Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020

31 aug 2020 00:21
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #61
In eerste instantie wilde ik schrijven dat er tegen Almere een ‘zwaarbevochten’ punt is gehaald. Maar dat suggereert dat je 90 minuten lang met de rug tegen de muur hebt gestaan, helemaal gek bent getikt en met kunst en vliegwerk gelijk hebt gespeeld. En dat is, nu ik er zo aan terugdenk, niet helemaal het geval. Natuurlijk, Almere was zoals verwacht de bovenliggende partij. Niet gek als je kijkt naar wat daar financieel mogelijk is. Daar kan MVV alleen maar van dromen. En natuurlijk, Almere had een aantal goede kansen en zeker aan het eind was het bij MVV alle hens aan dek. Maar Kalezic laat zien hoe je met minimale middelen toch rendement kan halen. Heerlijk om te zien en te horen hoe deze trainer spelers motiveert, aanjaagt en ze laat vechten voor wat ze waard zijn.
Sowieso een verademing om deze man te horen praten in de voetbalwereld waar iedereen bang is om te zeggen wat-ie denkt en we door mediatraining getrainde voetballers allemaal hetzelfde horen zeggen. Kalezic zegt wat-ie denkt, verwoordt dat duidelijk en netjes en dat kan ik alleen maar waarderen. Zie ook de interviews op de site van Fox.
Maar goed terug naar de wedstrijd. MVV heeft zelf ook een aantal kansjes gehad. De verdediging stond redelijk stevig. Knap van de jonge backs (al heeft Last al de nodige ervaring) hoe ze zich redelijk staande hielden. Bij Zeegers was het in de tweede helft ver op dus daar werd noodgewongen gewisseld.
Voor mij is er overigens maar één man of the match: Lathouwers. Deed bijna alles goed en hield MVV met een paar knappe reddingen in de race. Het viel me trouwens op dat-ie een behoorlijk goede trap in de benen heeft.
We zijn nog niet compleet en er moet zeker nog wat bij, maar wat ik heb gezien biedt perspectief voor de komende wedstrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 00:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #62
Ik heb vanavond een ploeg gezien die geknokt heeft voor wat ze waard zijn. De hand van de trainer is al een beetje zichtbaar: compact spelend, vanuit een goede organisatie. Ik vond Heerings zeer gedegen spelen; hij was met doelman Lathouwers (goede trap en reflexen) de uitblinker. En met van Acker net voor de verdediging spelend: prima.

Ik vond de tweede helft Seegers door het ijs zakken. Die komt op dit niveau nog tekort; het meeste gevaar kwam over zijn kant. Maar Martina had daarbij wel meer rugdekking mogen bieden.

Zamouri speelde ook verdienstelijk. Hard werkend, goede techniek. Dat geldt ook voor Stavitski, al zou die wel meer dreiging naar voren mogen hebben.

Kostons speelde zonder echt te overtuigen. Hij gaat de duels vaak zonder overtuiging aan. En hij mist een heel aardige kans aan het begin van de wedstrijd.

Het was billenknijpen het laatste kwartier, maar het gelijke spel vond ik uiteindelijk wel verdiend. Met een punt beginnen na een uitwedstrijd in Almere: chapeau! Er komen nog enkele versterkingen bij en als Duin en Zack erbij zijn (en schorsing Mares zit erop), dan vind ik dat we een acceptabele selectie hebben, die moeilijker zal zijn te verslaan dan vorige seizoenen. En volgens mij een prima trainer! Ik zie dus wel een positief perspectief na vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 01:29
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #63
Een wat mij betreft niet ingecalculeerd punt vanavond. Maar zeker niet gestolen. In het verbouwde Almere Stadion met nu een echte grasmat heb ik best genoten van die vaan us. Om te beginnen vond ik ons tenue mooi ! Een strakke en stoere uitstraling. Zag er wat mij betreft goed uit.
We begonnen goed en hebben ons niet verstopt. Ik vond ons geconcentreerd, goed in de duels en af en toe goed combinerend en snel in de omschakeling. Centraal in de verdediging was het de hele wedstrijd goed, zeker indachtig de vele wisselingen daar. Onze jeugdige backs hebben het goed gedaan. Vergeet niet dat Almere een aantal goede en snelle jongens op de vleugels heeft lopen. En dat die van ons dan niet ieder duel winnen mag geen verrassing zijn. Opvallend vind ik de meningen over Zeegers. Juist een aantal Almeerders waren heel positief over hem. Mickels: liet inderdaad niet veel zien maar volgens mij heeft die 2 wapens; hij is verrekte snel en hij heeft een stevige body die hij slim kan inzetten in duels. Ik denk dat we daar nog plezier aan gaan beleven.
Almere was not amused na afloop. Daar leeft een promotiewens en wel zo snel mogelijk. Verheijdt stond sip te kijken bij de uitgang. Publiek verliet al voor tijd de tribunes. Ondanks een goede voorbereiding (waarin overigens ook het magere afronden een thema was) starten ze met voor hun 2 punten verlies.
Als onze afwezigen weer erbij zijn en de broodnodige aanvulling met 2 tot 3 man gerealiseerd is, hebben we een aardige selectie indachtig ons budget. We zullen niet direct meedoen voor de prijzen maar we zullen voor een aantal tegenstanders toch een verrekte luis in de pels zijn.
Een ding moet ik nog ff kwijt. Almere heeft een samenwerking met FEBO. Die hebben nu dus gewoon automatieken in het stadion! Dadelijk ook in het uitvak zoals me verteld is. Ik wil het niet over het gezondheidsaspect hebben maar in het kader van omzet en snelle doorstroming voor de wedstrijd en met name in de rust een slimme gedachte. En nog iets: als ik het goed gezien heb, hebben ze het uitvak nu ook voorzien van staanplaatsen. Mooi !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 07:50
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #64
De tweede helft gisteren niet kunnen zien, maar wat ik in de eerste helft zag kon mij zeker bekoren. Verwachtingen waren niet hooggespannen, en na het interview voorafgaand aan de wedstrijd met Kalezic zou je bijna gaan denken dat je al met 3-0 achter stond. Ik lees dat hij eerlijk en open is. Dat is zeker waar, en ook ik waardeer dat tot op zekere hoogte. Maar de manier waarop hij het bracht zorgt in mijn ogen ook voor negatieve energie. Spelers moeten wel vertouwen hebben en krijgen van een trainer, als je zo openlijk aangeeft dat je selectie er niet klaar voor is dan weet ik niet of dat heel erg handig is. Aan de andere kant, wellicht heeft die daardoor de selectie extra op scherp gezet. Hoe dan ook, het moge duidelijk zijn dat we nog niet klaar zijn op de transfermarkt. Hopen op nog zeker twee directe versterkingen en daarnaast nog een aantal spelers voor in de breedte.

Op basis van de eerste helft (zoals gezegd heb ik de 2e niet kunnen zien) viel er eigenlijk niemand door de mand. Ik vond Stavitski ontzettend hard werken en goed meeverdedigen, aanvallend nog wat onzichtbaar/ongelukkig. Schroijen ga ik geen woorden aan vuil maken, die had nooit contractverlenging moeten krijgen. Heerings erg stabiel, zelfde geldt eigenlijk voor de gehele achterste linie. Ik vind Zeegers toch nog steeds een gevalletje apart. In de voorbereiding heb ik al een paar keer gezegd dat hij zeker potentie heeft, lekker fel en sterk en snel. Maar maakt ook echt nog de nodige slippertjes en verdedigt net te vaak nog te opportunistisch. Dan hapt die of laat hij te veel ruimte liggen in zijn rug waardoor we (onnodig) in de problemen komen. Zamouri liet bij vlagen zien erg goed te kunnen voetballen, dat gaat een belangrijke schakel worden dit seizoen. Samen met Deom en van Acker op het middenveld hebben we daar echt wel wat kwaliteit staan.

Dan nog even over Almere. Van het weekend schreef ik nog te verwachten dat die gaan meespelen voor de eerste 5 plekken. Nou is dat nog altijd mogelijk, maar als ik kijk naar ploegen als Cambuur, Graafschap, Excelsior en Nac (en ook Volendam) dan heb ik ze misschien toch wat te hoog ingeschat. Op basis van een wedstrijd oordelen blijft moeilijk en eigenlijk onbegonnen werk, maar ze hebben mij niet weten te imponeren. En inderdaad, die uitspraak van Koolwijk dat Almere het aan zijn stand verplicht is te winnen van MVV is natuurlijk lachwekkend. Ja, ze hebben nu meer budget en meer mogelijkheden. Maar kom op he, het is geen Ajax tegen RKC. Die zat waarschijnlijk nog wat te veel in de emotie, na zo'n teleurstellende vertoning van het grote Almere City F.C. Dan nog even snel Verheydt, cultheld (in Maastricht) maar eigenlijk gewoon een speler die op vrijwel alle vlakken tekort komt. Nee, Almere mag blij zijn als het überhaupt de playoffs gaat halen.

Laatste opmerking: we halen direct een punt in een uitwedstrijd terwijl we aantreden met 10/11 (?) contractspelers. Slechts een echte volwaardige wisselspeler op de bank (Mickels) en twee versterkingen die wegens Corona afwezig waren. De kenners hadden ons al afgeschreven. Spelers hebben vanwege een gebrek aan oefenwedstrijden nauwelijks wedstrijdritme en fitheid opgebouwd. En toch spelen we een verdienstelijke 0-0 tegen een ploeg die dit seizoen volgens velen (mij inclusief, tot gisteren) moet gaan meestrijden in de top. Die wel aardig wat oefenwedstrijden heeft gespeeld en daarin onder meer gelijkspeelde tegen Groningen en won van Rkc, Den Bosch, Jong Utrecht en Jong Ajax. Ze verloren alleen nipt (2-1) van ADO. Chapeau mannen! Dan laat die vrijwel zeker lijkende nederlaag van volgende week zich toch net iets minder voelen ;-).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel, Sjarelke, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 09:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3818
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #65
Over Verheijdt; Almere wil graag nog een spits halen, volgens mij zien ze Verheijdt daar niet als de eerste spits. Dat is natuurlijk - naast het puntverlies an sich - de reden waarom Thomas zo sip keek na afloop, die had gehoopt met een doelpunt of twee zijn plaats af te dwingen. Maar het tegendeel geldt, na gisteravond zal Almere nog wat harder naar een nieuwe spits zoeken.

Veel is al gezegd over de wedstrijd. Het was geen enerverende pot, geen aanvallend festijn. Niet van MVV-zijde maar eigenlijk ook niet van Almere, die hadden veel meer balbezit en zetten bij vlagen MVV onder druk, maar dwongen maar weinig echte kansen af. Al met al had Almere één of twee grote kansen, voor de rest probeerden ze het vooral van afstand. En zeurden ze om penalty's wegens hands. In de 40e minuut nog het nadrukkelijkst met de vrije trap in de muur, waar de bal inderdaad tegen een arm komt, maar die arm is tegen de borst gedrukt - is dat tegenwoordig een penalty? De commentator vond van wel, die zat de volle vijf minuten tot rust te kraaien "de arm gaat omhoog! Dit is een penalty!". Ik ben zeker niet neutraal maar vond niet dat er veel aan de hand was.
Onderaan de streep had Kostons na vijf minuten een levensgrote kans, Zamouri rond de 80e minuut nog een leuk kansje, en dan staat het redelijk gelijk in grote kansen.

Misschien niet het leukste voetbal om naar te kijken maar als we op deze manier - zeker in uitwedstrijden - punten kunnen sprokkelen, goed mee te leven!

Zeegers zou in een ideale wereld dit seizoen bij de onder-23 alles spelen en af en toe invallen bij het eerste, die jongen kan uitgroeien tot een nuttige back, maar is er nog niet. Heerings vond ik erg degelijk spelen. Schroijen denk ik nog de grootste tegenvaller, maar goed, het is een momentenvoetballer en als je dan je moment niet hebt, dan is het al snel helemaal niets. Hoop dat hij ons snel positief gaat verrassen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Hill28, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 10:13
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #66
Het valt me op dat Schroyen door een aantal mensen negatief benaderd wordt. Het is en blijft een momentenspeler, die goed bediend moet worden op de flank.(Labylle). Maar worden de vele doelpunten en assists in de afgelopen jaren (ja ,ook nog vorig seizoen) dan zo snel vergeten of zoeken we een pispaaltje. Gelukkig verschillen supporters van mening maar sommige opmerkingen vind ik wel heel respectloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Ben Salemans, opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 10:18
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #67
Gisteren eens er goed voor gaan zitten, van tevoren geen idee wat ik kon verwachten. Kijkend naar de opstelling waren het in mijn ogen allemaal logische keuzes die Kalezic maakte. Duin zal normaliter de basisspits zijn waardoor Kostons naar de bank gaat en ik neem aan dat Swanson beoogde basiskandidaat is voor de rechtsback, al deed Zeegers het zeker niet onverdienstelijk.

Lathouwers maakte een zeer sterke indruk. Begon met een twijfelachtige ingreep maar groeide enorm naarmate de wedstrijd vorderde. Blijft kalm met de voet aan de bal en beschikt over een sterke trap. Lastig te beoordelen natuurlijk op basis van één wedstrijd, maar een goede start in ieder geval. Wetende dat hij een amateurcontract heeft getekend zal hij echter normaliter tweede keeper worden? Misschien nog twee wedstrijden (en daarnaast genoeg trainingen) afwachten wat hij kan en hem eerste keeper maken in ruil voor een (klein) contract?

Het verdedigingsduo Martina - Heerings stond gisteravond goed. Beide hadden weinig moeite om Verheydt (fysiek) af te stoppen, hetgeen toch menig verdediger in de KKD moeite zou kosten. Zeegers in mijn ogen een verdienstelijke wedstrijd gespeeld. Had het lastig tegen de linksbuiten, zeker toen de frisse Bouyaglahfen inviel en hij al een gele kaart achter zijn naam had staan. Goede wissel van Kalezic. Lijkt me een goede back-up/concurrent voor Swanson. Last viel weinig op. Komt vooralsnog technisch aan de bal wellicht flink te kort, maar staat verdedigend zijn mannetje. Daarnaast iemand die vooralsnog altijd voorop in de strijd gaat, zeker belangrijk kijkend naar de linksbuiten die hij voor zich heeft staan. Denk dat Kalezic nog een nieuwe linksback aan de selectie toe zal willen voegen.

Middenveld kon me ook wel bekoren. Van Acker straalt rust en zekerheid uit. Deom werkt hard en heeft een uitstekende dribbel in huis en Zamouri brengt de creativiteit en is regelmatig in scoringspositie te vinden. Lijkt vooralsnog een goed trio dat zich goed aanvult. Benieuwd hoe zich dit de komende wedstrijden zal ontwikkelen.

Kostons werkt hard, maar zal genoegen moeten nemen met een reserverol. Komt in mijn ogen fysiek sterk te kort om in de spits te spelen en mist techniek om het op '10' bij te benen. Nuttige speler voor erbij gezien zijn multifunctionele inzetbaarheid en inzet.

Schroijen zal zich dit seizoen moeten bewijzen. Een van de meest ervaren spelers in de selectie en in het verleden vaak belangrijk met zijn doelpunten en assists. Alleen resteert de vraag of hij een elftal kan dragen? In mijn optiek niet. Voetballer met briljante dribbels en momenten, echter zijn deze momenten vaak op twee vingers te tellen in een wedstrijd. Als het niet loopt, een actie mislukt of er even iets tegenzit gaat het kopje vaak omlaag en spelen we met momenten met een man minder. Gisteravond ook typerend, probeert een ingooi eruit te slepen, wordt echter aan Almere gegeven. Kopje omlaag, klagen, Almere gooit in en Zeegers staat ineens tegenover twee Almere spelers omdat Joeri met de rug naar de bal gewoon naar voren aan het lopen is. Hopelijk kan Kalezic hier iets aan veranderen. Op deze manier zeker geen speler die het team op sleeptouw neemt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 10:19
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #68
Komopdieroeje en Jacques, ik ben het volledig met jullie eens. Ik vind bovendien dat Almere wat last heeft van misplaatste arrogantie. Omdat hun 'vijfjarenplan' nu in het vijfde jaar zit denken ze wel even te promoveren. Daar komt wel meer bij kijken. Ik was verre van onder de indruk van hun elftal en zeker is dat de Verheijdt van MVV niet meer de Verheijdt van nu is. MVV was nog best gevaarlijk met een aantal uitbraken. Wat me vooral stoorde was het irritante commentaar van de verslaggever dat MVV geen fatsoenlijke spelers over had op de bank. Na vijf keer weten we het wel en dan vind ik het juist extra zwak van Almere dat ze daar geen gebruik van konden maken. Ook is wel drie keer genoemd dat je 'als je geld wilt verdienen zeker niet naar MVV gaat', alsof Almere het walhalla is in die sfeerloze kale winderige polder. Jammer dat dat zo negatief wordt benoemd. Overigens vond ik onze 'jeugdspelers' prima invallen. Dat even terzijde.....

Maar goed. Als Swanson en Duin er weer bij zijn en met nog twee of drie aanvullingen kunnen we best wat verwachten van MVV. We hebben in elk geval een uitstekende keeper aan de haak geslagen en de verdediging ziet er solide uit. Ben erg benieuwd naar Cambuur-thuis zaterdag. Dat is echt een ploeg die voor promotie gaat dus dat wordt ook lastig zonder de twee quarantainespelers. Verder ben ik benieuwd hoe het met een nieuwe hoofdsponsor staat, want is is toch geen gezicht als BVO zonder een hoofdsponsor. Weet iemand de stand van zaken daaromtrent?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 10:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #69
Alles is eigenlijk al gezegd.
Ben blij met dit punt. Een bonuspunt.
Ik gaf ons vooraf eigenlijk heel weinig kans. Te weinig spelers, te weinig wedstrijdritme. En dan toch zo goed voor de dag komen.
Chapeau! MVV heeft mij oprecht verbaasd! In positieve zin nog wel, waar het meestal andersom is...
Een trainer waar ik vertrouwen in heb.
Een ploeg die vocht voor iedere meter, waar geen irritante spelers bij zitten die meeliften, maar waar iedereen zijn verantwoordelijkheid pakt.
Keeper was prima. Blok achterin met Martina en Heerings ook.
Zeegers heeft inderdaad wedstrijden nodig bij jong MVV, die komt nog tekort. Last vond ik wel voldoen.
Genoten van Deom zijn balbehandeling. Zamouri was ook dreigend, die kan alleen maar beter worden met wedstrijdritme. Combi tussen Zamouri en Deom gaat ook leuk worden verwacht ik. Stavitski (ofzoiets) vond ik weinig zichtbaar.
Kostons blijf ik profvoetbalonwaardig vinden. Gaat ieder duel voor 50% in, te afwachtend, te lief, te weinig kwaliteit. Voorin hebben we dus echt een probleem als Duin er niet is (en met Duin moet ik het ook nog maar zien).
Schroijen vond ik wederom tegenvallen. Die zit al maanden in een negatieve flow...heel matig.
Van Acker speelde ook prima. Staat daar goed vlak voor het centrale verdedigingsduo.

Prima start dus van dit seizoen met een lastige tegenstander, waar het nodige geld zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 10:47
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #70
Match gevolgd op L1 . Spijtig genoeg geen beelden Van MVV hier.
Ik volgde de wedstrijd op het puntje van mijn stoel. Zoals ik hier lees een goede eerste helft .
Tweede helft wat Almere druk, maar Lathouwers prima keeper.
Laatste 20 min zenuwachtig radio luisteren en hopen dat MVV toch zou kunnen scoren met de kansen die er toch kwamen.
Toch tevreden met het gelijkspel. Proficiat gasten.
Is er ergens een live stream met beelden waar ik mijn nu favoriete ploeg kan bekijken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 11:14
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #71
Typisch een wedstrijd die we vorig jaar waarschijnlijk verloren hadden. Nu, met meer body en ervaring trekken we dat punt over de streep, en hadden we met een beetje geluk zelfs kunnen winnen. Ook ik ben vol vertrouwen over onze trainer, maar ik vond hem rond de wedstrijd van gisteren wel heel erg negatief over de selectie. Hij wist vooraf dat dit de feitelijkheid zou kunnen zijn, en dat er twee coronabesmettingen zijn plus een schorsing is overmacht. Hij bracht het nu alsof de selectie er totaal niet klaar voor was/is. Natuurlijk moet er nog iets bij, maar hij deed nu onrecht aan de jongens die gisteren alles hebben gegeven. Dat had hij volgens mij anders moeten inkleden: We hebben het uitstekend gedaan, maar iedereen heeft kunnen zien dat de selectie nog steeds smal is, en we werken er hard aan dat te verbeteren.
Maar al met al een kleine valse noot bij een mooie avond gisteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 12:01 31 aug 2020 12:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #72

pieter schreef : Het valt me op dat Schroyen door een aantal mensen negatief benaderd wordt. Het is en blijft een momentenspeler, die goed bediend moet worden op de flank.(Labylle). Maar worden de vele doelpunten en assists in de afgelopen jaren (ja ,ook nog vorig seizoen) dan zo snel vergeten of zoeken we een pispaaltje. Gelukkig verschillen supporters van mening maar sommige opmerkingen vind ik wel heel respectloos.

Nee dit absoluut niet. Ik ben Schroijen heel dankbaar voor zijn verleden bij MVV. Gister echter, vond ik hem niet uit de verf komen. Het begin van de eerste helft ging het nog wel. Tot het moment dat hij druk zette, en hij vond dat zijn medespelers dit niet deden. Je zag dat hij zich hier aan ergerde. Ook de commentator van Fox had het erover. Vanaf dat moment ben ik op hem gaan letten. Op het moment dat Stavinski eruit werd gehaald (begreep ik niet zo goed, maar ja), begon Schroijen meer achterin te voetballen. Hij liet de bal soms gewoon lopen, en het leek erop, zoals iemand hier op het forum goed verwoorde, dat MVV hierdoor met 10 voetbalde i.p.v. 11. Of hij conditioneel erdoorheen zat of dat het een mentale kwestie is, zou ik niet weten. Het viel me gewoon op. Niet meer, niet minder. Dat de andere 10 spelers niet ervoor gevochten hebben, kan ik niet zeggen. Er waren er meerdere met kramp. Ook aan het interview met Heerings zag je dat hij er doorheen zat. Dus ik vind dat Schroijen zich soms wat minder moet ergeren, en moet doen wat hij moet doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 12:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Onderwerp Auteur
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #73
Helaas is het wel zo dat Schroyen door de meeste hier op het forum negatief beoordeelt word dit gebeurde voorheen met Brain Smeets die kon
het ook nooit goed doen Braken evenzo Gomez evenzo ........

Zelfs Brokamp kon er niets van maakte hij een goal was hij de beste ooit miste hij had hij in Canne de hele nacht in het cafe gezeten .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 12:50
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #74

Hill28 schreef : Dan Mickels, hoe kan het dat Elsen zo’n speler erbij haalt vraag ik me af. Geen actie in huis, weinig overzicht, en dan nog niet eens op de bal jagen terwijl je fris in het veld komt. Wie scout zo n jongen?


Hoe kan jij die conclusie trekken op basis van een invalbeurt van een half uur? Ook nog eens in het deel van de wedstrijd waarin MVV vooral moest verdedigen? Beetje snel om hem al af te schrijven. Daarnaast, Elsen haalt zo'n speler normaliter niet in zijn eentje. Als Kalezic hem niet wilde, was die vast niet gekomen. Als jij in 30 minuten tv kijken beter kunt scouten dan de technhische staf van MVV doet mét (hopelijk) vooronderzoek, dan hoop ik dat je direct hoofd scouting wordt bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 13:17 31 aug 2020 13:18 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #75
Je zou precies dezelfde soort vraag kunnen stellen aan degenen die hun verbazing vooraf uitten dat Mickels er niet in stond. Op basis waarvan had hij er dan in moeten staan?
Hij bewees het gelijk van Kalezic vind ik.

En nee ik ben geen scout, heb geen verstand van voetbal. Maar neem een Croux of Okita, daar heb ik toentertijd vanaf oefenwedstrijd 1 voor gepleit, lees het desnoods nog even terug. Toen werd ik trouwens ook voor gek uit gemaakt, iemand zei letterlijk “die Okita legt er nog geen 10 in op een seizoen”.

Ik hoop natuurlijk dat Mickels mijn ongelijk bewijst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden