Please Log in or Create an account to join the conversation.
Lijnsje@tappunt wrote: Zo, deze wedstrijd leeft kennelijk net zo ontiegelijk veel bij mij persoonlijk als op dit forum. Een tegenstander waar je eigenlijk altijd verliest, waar niemand mag gaan kijken en je niet met vrienden in de kroeg een pint mag nemen om de wedstrijd te bekijken..
moonghoya66 wrote: Dat Heerings een killer is achteraan dat kon u al uitmaken na 2 wedstrijden? Waem speelde vorige week als linksback dacht ik.. en met 4-0! verliezen zelf. Tja
Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
Lijnsje@tappunt wrote:moonghoya66 wrote: Dat Heerings een killer is achteraan dat kon u al uitmaken na 2 wedstrijden? Waem speelde vorige week als linksback dacht ik.. en met 4-0! verliezen zelf. Tja
Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
Corrigeer me als ik het fout heb, maar ik heb met iemand uit België te doen die relatief nieuw is op het forum. Harstikke leuk! Heb wel de neiging dat je meer supporter / vriend / kennis van een bepaalde speler bent en daarom reageert.
Ik kom inmiddels al aardig wat jaartjes bij MVV sinds ik door mijn opa aan het handje ben meegenomen en het virus te pakken heb gekregen. Ik zie Mares dus ook al enkele jaren rondhuppelen bij ons. Het is geen verkeerde voetballer of jongen, maar hij mist gewoon body en het lef om een harde charge (met beleid) in te zetten wanneer dit in een wedstrijd gevraagd wordt. Mares blijft liever 20m met een man meelopen om hem vervolgens ''voetballend'' van de bal te krijgen. Bij Heerings (en nee, niet na 2 wedstrijden) zie je meteen al meer body en enkele goede, stevigere ingrepen. Dus ja, dat kon ik al uitmaken uit twee wedstrijden.
Waem speelde linksback. Ik vond hem op de eerste meters te traag voor die positie. Uit bij AZ miste ik ook bij zowel hem als Mares, maar ook bijvoorbeeld Kostons en Deom , de slimmigheidjes om eens een overtreding te maken bij een gevaarlijke aanval. Zeker als je je al twee keer hebt laten piepelen door die jonkies.