Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020

30 aug 2020 21:19
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #46
Mickels voor Stavitski?!?!? Haal die Kostons eruit man, heeft volgensmij pas 2x de bal geraakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 21:39
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #47
Bill Lathouwers Man Of The Match!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin, M.V.V. 1902, Medusa, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 21:52
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #48
Chappau !
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 21:54
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #49
Knap resultaat van Mvv, ze hebben gevochten als leeuwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 21:59
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #50
Tweede helft ingeschakeld en het laatste half uur was een lange zit. De hand van Kalezic was te zien: compact verdedigen, het resultaat is heilig en het doel heiligt de middelen. Flink lopen tijdrekken de tweede helft, maar met deze selectie was dit het maximale resultaat. Hopelijk met Werker straks erbij hebben we toch een degelijk blok met Werker-Heerings en daarvoor Van Acker. Dan zijn we in ieder geval moeilijk te verslaan. We zullen zeker nog de nodige punten gaan halen zo.

Wat is die Verheijdt toch een enorm matige spits gebleven. De meest sympathieke gast die ik in de Geusselt heb zien spelen, maar ik ken oprecht geen spits met zo´n slechte motoriek en techniek als t Bies..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 21:59
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #51
Winnen met 0-0! Zo voelt het. Joeri Schroijen was zwak!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, middenstip, Lassie80, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 22:04
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #52
Met die gekke Turk hadden we dat nooit over de brug gebracht!! Erg blij met de 0-0!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 22:07
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #53
Nou ik had mijn voorspelling toch zo slecht nog niet; 0-0 had ik goed, ik had alleen gedacht dat het een draak van een wedstrijd zou worden, dat viel me nog redelijk mee, ook al hebben we het laatste half uur niks meer gedaan en echt resultaatgericht gespeeld. 0-0 uit tegen Almere teken je van te voren voor. Een punt mee terug en we zijn ook lekker voor dit seizoen alweer van Almere uit af.
Als we volgende week tegen Cambuur ook zo eindigen dan teken ik daar nu al voor. 2 wedstrijden 2 punten met 2 van zulke clubs waar je tegen begint, dat zou super zijn :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 22:07 30 aug 2020 22:08 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #54
Meteen een crowdfunding actie starten voor Lathouwers voor een contract, want als dit zijn gemiddelde wordt, dan loopt hij voor de sluiting van de transfermarkt in oktober gratis de deur uit.

Puike wedstrijd gekeept en een heerlijke uittrap. Ook Zamouri viel mij heel positief op, had leuke acties, dreigend aan de bal,en dicht bij de 0-1.. Kostons viel op zijn positie door de mand, veel balverlies vond ik. Mickels is geen survivalist zoals vd Hurk op het eiland, forceerde soms iets teveel. Oogde niet wedstrijdfit.

Centraal achterin stond het goed met Shermar en Heerings, de vleugels waren wat wankel, maar dat is ook de jeugdigheid. Aanvallend was het helaas nihil. Schrooijen bracht weinig zuiverheid, het middenveld had amper controle over Almere. We mogen blij zijn met de opstartproblemen bij de tegenstander, want je zag dat het na de 80e minuut billen knijpen werd toen het gas erop ging. Gelukkig werkte Ut Bies de bal goed weg voor het doel, dat heeft Ron hem goed geleerd.

Hopelijk volgende week ook een puntje tegen Cambuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 22:17 30 aug 2020 22:28 door mvvke4life.
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #55
Zeer blij met de trainer! Hij is eerlijk, je ziet hoe hij wil spelen. En ook al resultaat op het veld TOV vorig seizoen.
In mijn ogen duidelijk de verdienste van de trainer.

Na alle loftuitingen voor Almere te hebben gehoord deze week, uitdager vd top etc. Vond ik ze niet goed. Ook een onervaren trainer.

De wedstrijd:
Eerste helft laag tempo een paar kansjes voor bijde teams. De beste voor MVV.
Tweede helft beginnen we nog beter.
Na twintig minuten zie je onze zwakte, de breedte van onze selectie. Veel spelers zitten er door heen.
Beste spelers, lathouwers heerings.
Zamouri gaan we ook nog plezier aan beleven.

Top prestatie van onze mannen! Geknokt tot het laatste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 22:28
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #56
Verdiend punt tegen een Almere dat in mijn ogen geen titelkandidaat is wat velen wel denken.
Hopenlijk krijgt Kalezic deze week zijn 2 of 3 versterkingen die hij wenst, want hij straalde wel al wat ergenis uit.
Van de nieuwkomers beviel me naast de keepers ook Zamouri en Heerings wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 22:31
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Onderwerp Auteur
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #57
Mvv voetalde goed en liet zien dat ze een leuke selectie voetballers in hun gelederen hebben en dat bied hoop voor dit seizoen ,en zeker als 2 a 3 basis spelers ontbraken ...........en nog 3 spelers bijkomen ............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 22:42 30 aug 2020 22:43 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #58

Jo70 schreef : Met die gekke Turk hadden we dat nooit over de brug gebracht!! Erg blij met de 0-0!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


ik was geen fan van Usta maar denk dat hij het goed bedoelde, maar gewoon als persoon een communicatieprobleem had.
Ron had er ook een beetje last van, waardoor het met sommige spelers ( Braken) niet goed boterde en dat helaas soms ook zijn weerslag op de hele selectie had.
Zo was Westerhof in het verleden een schreeuwer en bluffer, met alle gevolgen van dien...

Er zijn weinigen die wel kunnen communiceren en zowel een speler kunnen raken als ook de hele selectie in hun waarde laten en daardoor het team naar een hoger niveau kunnen tillen: hoger dan dat ze op papier "waard" lijken te zijn...
Knobel was dat zeker, ook de Körver en Trost niet te vergeten.
Ik denk dat we uzze Bosansjeros Darije Kalezić ook tot deze categorie mogen rekenen!
Ben blij met de man, zijn bezieling langs de lijn en inzet en aanwezigheid op het trainingsveld en zie dit seizoen (in tegenstelling tot sommigen hier) best positief tegemoet, ook al zullen we wel eens een uitglijertje maken...en misschien iets moois ontstaan. Maar ja, dan ben ik al bijna 50 jaar optimist en MVV fan !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, Komopdieroeie, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 22:46 30 aug 2020 22:46 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 744
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #59
Mooi en maximaal resultaat.
Achterin stond 't best goed met heerings, prima prestatie vd keeper. Kostons voorin te weinig gezien, laat mickels maar minuten gaan maken. Deom ontzettend veel gelopen, nuttig. Zamouri actief, gaat nog wel beter worden. Schrooijen, zwak. Een speler die als ervaren speler de ploeg mede bij de hand moet pakken laat te weinig zien en als er dan gebikkeld moet worden, blijft hij de laatste 20-25 minuten een paar keer opvallend staan of loopt niet. Was vorig seizoen al vaak een van de mindere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 23:05 30 aug 2020 23:28 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #60
Je zou verwachten dat ‘promotiekadidaat’ FC Omniworld weer een beetje met beide benen op de grond zou staan na vanavond. Maar niks is minder waar als je die arrogante Koolwijk hoorde bazelen na afloop “dat Ominworld het aan zijn stand verplicht is om te winnen van MVV”. Welke stand hij precies bedoelt weet ik niet, want zelf lag hij meer op grond dan dat hij rechtop
stond. Wat meent dat clubje dat nog nooit eredivisie heeft gespeeld zich tegenwoordig? Je ziet maar, geld is ook geen garantie voor goed voetbal.

Dan MVV: viel me zeker mee vanavond. Met positieve uitschieters, Zamouri en Martina. Kostons die het toch ook aardig deed hoor. Lathouwers met goede reddingen, op een slippertje na. Deom gewoon goed.

Zeegers vond ik tegenvallen, met een goede, ik denk cruciale wissel van Kalezic als gevolg. Zo’n wissel op inzicht zag je zelden onder Elsen en nooit onder Usta.

Dan Mickels, hoe kan het dat Elsen zo’n speler erbij haalt vraag ik me af. Geen actie in huis, weinig overzicht, en dan nog niet eens op de bal jagen terwijl je fris in het veld komt. Wie scout zo n jongen?

Joerie mag zich schamen, heeft die 4 maanden op de bank Netflix liggen kijken of hoe komt die aan zo’n gebrekkige conditie? Gelukkig is dat te verhelpen, maar je moet er wel wat voor doen natuurlijk.

Als je trouwens ziet dat we nu nauwelijks een bank hebben, vraag ik me af waarom je spelers met minuten in de benen, zoals Martina II en Everaers hebt laten gaan.

Hopen dat Mares weer snel erbij is. En dat Duin zichtbaarder wordt dan in de voorbereiding, zodra hij hersteld is van Corona. Kalezic leek in het interview niet gecharmeerd van Elsens (gebrek aan) pogingen om een selectie bijeen te krijgen. (Of misschien was hij alleen n beetje teleurgesteld dat de selectie niet voor de eerste wedstrijd compleet is en komen er inderdaad nog snel goede namen bij zoals in het andere topic gesuggereerd wordt.)

Toch, als MVV blijft spelen als vandaag, met goede inzet en als alle spelers terug in conditie komen, dan moet een top 9 plek mogelijk zijn. Zeker als je ziet wat andere ploegen (niet) lieten zien vandaag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.489 seconden