Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020

31 aug 2020 13:47
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #76
Klopt helemaal. Komt er dus op neer dat we nog helemaal niks kunnen zeggen over deze speler, we gaan zien of hij een aanwinst blijkt ja of nee. Ik wilde hem ook graag vanaf het begin zien, simpelweg omdat ik wilde weten wat voor vlees we in de kuip hebben. Niet omdat ik weet dat hij zo goed is. Nog even wachten dus.

En ik ga echt niet iets teruglezen over Okita van jaren geleden. Waarom zou ik? Probeer alleen te zeggen dat je wel erg snel bent in je oordeel, verder niets.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 13:51
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #77

Hill28 schreef : Je zou precies dezelfde soort vraag kunnen stellen aan degenen die hun verbazing vooraf uitten dat Mickels er niet in stond. Op basis waarvan had hij er dan in moeten staan?
Hij bewees het gelijk van Kalezic vind ik.

En nee ik ben geen scout, heb geen verstand van voetbal. Maar neem een Croux of Okita, daar heb ik toentertijd vanaf oefenwedstrijd 1 voor gepleit, lees het desnoods nog even terug. Toen werd ik trouwens ook voor gek uit gemaakt, iemand zei letterlijk “die Okita legt er nog geen 10 in op een seizoen”.

Ik hoop natuurlijk dat Mickels mijn ongelijk bewijst.


Waarom verbazing? Ik had Mickels liever gezien dan Kostons! Kostons heeft heel de wedstrijd niks gedaan, zoals altijd eigenlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 14:14 31 aug 2020 14:16 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #78
Toen ik Mickels zag moest ik niet zo aan Okita denken. Ik kreeg een beetje een deja vu van Esajas. Die was ook niet mis eigenlijk. Ik denk kwa postuur dat hij wel wat kan. Maar dat kan natuurlijk ook nog iets duren, omdat het nog mekaar aftasten is. In principe wordt deze jongen nu voor de leeuwen gegooid. Maar dat hij nog zijn goaltjes gaat maken, ben ik zeker van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 14:35
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #79
Schroyen is zeer zeker van toegevoegde waarde.
Gister heeft hij heel veel km gemaakt. Zeker de eerste helft. Hij maakte zich zelfs kwaad dat anderen dat niet altijd deden.
Hoge druk zetten op de opbouw vd tegenstander.
Ik vind het dan ook niet gek dat hij in de tweede helft er doorheen zat. Hij speelde echt in dienst van het team gisteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 14:37
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #80

lMaastrichtl schreef :

Hill28 schreef : Je zou precies dezelfde soort vraag kunnen stellen aan degenen die hun verbazing vooraf uitten dat Mickels er niet in stond. Op basis waarvan had hij er dan in moeten staan?
Hij bewees het gelijk van Kalezic vind ik.

En nee ik ben geen scout, heb geen verstand van voetbal. Maar neem een Croux of Okita, daar heb ik toentertijd vanaf oefenwedstrijd 1 voor gepleit, lees het desnoods nog even terug. Toen werd ik trouwens ook voor gek uit gemaakt, iemand zei letterlijk “die Okita legt er nog geen 10 in op een seizoen”.

Ik hoop natuurlijk dat Mickels mijn ongelijk bewijst.


Waarom verbazing? Ik had Mickels liever gezien dan Kostons! Kostons heeft heel de wedstrijd niks gedaan, zoals altijd eigenlijk.


IMaastrichtI, ik heb je al een paar bedankjes gestuurd voor je posts met goeie info en heel verse nieuwtjes, maar hier ben ik het niet met je eens. Kostons heeft toch echt wel hard gewerkt en de grootste kans was ook voor Kostons. Vorig seizoen lobt hij een soortgelijke bal wel prachtig erin. Ik denk als Kostons wat krachttraining doet dat hij een goede spits kan zijn. (Maar dat is ook maar een mening).

Esajas had een goede techniek en die zag ik (nog) niet terug bij Mickels. En als je dan een half uurtje moet invallen in een moeilijke wedstrijd, dan kan het dat je niet tot goede acties komt. Maar dan kun je toch vol op de bal jagen als je een van de weinige bent zónder kramp. Zodat je de opbouw verstoort van Almere, ik vond niet dat Mickels dat deed, op een enkele keer na, toen schoot hij de bal zowat t stadion uit. (Niet dat daar veel voor nodig is bij Almere).

Maar goed laten we positief eindigen, want MVV heeft gevochten ervoor en uiteindelijk heeft iedere speler een aandeel in het behaalde resultaat(je), ook degene die wat minder speelden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, lMaastrichtl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 16:33
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #81
Toch de derde best bekeken wedstrijd van afgelopen weekend ;-)

www.destentor.nl/ga-eagles/fc-dordrecht-...te-divisie~acd91844/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2020 11:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 #82
Mooie start voor Darije en zijn team ! dik verdiend het punt !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden