>
Ontvangen bedankjes 860
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nee dit absoluut niet. Ik ben Schroijen heel dankbaar voor zijn verleden bij MVV. Gister echter, vond ik hem niet uit de verf komen. Het begin van de eerste helft ging het nog wel. Tot het moment dat hij druk zette, en hij vond dat zijn medespelers dit niet deden. Je zag dat hij zich hier aan ergerde. Ook de commentator van Fox had het erover. Vanaf dat moment ben ik op hem gaan letten. Op het moment dat Stavinski eruit werd gehaald (begreep ik niet zo goed, maar ja), begon Schroijen meer achterin te voetballen. Hij liet de bal soms gewoon lopen, en het leek erop, zoals iemand hier op het forum goed verwoorde, dat MVV hierdoor met 10 voetbalde i.p.v. 11. Of hij conditioneel erdoorheen zat of dat het een mentale kwestie is, zou ik niet weten. Het viel me gewoon op. Niet meer, niet minder. Dat de andere 10 spelers niet ervoor gevochten hebben, kan ik niet zeggen. Er waren er meerdere met kramp. Ook aan het interview met Heerings zag je dat hij er doorheen zat. Dus ik vind dat Schroijen zich soms wat minder moet ergeren, en moet doen wat hij moet doen.pieter schreef : Het valt me op dat Schroyen door een aantal mensen negatief benaderd wordt. Het is en blijft een momentenspeler, die goed bediend moet worden op de flank.(Labylle). Maar worden de vele doelpunten en assists in de afgelopen jaren (ja ,ook nog vorig seizoen) dan zo snel vergeten of zoeken we een pispaaltje. Gelukkig verschillen supporters van mening maar sommige opmerkingen vind ik wel heel respectloos.
Hill28 schreef : Dan Mickels, hoe kan het dat Elsen zo’n speler erbij haalt vraag ik me af. Geen actie in huis, weinig overzicht, en dan nog niet eens op de bal jagen terwijl je fris in het veld komt. Wie scout zo n jongen?