meer weet. Triest allemaal, zelf ben ik ook de laatste twee wedstrijden niet meer gaan kijken, ik kan het even niet meer opbrengen.
Ook jammer dat er ruzie is tussen de fanatieke supporters en het bestuur, die jongens zorgden wel iedere week voor een sjieke sfeer in De Geusselt, die sfeer missen we.
Een trainer vervangen is niet voldoende, vervang dan ook maar de kwalitatief arme selectie, spelers die nog geen pass over 3 meter kunnen geven, het hele roer moet om bij MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 17:27
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #33
Klop, mèr de cent zien op dink iech! Weer obbenuijts beginne, weer trök naor af, weer un club zoonder succes. Bin langzamerhand aoch un bitteke klaor de mèt. Door dik en door dun helt aoch unne kier op. Loer naor Emmen, die höbbe toch jaorelaank oonder is gestande. Ut kin bliekbaar euveral behalve in Mestreech. Iech höb de oplossing neet, mer diegene die de veur betaold kriege zowwe dat eigenlijk wel motte wete!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 18:46 07 dec 2019 18:47 door De Zwarte Vogel. Reden: taalfoutje Napoleon
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #34
[quote="Napoleon" post=78823 De club is nog niet helemaal kapot ...maar de man met de hamer staat te wachten om ons de finale klap te geven zodat we voor eens en altijd het het betaald voetbal verdwijnen en dat is dichter bij dan ooit.......Ik schaam me bijna kapot om MVV supporter te zijn en om sponsor te zijn.... en laat mijn criticus maar reageren het interesseert me niks. Het enige wat ik nog leuk vind is om al die mensen van MVV die ik tegen kom op een matchdag te spreken en dat zijn er genoeg. De mensen van VZM die zoveel mooi werk hebben verricht en die dat zien verdampen. De jongens van de harde kern die hun passie zien verdwijnen door tegenwerkingen, veel gedoe en gekloot van MVV . De gewone supporter (als die er is) die triest op de tribune in de kou ziet hoe zijn of haar club compleet kapot gaat. Us MVV'ke ?[/quote]
Beste Napoleon, ik reageer niet zo heel vaak op je posts, omdat je voor mijn gevoel wel eens iets te recht voor je raap spreekt. Je oplossingen zijn niet altijd realistisch, maar na gisteravond meen ik dat jouw visie veel meer support van de ware MVV-supporter verdient. Us MVV-ke is al bijna ten onder, dus elk SOS-bericht - ook dat van deze hoge bevelhebber - moet heel serieus genomen worden. Inderdaad, waarom zijn niet honderden mensen gisteren uitgenodigd gratis naar De Geusselt te komen? Dat kan alleen maar goodwill opleveren!
Als het bestuur van MVV niet inziet dat de afstand tot de afgrond nog maar gemeten kan worden in milimeters, niet meer in meters, dan is direct ingrijpen een absoluut vereiste. MVV heeft enkele weken geleden met dreigmaatregelen geprobeerd de supporters monddood te maken. Dit moet eindigen!
Veer Zien MVV, jullie vormen een machtsfactor binnen de club. Gebruik die nu voor het te laat is!
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 20:33 07 dec 2019 20:33 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #35

De Zwarte Vogel schreef : [quote="Napoleon" post=78823 . Inderdaad, waarom zijn niet honderden mensen gisteren uitgenodigd gratis naar De Geusselt te komen? Dat kan alleen maar goodwill opleveren!
s!


Ik denk niet dat er veel mensen in deze kou en deze omstandigheden en tegenstander waren gekomen zelfs gratis niet... Tsja en ga je dan de mensen die hun spaarzame geld aan een kaartje of seizoenskaart uitgeven hun geld teruggeven? Anders zullen er genoeg mensen zijn die denken ik koop geen kaartje, straks mag ik toch gratis het stadion in

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 20:46
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #36
Het waren kille omstandigheden... en nogmaals niemand is verplicht om supporter te zijn of om naar het stadion te komen. Iedereen het zijne... voor mezelf betekent dat in goede en slechte tijden... Maar ms verdient de stad Mestreech en dit publiek geen eredivisie voetbal...
Angelside was matig bezet... de laatste jaren zijn er geen sfeeracties... het aantal toeschouwers is gedaald tot in de 3.000.
En op sponsorgebied zijn er geen bedrijven of personen of gemeentelijke groeperingen die onze club substantieel willen ondersteunen.... Volgens mij is één van de weinige dhr. Vleugels dit seizoen gestopt. En je kunt er moeilijke theorieën op na houden maar tegenwoordig draait het maar om één ding in betaald voetbalt en draait alleen maar om eurotjes… en die heeft onze club te weinig.
Het trieste was dat in de 2e helft toen het nog 0-1 was zelfs supporters eigen spelers gingen bespotten o.a. van de Hurk... daarna pikte hij weer zijn goaltje mee... meh jeh
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 16:07
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #37
Rancune heet dat @Kletswief!! We helpen zelf mee met de ondergang nu. Door einde support thuis en uit, door niet meer te gaan (mezelf incluis), door negativiteit dat op alles binnen het MVV'se uitstraalt.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2019 22:47
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Jong FC Utrecht (6 december 2019) #38
Het bestuur/directie heeft er zelf voor gekozen om de fanatieke supporters tegen zich in het harnas te jagen. Nu het voetbal kut is, plukken ze hiervan de zure vruchten en doen ze er zelfs nog een schepje bovenop i.p.v. te beseffen dat ze de supporters keihard nodig hebben om iets moois van deze club te maken. Sfeeracties zijn tegenwoordig haast onmogelijk om te organiseren met alle regeltjes en een bestuur/directie die alleen maar tegenwerkt i.p.v. meewerkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.278 seconden