MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45)

06 nov 2020 21:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #46

Charmeur schreef :

Napoleon schreef : Jongens , het gaat fout in de top !!

Bestuurlijk en op directie niveau ...

Jaar in jaar uit de verkeerde beslissingen , dit is de uitkomst van het beleid van Marcel Joris ( 3 jaar voorzitter) en het aankoopbeleid van Ron Elsen op alle vlakken , en dan wordt Paul Penders ontslagen die was niet goed genoeg maar het echte probleem ligt bij Elsen !!

En wie dan niet wil zien heeft een plank voor zijn hoofd !!

En verder , nog 27 wedstrijden te gaan !!


Noem eens namen die het dan zouden moeten doen?
Welke spelers zou je met dit budget gehaald hebben?


Andries Jonker had onze club er bovenop gekregen als TD en trainer ...gecombineerde functie , scheelt ook 1 salaris !!
Hele slimme trainer ....doet t al 2 seizoenen geweldig bij Telstar met gelijk budget als MVV !

Maar ook dat heeft Elsen weten te voorkomen ....
Kalazic is een goede trainer , maar niet met dit beperkte materiaal dat MVV heeft ... geloof maar dat die baalt dat hij trainer is bij MVV op dit moment , want er is niks mogelijk !!

De koers en het beleid moet om anders sterven wij een langzame dood !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 21:26
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #47
Waarom kan het inderdaad bij een clubje als Telstar wel goed lopen en leuk voetbal gespeeld worden?? Het voetbal dat daar op de mat gelegd wordt kan ik me niet eens meer herinneren wanneer we dat hier voor het laatst gezien hebben...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 21:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #48

Dennis schreef : Waarom kan het inderdaad bij een clubje als Telstar wel goed lopen en leuk voetbal gespeeld worden?? Het voetbal dat daar op de mat gelegd wordt kan ik me niet eens meer herinneren wanneer we dat hier voor het laatst gezien hebben...


Gewoon heel simpel omdat die man weet waar hij mee bezig is !!
Hij had dit seizoen bij MVV aan de slag gegaan als onze TD goeroe Ron ( who the fuck) Elsen hem niet “weggepest” had !! . Jonker wilde komen , Elsen speelde een spelletje met hem maar wilde hem niet !
Heel stom van Ronnie !!

Vorig jaar Usta , klote seizoen, dit jaar wordt nog erger !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 21:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #49
Er is eigenlijk al meerdere malen aangegeven dat het 11-tal van tegen onder andere ADO Den Haag stukke beter is/was dan dat er nu staat. Dit 11-tal was met de jeugd, maar ook met Tom Plezier. Had men deze speler maar aangetrokken en dat 11-tal laten staan, dan was er zelfs nog geld over geweest voor de winterstop, en had MVV in de top 10 gestaan. Maar nee, de jeugd wordt niet voor vol aangezien. Echter gaan ze er wel voor de volle 1000% voor. Dat is het verschil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 21:39
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #50
Probleem is ook dat er door de supporter nu geen boe-geroep en spandoeken in het stadion hangen, die wijzen op de wanprestatie van de afgelopen weken. Men moddert maar wat aan, wetende dat er toch geen supporters in het stadion zijn die het kunnen laten rommelen en de mensen weer op scherp zetten. Er is geen passie en strijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 21:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #51
Mijn mvv hart huilt....kan het nog slechter....komen we er ooit bovenop?....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 21:48
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #52
Laten we het nou niet hebben over dat het in sommige oefenwedstrijden beter liep. Oefenwedstrijden zijn in niks te vergelijken met competitiewedstrijden. In oefenwedstrijden worden er nieuwe opstellingen en tactieken geprobeerd etc. In de competitie is het voor het echie en zijn we op Oss thuis na, overal de mindere geweest. En dit zou ook zo geweest zijn met de jeugdspelers in het veld en misschien nog wel 3x slechter!!
Kalezic is een prima trainer, die goed genoeg kan inschatten welke speler het beste is op welke positie. En blijkbaar zijn de jeugdspelers gewoon nog niet goed genoeg om wekelijks betaald voetbal te spelen, anders hadden ze al lang in het veld gestaan..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 21:52
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #53
Wie had voor het seizoen de illusie dat we beter voetbal te zien kregen? Kalezic is de enige die ik zinnige dingen hoor zeggen. Open en eerlijk! Ik vind trouwens dat de jeugd meer speeltijd krijgt als ooit, of zijn we de wissels van Elsen vergeten in de laatste 5 minuten?
Nee het is niet mooi en zeker niet goed wat we te zien krijgen. Maar hadden jullie met deze spelers echt anders verwacht? We weten toch qua budget waar we staan? Dat is ook ongeveer onze plek op de ranglijst.
Ik kijk tegenwoordig heel anders naar MVV. Ik verwacht niks van hun wedstrijden en kijk omdat ik supporter ben en niet omdat ik het beste ,mooiste voetbal wil zien.
En al worden we laatste verliezen we alles, ik blijf de ploeg steunen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 21:54 06 nov 2020 22:00 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #54

Dennis schreef : Waarom kan het inderdaad bij een clubje als Telstar wel goed lopen en leuk voetbal gespeeld worden?? Het voetbal dat daar op de mat gelegd wordt kan ik me niet eens meer herinneren wanneer we dat hier voor het laatst gezien hebben...


Als je jarenlang de sluwe bijstandsmoeder wordt genoemd van het betaaldvoetbal, die in de grabbelton de prijsbewuste koopjes wist te vinden, zodat zij toch gesoigneerd voor de dag kon komen tussen de 'modale' dames van het betaaldvoetbal.(Niets dan lof voor Ron en Hennie en hun creativiteit ). Als die opeens 30% gekort wordt op haar al kleine uitkering, dan krijg je deze armoede. Dit zijn geen koopjes meer, dit gooien ze op Aliexpress in de vernietiger.

Als dan ook nog haar bewindvoerder (Ward Vleugels) het vertrouwen in haar of haar kinderen verliest, is het maatschappelijke drama compleet. Want er kan nergens meer witgoed geritsel worden om dat te lage inkomen toch te voorzien van minimaal comfort.

Voor wie denkt dat het volgend seizoen vast beter zal gaan. Zonder mensen die kunnen netwerken zoals dhr. Vleugels zijn wij hard opweg naar een uitschrijving bij de Kamer van Koophandel bij een gebrek aan (emotioneel gebonden) sponsoren.

Bij Telstar zit dan geen publiek, maar daar zitten wel ondernemers. Die zijn onder de streep veel waardevoller dan (met alle respect) mensen die 100 euro naar de Geusselt komen brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hugo, Ekstertjj, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 22:21 06 nov 2020 22:21 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #55

Napoleon schreef :
Gewoon heel simpel omdat die man weet waar hij mee bezig is !!
Hij had dit seizoen bij MVV aan de slag gegaan als onze TD goeroe Ron ( who the fuck) Elsen hem niet “weggepest” had !! . Jonker wilde komen , Elsen speelde een spelletje met hem maar wilde hem niet !
Heel stom van Ronnie !!

Vorig jaar Usta , klote seizoen, dit jaar wordt nog erger !!!


Ten eerste: toen Jonker hier trainer was heb jij hem op dit forum verguisd, daar lustten de honden geen brood van!

Ten tweede heb jij Jonker blijkbaar dit jaar zo gestalkt dat hij uiteindelijk gevraagd heeft of je hem met rust wilde laten.

Je kunt hier nu wel de boel gaan opruien alsof het met jouw plannen allemaal zo veel beter zou gaan, maar dat is achteraf makkelijk lullen en verder op niks gebaseerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Huib, Kletswief, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 22:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #56

jeoff schreef :

Napoleon schreef :
Gewoon heel simpel omdat die man weet waar hij mee bezig is !!
Hij had dit seizoen bij MVV aan de slag gegaan als onze TD goeroe Ron ( who the fuck) Elsen hem niet “weggepest” had !! . Jonker wilde komen , Elsen speelde een spelletje met hem maar wilde hem niet !
Heel stom van Ronnie !!

Vorig jaar Usta , klote seizoen, dit jaar wordt nog erger !!!


Ten eerste: toen Jonker hier trainer was heb jij hem op dit forum verguisd, daar lustten de honden geen brood van!

Ten tweede heb jij Jonker blijkbaar dit jaar zo gestalkt dat hij uiteindelijk gevraagd heeft of je hem met rust wilde laten.

Je kunt hier nu wel de boel gaan opruien alsof het met jouw plannen allemaal zo veel beter zou gaan, maar dat is achteraf makkelijk lullen en verder op niks gebaseerd.



Jonker gestalkt , je klets complete onzin ...je lijkt Donald Trump wel !

Ja met mijn plannen was t zeker beter gegaan , veel beter en Jonker ( met wie ik regelmatig nog contact heb en zelfs op uitnodiging bij Telstar - MVV ben geweest) was daar onderdeel van !

Maar droom vooral verder Jeofff ...laat je vooral van alles wijs maken binnen MVV !!!
Plek 17 dit jaar( op dit moment) ... en het kan (helaas) nog slechter !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 22:40
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #57
Geef jij je op bij Mvv als Geestelijk advieseur bij Mvv , die functie is vrij sinds 1962 en is niet onbezoggeld ..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 22:59
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #58
Je weet uit ellende gewoon niet maar waar je moet beginnen. Thal heeft het al juist verwoord laats bij l1. Een club zonder doelstelling, geen idee welke koers we varen. We hebben een AD die niet eens weet wat buitenspel is, maar een “commercieel zwaargewicht”. Fijn. We zitten nog altijd zonder hoofdsponsor.. enige wat we doen is dingen uitbesteden. Het enige wat bewezen heeft echt geld op te leveren? Spelers scouten en verkopen! Okita en Hurk als meest recente voorbeelden.

Arme Kalezic bijt zich vast in het proces.. sonde hoe dit toch verloopt. In mijn optiek is er helemaal geen spraken van een proces, maar overleven om te bestaan. Er staan met alle respect jongens in de basis waar Meerssen nog zijn bedenken bij heeft. Die jongen wat linksback staat... alles doet hij fout in balbezit!! Bal achter de man, rost veel naar voor.. zelfde voor zijn collega aan de rechterkant. Kostons viel vanavond nog mee, maar wat een drama voetballend gezien. Ergste is gewoon Schrooijen. De manier waarop hij over het veld loopt. Bah. Loopt zich in balbezit altijd vast. Spits wat we nu hebben maakt nog geen 5 doelpunten dit jaar.

Positief is Deom. Die kerel kan voetballen! Heerings moet zoveel fouten corrigeren dat het ook voor hem niet te doen is. Staat notabene naast een middenvelder in de achterhoede.. Mares weet volgens mij geeneens wat een sliding is.

Nou op naar Roda. Hopelijk gewoon 5-3-2 en hopen dat de goden ons bijstaan.

Drama op alle fronten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 23:16 06 nov 2020 23:16 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #59

Napoleon schreef :

jeoff schreef :

Napoleon schreef :
Gewoon heel simpel omdat die man weet waar hij mee bezig is !!
Hij had dit seizoen bij MVV aan de slag gegaan als onze TD goeroe Ron ( who the fuck) Elsen hem niet “weggepest” had !! . Jonker wilde komen , Elsen speelde een spelletje met hem maar wilde hem niet !
Heel stom van Ronnie !!

Vorig jaar Usta , klote seizoen, dit jaar wordt nog erger !!!


Ten eerste: toen Jonker hier trainer was heb jij hem op dit forum verguisd, daar lustten de honden geen brood van!

Ten tweede heb jij Jonker blijkbaar dit jaar zo gestalkt dat hij uiteindelijk gevraagd heeft of je hem met rust wilde laten.

Je kunt hier nu wel de boel gaan opruien alsof het met jouw plannen allemaal zo veel beter zou gaan, maar dat is achteraf makkelijk lullen en verder op niks gebaseerd.



Jonker gestalkt , je klets complete onzin ...je lijkt Donald Trump wel !

Ja met mijn plannen was t zeker beter gegaan , veel beter en Jonker ( met wie ik regelmatig nog contact heb en zelfs op uitnodiging bij Telstar - MVV ben geweest) was daar onderdeel van !

Maar droom vooral verder Jeofff ...laat je vooral van alles wijs maken binnen MVV !!!
Plek 17 dit jaar( op dit moment) ... en het kan (helaas) nog slechter !!


IK lijk op Trump??
Wie is degene die zichzelf hier aldoor op de borst klopt, rond gaat als een olifant in een porseleinkast, en tegenspraak afdoet als fake news??
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Huib, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2020 23:49 06 nov 2020 23:59 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #60
de pijn van een verloren wedstrijd en de smaak van de gifbeker is een ding...

maar wat ik hier nu lees is meer dan dat....



Staank op jonges...

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden