Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur

16 okt 2020 11:26 16 okt 2020 11:29 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #1
Voorspelling: 1-2 (1x Joeri Schroijen, 1x Arne Naudts). Nao väöre! Laot goon!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 11:38
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #2
Zo, deze wedstrijd leeft kennelijk net zo ontiegelijk veel bij mij persoonlijk als op dit forum. Een tegenstander waar je eigenlijk altijd verliest, waar niemand mag gaan kijken en je niet met vrienden in de kroeg een pint mag nemen om de wedstrijd te bekijken. Het zijn vreemde tijden, dus wellicht ook eens een vreemde uitslag?

Helaas moeten we het stellen zonder onder doelpuntenmachine, aanspeelpunt en lichtpunt van dit seizoen Jelle Duin. Het zal een enorm gemis zijn om deze jongen te moeten opvangen in de basis. Arne Naudts heeft grote schoenen te vullen. Ik wens hem hiertoe zeer veel succes. Ik was tijdens zijn aanstelling nog iets terughoudend, maar ik neig het gevoel te krijgen dat bij beter is als onze ''eerste'' spits met een Nike-contract op zak. Mijn avatar is dan ook aangepast daar ik enkel grote, vakkundige spelers als avatar wenst te gebruiken die aan het niveau van mijn post kunnen tippen.

Ik verwacht er niet al te veel van vanavond helaas. Ik mis toch Heerings centraal achterin. Hij is toch meer een ''killer'' tegenover Mares en Waem. Neem daarbij dat zij Omarsson in de spits hebben rondhuppelen met Seys en Zwarts op de flanken. Een zeer lastige avond voor onze verdedigers.

Aan de andere kant hebben ze een zwakke defensie. Joeri ''de onberekenbare'' kan zijn ''onberekenbare'' actie inzetten door naar binnen te trekken vanaf rechts en met links te schieten. De Arjan Robben op een ietsjes lager niveau. Ik snap niet dat je als verdediger nog altijd niet snapt dat zijn actie eraan zit te komen zodra hij de bal heeft...

Sorry, een kansloze 4-0 vanavond.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 12:06
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #3
Dat Heerings een killer is achteraan dat kon u al uitmaken na 2 wedstrijden? Waem speelde vorige week als linksback dacht ik.. en met 4-0! verliezen zelf. Tja

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 12:35 16 okt 2020 12:36 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #4

Lijnsje@tappunt schreef : Zo, deze wedstrijd leeft kennelijk net zo ontiegelijk veel bij mij persoonlijk als op dit forum. Een tegenstander waar je eigenlijk altijd verliest, waar niemand mag gaan kijken en je niet met vrienden in de kroeg een pint mag nemen om de wedstrijd te bekijken..


Je had wel met vrienden in de Pathé kunnen zitten vanavond. Al zullen ze ook daar geen bier verkopen. ;)

www.pathe.nl/film/25450/keukenkampioen-d...?bioscoop=maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 12:56
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #5

moonghoya66 schreef : Dat Heerings een killer is achteraan dat kon u al uitmaken na 2 wedstrijden? Waem speelde vorige week als linksback dacht ik.. en met 4-0! verliezen zelf. Tja

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk


Corrigeer me als ik het fout heb, maar ik heb met iemand uit België te doen die relatief nieuw is op het forum. Harstikke leuk! Heb wel de neiging dat je meer supporter / vriend / kennis van een bepaalde speler bent en daarom reageert.

Ik kom inmiddels al aardig wat jaartjes bij MVV sinds ik door mijn opa aan het handje ben meegenomen en het virus te pakken heb gekregen. Ik zie Mares dus ook al enkele jaren rondhuppelen bij ons. Het is geen verkeerde voetballer of jongen, maar hij mist gewoon body en het lef om een harde charge (met beleid) in te zetten wanneer dit in een wedstrijd gevraagd wordt. Mares blijft liever 20m met een man meelopen om hem vervolgens ''voetballend'' van de bal te krijgen. Bij Heerings (en nee, niet na 2 wedstrijden) zie je meteen al meer body en enkele goede, stevigere ingrepen. Dus ja, dat kon ik al uitmaken uit twee wedstrijden.

Waem speelde linksback. Ik vond hem op de eerste meters te traag voor die positie. Uit bij AZ miste ik ook bij zowel hem als Mares, maar ook bijvoorbeeld Kostons en Deom , de slimmigheidjes om eens een overtreding te maken bij een gevaarlijke aanval. Zeker als je je al twee keer hebt laten piepelen door die jonkies.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 15:16 16 okt 2020 15:36 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #6

Lijnsje@tappunt schreef :

moonghoya66 schreef : Dat Heerings een killer is achteraan dat kon u al uitmaken na 2 wedstrijden? Waem speelde vorige week als linksback dacht ik.. en met 4-0! verliezen zelf. Tja

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk


Corrigeer me als ik het fout heb, maar ik heb met iemand uit België te doen die relatief nieuw is op het forum. Harstikke leuk! Heb wel de neiging dat je meer supporter / vriend / kennis van een bepaalde speler bent en daarom reageert.

Ik kom inmiddels al aardig wat jaartjes bij MVV sinds ik door mijn opa aan het handje ben meegenomen en het virus te pakken heb gekregen. Ik zie Mares dus ook al enkele jaren rondhuppelen bij ons. Het is geen verkeerde voetballer of jongen, maar hij mist gewoon body en het lef om een harde charge (met beleid) in te zetten wanneer dit in een wedstrijd gevraagd wordt. Mares blijft liever 20m met een man meelopen om hem vervolgens ''voetballend'' van de bal te krijgen. Bij Heerings (en nee, niet na 2 wedstrijden) zie je meteen al meer body en enkele goede, stevigere ingrepen. Dus ja, dat kon ik al uitmaken uit twee wedstrijden.

Waem speelde linksback. Ik vond hem op de eerste meters te traag voor die positie. Uit bij AZ miste ik ook bij zowel hem als Mares, maar ook bijvoorbeeld Kostons en Deom , de slimmigheidjes om eens een overtreding te maken bij een gevaarlijke aanval. Zeker als je je al twee keer hebt laten piepelen door die jonkies.


Klopt, maar je zou die gasten (Mares en Waem, trouwens Martina ook) wat harder in hun aanpak kunnen maken door ze juist extra training op "stevig" verdedigen te geven. Bij voorbaat door een oud-speler met gif in zien prei. Er zijn er genoeg van dit type die vroeger aanvallers onder het gras stopten...

en in dees Kooroonaa tied veur Lijnsje e weegelke vol met beer....:-)



aangezien we uit goede resultaten halen wordt het op het Kasteel 1:2

Joeri
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 17:27
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #7
Normaal doe ik het nooit maar wil toch even reageren op jouw post. Ten eerste, moest ik mij voornamelijk bezighouden door berichten te posten op voetbalforums in gans Europa waar ik mensen ken,zou ik mijn job moeten opgeven om full-time blogger te worden. Ten tweede , ik vind het hartstikke leuk om te communiceren met echte voetbalfans alleen dat mijn perceptie/visie nooit gebruik om individuele spelers te beoordelen. Dit doe ik niet omdat het falen,de tekortkomingen, de goede of slechte eigenschappen voor 60% bepaald worden door je teamgenoten. Je moet alles veel breed analyseren dan ten onrechte focussen op 1 speler. Laat mij tussendoor ook even melden dat mijn moedertaal niet de Nederlandse is dus vanwaar ik afkomstig ben heeft weinig belang. Je zegt ook dat je al jarenlang een MVV fan bent, dit vind ik superleuk ook omdat jouw herinneringen verder gaan dan alleen maar voetbal kijken, je legt meer het accent op een nostalgische tijd samen met jouw opa, wat heel fijn is . Maar daardoor geef je mij een gevoel van "ik weet beter hoe het werkt hier". Soit..
Je hebt absoluut een punt als je zegt dat die jonge gasten meer punch en durf moeten tonen. Je hebt absoluut een punt als je zegt dat Waem mss te traag is als linksback. Je weet toch ook dat die jongen geen linksback is ,moest wel daar opgesteld worden wegens omstandigheden. Dan kijk ik naar het rendement ( positie/actie ) en mijn conclusie was dat hij een duidelijke niet gefloten penaltyfout heeft uitgelokt en nogmaals door zijn voorzet de arm van een tegenspeler heeft geraakt waardoor weer een duidelijke penalty gefloten moest worden . 2x niet gebeurt. Is dit opkomen voor een bepaalde jongen? Het zijn gewoon fases dat een wedstrijd zwaar hebben beïnvloed. En heb mijn mening gegeven. Punt
Wanneer komt een verdediging onder druk te staan? Dit komt wanneer het middenveld niet werkt. En als het middenveld niet werkt , kan je bruikbare ballen in de aanvalline vergeten en krijg je het moeilijk als verdediger. Het is een geheel, niet individueel. MVV bengelt niet onderaan in het klassement, het is een leuke team met potentieel , het is alleen een kwestie van tijd. De nonchalante eigenschappen van al dat jong geweld zal wel in balans gebracht worden met wat tijd. Het is geen Liverpool of Juventus,maar toch een zeer fijne club om trots op te zijn. Ze zullen nog verliezen en zullen nog wedstrijden winnen. That's life . Budget is ook wat het is momenteel, vergeet het niet.
Zo, ik ben er mee weg, mijn laatste post. Heb gezegd wat ik wilde zeggen. Het beste aan idereen,and keep smiling!


Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 18:48
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #8
Het Kasteel? Jij bent wel erg optimistisch over onze promotie kansen dit jaar ;-).
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 19:31 16 okt 2020 19:33 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #9
Voorspelling: helaas kansloze 3-0 nederlaag vanavond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 20:51
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #10
Hopelijk de 3 punten. Succes gaste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 20:57
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #11
Is er een stream..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 21:02
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #12
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver, Liersesup, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 21:07
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #13

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 21:32 16 okt 2020 21:34 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #14
tot nu toe toch niet bepaald de walk-over zoals velen hier verwacht hadden..
integendeel; mooi, clever en aanvallend met leuke combinaties
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2020 22:00
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #15
Mvv speelt wel clever inderdaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.561 seconden