MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45)

07 nov 2020 14:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #76
@ jacques

Kun jij even de hele tekst hier plaatsten waar je de citaten uit hebt geknipt en geplakt !!
Thx !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:06
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #77
@Jaques

Daarom moeten we ook hheel zorgvuldig zijn en niet maar iedereen vervangen om het vervangen. Zoals ik zei het kan altijd nóg slechter als niet de juiste mensen ervoor terug komen. En als je kijkt naar wat vzm voor elkaar krijgt en welke mensen daarin zitten, dan heb ik daar wel vetrouwen in dat die mensen iets kunnen betekenen of dat zij evt goede mensen in hun netwerk hebben.

Ik vind Napoleons idee om meer te doen met de Universiteit trouwens een heel goed idee, maar de manier waarop hij alles brengt komt niet echt professioneel over. Ook niet verkeerd bedoeld hoor, maar zo zie ik het. Wellicht lezen er mensen mee die wel capabel zijn om dat idee -of andere ideeën die hier geopperd zijn- dan weer verder te leiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #78

Hill28 schreef : Kom op jongens we zijn toch allemaal voor MVV. En we zien allemaal dat dit bestuur en de leiding er een potje van maken. Dus laten wij gewoon eensgezind blijven!! En als we het niet eens zijn gewoon respectvol blijven, hoe meer meningen, hoe meer ideeën.


Mijn excuses voor mijn (overdreven) belediging richting Napoleon vannacht. De aanval op Jeoff waar hij afgeschilderd werd als Trump schoot me even in het verkeerde keelgat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 15:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #79
Jammer dat randzaken belangrijker zijn als het geen waar deze topic eigenlijk over zou moeten gaan.
We zijn met zijn allen aan het afdwalen incl us mvvke met zijn,,voetbal,,prestaties.
Het enigste wat ons weer op de goede weg kan brengen zijn volgens mij toch echt de prestaties die op het veld moet worden weergegeven!
Laten we elkaar niet blijven zwart maken,en de schouders eronder zetten....op naar de volgende week tegen 045,laat daar de ommekeer komen....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 18:28
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #80
Tsja een dag erna... 1-4 verloren van NAC... Teleurgesteld... nog altijd maar niet zwartgallig... Ik vond dat de boys een redelijke wedstrijd gespeeld hadden. Georganiseerd gevoetbald, een aantal leuke aanvallen opgezet, goede kansen gehad, zelfs toen het 1-3 was... en met scorend vermogen had het 3-3 gestaan. Inzet is bijna iedere wedstrijd aanwezig. En natuurlijk iedereen heeft zijn favo en minder favo spelers. En veel forummers hebben al geopperd om de jeugd meer speeltijd te gunnen. De trainer had vooraf aan de wedstrijd hier een verklaring voor... er is overnagedacht. En dat dus tegen een ploeg die een maat groter is, want dat is de realiteit. In breda hebben ze 15.000 mensen in normale tijden op de tribune en hebben in hun team spelers als van Hooydonk, Dogan, Immers en dan is Venema nog geblesseerd. Nee, ondanks de zwakte van het team en de fouten vond ik dat er redelijk partij was gegeven.
En zeker rekening houden met de feiten en die zullen ook de komende maanden, seizoen niet veranderen...
Usmvvke heeft een lage begroting, zelfs eindhoven heeft een hogere... Dit is ook open en transparant medegedeeld door het bestuur van usmvvke op het supporterskaffee... Almere kan meer investeren in de jeugdopleiding dan dat mvv spelersbudget heeft. Vleugels is weggevallen... en ja commercieel is het lastig in deze corona tijd. Voor coronatijd en ook nu hebben veel clubs hier problemen mee op het niveau van usmvvke. Vond wel het sponsordoek amateuristisch overkomen op de boschpoort tribune... ééntje met kleine logo's, die slecht te lezen zijn... waarom niet meteen vier doeken met grote teksten? Of is dit te duur? Maar feiten zijn dat het bestuur en de trainer Kalezic duidelijk en transparant waren dat er geen resultaten verwacht mochten worden in termen van promotie, nacompetitite of linkerrijtje... Tsja... ik hoop wel op een investeerder die het goed voor heeft met usmvvke en dit op een verantwoorde manier wil doen. En ja usmvvke heeft deze zeker wat te bieden... Een schuldenvrije club, dus elke euro van de investeerder kan naar spelers gaan. Dat is waarom een investeerder wil instappen, geld verdienen aan spelers. Daarnaast de uitstraling van de stad Mestreech... en historie van onze club
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Anna D., Huib, opadiehard, mvvke4life, Zoewiezoe, lMaastrichtl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.279 seconden