>
Ontvangen bedankjes 1604
Charmeur schreef :
Napoleon schreef : Jongens , het gaat fout in de top !!
Bestuurlijk en op directie niveau ...
Jaar in jaar uit de verkeerde beslissingen , dit is de uitkomst van het beleid van Marcel Joris ( 3 jaar voorzitter) en het aankoopbeleid van Ron Elsen op alle vlakken , en dan wordt Paul Penders ontslagen die was niet goed genoeg maar het echte probleem ligt bij Elsen !!
En wie dan niet wil zien heeft een plank voor zijn hoofd !!
En verder , nog 27 wedstrijden te gaan !!
Noem eens namen die het dan zouden moeten doen?
Welke spelers zou je met dit budget gehaald hebben?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dennis schreef : Waarom kan het inderdaad bij een clubje als Telstar wel goed lopen en leuk voetbal gespeeld worden?? Het voetbal dat daar op de mat gelegd wordt kan ik me niet eens meer herinneren wanneer we dat hier voor het laatst gezien hebben...
Dennis schreef : Waarom kan het inderdaad bij een clubje als Telstar wel goed lopen en leuk voetbal gespeeld worden?? Het voetbal dat daar op de mat gelegd wordt kan ik me niet eens meer herinneren wanneer we dat hier voor het laatst gezien hebben...
Napoleon schreef :
Gewoon heel simpel omdat die man weet waar hij mee bezig is !!
Hij had dit seizoen bij MVV aan de slag gegaan als onze TD goeroe Ron ( who the fuck) Elsen hem niet “weggepest” had !! . Jonker wilde komen , Elsen speelde een spelletje met hem maar wilde hem niet !
Heel stom van Ronnie !!
Vorig jaar Usta , klote seizoen, dit jaar wordt nog erger !!!
jeoff schreef :
Napoleon schreef :
Hij had dit seizoen bij MVV aan de slag gegaan als onze TD goeroe Ron ( who the fuck) Elsen hem niet “weggepest” had !! . Jonker wilde komen , Elsen speelde een spelletje met hem maar wilde hem niet !
Heel stom van Ronnie !!
Ten eerste: toen Jonker hier trainer was heb jij hem op dit forum verguisd, daar lustten de honden geen brood van!
Ten tweede heb jij Jonker blijkbaar dit jaar zo gestalkt dat hij uiteindelijk gevraagd heeft of je hem met rust wilde laten.
Je kunt hier nu wel de boel gaan opruien alsof het met jouw plannen allemaal zo veel beter zou gaan, maar dat is achteraf makkelijk lullen en verder op niks gebaseerd.
Napoleon schreef :
jeoff schreef :
Napoleon schreef :
Heel stom van Ronnie !!
Ten eerste: toen Jonker hier trainer was heb jij hem op dit forum verguisd, daar lustten de honden geen brood van!
Ten tweede heb jij Jonker blijkbaar dit jaar zo gestalkt dat hij uiteindelijk gevraagd heeft of je hem met rust wilde laten.
Je kunt hier nu wel de boel gaan opruien alsof het met jouw plannen allemaal zo veel beter zou gaan, maar dat is achteraf makkelijk lullen en verder op niks gebaseerd.
Jonker gestalkt , je klets complete onzin ...je lijkt Donald Trump wel !
Ja met mijn plannen was t zeker beter gegaan , veel beter en Jonker ( met wie ik regelmatig nog contact heb en zelfs op uitnodiging bij Telstar - MVV ben geweest) was daar onderdeel van !
Maar droom vooral verder Jeofff ...laat je vooral van alles wijs maken binnen MVV !!!
Plek 17 dit jaar( op dit moment) ... en het kan (helaas) nog slechter !!