Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur

17 okt 2020 00:18
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 580
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #31
en het bleef nog lang onrustig na afloop op de chat....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2020 08:39
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 698
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #32
Dit MVV blaft wel, maar bijt niet. Aardig meevoetballen, maar dan altijd wel een onoplettendheid waaruit een tegengoal valt. En dan kan elke tegenstander rustig achterover leunen, want MVV creëert toch nauwelijks tot geen kansen. We missen killers, in elke linie. Mares en Waem is te lief, Kostons is veel te lief en te flets, Van Acker ook. Déom werkt hard en is bedrijvig maar kan het niet alleen. Voorin nog niks gezien van Stavitski, Schroijen is een 100 procent-momentenvoetballer en Mickels had volgens mij zijn broer gestuurd tegen Westerlo. Naudts was iets balvaster en kopsterker dan Duin, maar kon ook (begrijpelijk) nog niet echt potten breken. Tot slot Bill: ongetwijfeld potentie, maar ook elke wedstrijd wel een foutje. Beide backs doen hun werk, maar voegen niks toe a la Ciranni of Labylle. Conclusie: middelmaat. Op basis van wilskracht en teamgeest (want die is er absoluut) zullen we zeker nog wel punten pakken, maar dan moeten de fouten eruit en moet het voorin en op het middenveld scherper, doortastender en giftiger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2020 10:16 17 okt 2020 10:17 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #33
In de eerste helft vond ik MVV zelfs iets sterker dan Excelsiior. Nauds beviel me wel, meer een type Bies. Joerie gevaarlijk met zijn uithaal op de 16, jammer dat ie er niet ingaat. Salasiwa ook aardig.

Tja en dan die goal. Lathouwers heeft fenomenale reflexen, maar bij afstandschoten of situaties waar wel/niet uitgekomen moet worden, en bij terugspeelballen, is het gewoon amateuristisch. Ook Koopmans of Bertrams maakten wel eens een foutje, maar dat was dan nog een uitzondering en het oogde tenminste zeker. Met de blunder geeft MVV weer een wedstrijd weg, en geheel onnodig. We hadden toch nog 2 keepers?

Van Acker begon ook nog eens te schutteren tot 2x toe. Zou me niks verbazen als die scene op het middenveldi - waar hij 4x achter elkaar de bal verkeerd raakt en vervolgens schroyen de bal tegen hem aanknalt - bij VI langskomt bij een schaterlachend gezelschap van vd Gijp en consorten. Goeie speler Van Acker, maar kan beter wat minder coachen en wat meer op zijn eigen spel letten.

Ik hoop echt op een overwinning volgende week, want de vrijdagavonden zijn op deze manier niet echt meer een hoogtepuntje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2020 10:46
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #34

Schapendonk schreef :

Yannick schreef : Het was dan geen overwinning, maar Jong AZ werd toch een 3-3 na een achterstand. Enfin, dat zal wel die 1% zijn wat je bedoelt ;-)


Dat was inderdaad zeldzaam en mijn inziens heel lang geleden dat MVV dit presteerde. Ja klopt, dit schaal ik bij de 1%

Haarlem uit in het kampioensjaar, na 20 minuten stond het 3-0, onrust in het MVV-vak, eindstand 3-4.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2020 23:57
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #35
Tsja... beelden gezien bij het schakelprogramma van Fx...
Vond het prima wat de jongens lieten zien... Een tegenstander zoals vaker met meer kwaliteit... maar toch een usmvvke wat prima meevoetbalt... Tuurlijk tegenstander wat meer kansen maar toch de trainer heeft het team goed neergezet en de jongens hebben inzet. Maar het is ook duidelijk wat ontbreekt... Dit seizoen een jonge keeper zonder ervaring en dit kost punten. En het zal nog wel vaker gebeuren dit seizoen... We zijn ook verwend geweest met goede keepers van usmvvke zoals Bertrams, Boffin, Koopmans, Verrips, Castro. Daarnaast aanvallend te zwak om dominant te zijn.
Op naar de volgende wedstrijd... en hopelijk naar een goede investeerder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Boer458, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 07:02
Patlat
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #36
Jonge doelmannen maken nu eenmaal beginnersfouten. Maar stellen dat hij alleen maar punten kost is wat kort door de bocht. De eerste wedstrijd houdt Bill mee de nul door een aantal reddingen. Tegen Telstar stopt hij een strafschop bij 1-1. Men kan zich enkel verder ontwikkelen door te spelen en daar horen fouten nu eenmaal bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, opadiehard, De Zwarte Vogel, moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 08:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #37
Er is dan ook niemand in deze topic die zegt dat hij "alleen maar punten kost" - en ja ik ben even alle berichten nog eens doorgelopen. Je geeft argumenten in een discussie die niemand voert.


Jo Coppens begon vergelijkbaar, die is het eerste half jaar afgeslacht. Hier maar vooral ook in het stadion, ik zie nog zo voor me welke trouwe MVV-fan bij ieder balcontact van Coppens riep "kutkeeper". Kreeg hij de lachers mee op zijn hand, maar sloeg natuurlijk nergens op. Na een half jaar verdwenen de fouten vrijwel geheel bij Coppens en bleek het gewoon een prima keeper voor MVV te zijn. Zoiets zou bij Lathouwers ook kunnen gebeuren, vraag is of Kalezic zo lang geduld heeft met Havekotte achter de hand.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 10:37
Patlat
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #38
Denk dat Kalezic wel vertrouwen wil geven aan de jeugd. Natuurlijk kan je niet elke wedstrijd in de fout blijven gaan. Time wil tell !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2020 15:09
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Excelsior - MVV, vr 16 okt. 2020, 21.00 uur #39

Kletswief schreef : We zijn ook verwend geweest met goede keepers van usmvvke zoals Bertrams, Boffin, Koopmans, Verrips, Castro.
Op naar de volgende wedstrijd... en hopelijk naar een goede investeerder.


Ik word af en toe nog badend in het zweet wakker door Boffin. Hij had de lengte van een reus, maar hoge ballen waren bijna een zekerheid voor een tegendoelpunt. Het laatste kwart van zijn MVV carriere leek hij zich hierin ontwikkeld te hebben. Bertrams was een prima keeper, maar kende ook onzekere momenten/wedstrijden. Verrips hetzelfde. De enige jongens die van begin tot eind écht betrouwbaar waren in mijn ogen waren Koopmans en Castro. Is dat een probleem? Ja en nee. Want natuurlijk wil je een doelman van het kaliber Castro altijd onder contract hebben, maar in de positie van MVV zul je het moeten hebben van jongens die zich door ontwikkelen. Hopelijk hebben zulke jongens dan contracten, waardoor je er iets aan verdiend. Dat is in mijn ogen ook het hele verdienmodel van MVV. En dat is de afgelopen jaren over het algemeen prima gelukt. Niet zozeer bij de doelmannen, maar geregeld toch zeker bij veldspelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.296 seconden