MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45)

07 nov 2020 00:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #61

Napoleon schreef :

jeoff schreef :

Napoleon schreef :
Gewoon heel simpel omdat die man weet waar hij mee bezig is !!
Hij had dit seizoen bij MVV aan de slag gegaan als onze TD goeroe Ron ( who the fuck) Elsen hem niet “weggepest” had !! . Jonker wilde komen , Elsen speelde een spelletje met hem maar wilde hem niet !
Heel stom van Ronnie !!

Vorig jaar Usta , klote seizoen, dit jaar wordt nog erger !!!


Ten eerste: toen Jonker hier trainer was heb jij hem op dit forum verguisd, daar lustten de honden geen brood van!

Ten tweede heb jij Jonker blijkbaar dit jaar zo gestalkt dat hij uiteindelijk gevraagd heeft of je hem met rust wilde laten.

Je kunt hier nu wel de boel gaan opruien alsof het met jouw plannen allemaal zo veel beter zou gaan, maar dat is achteraf makkelijk lullen en verder op niks gebaseerd.



Jonker gestalkt , je klets complete onzin ...je lijkt Donald Trump wel !

Ja met mijn plannen was t zeker beter gegaan , veel beter en Jonker ( met wie ik regelmatig nog contact heb en zelfs op uitnodiging bij Telstar - MVV ben geweest) was daar onderdeel van !

Maar droom vooral verder Jeofff ...laat je vooral van alles wijs maken binnen MVV !!!
Plek 17 dit jaar( op dit moment) ... en het kan (helaas) nog slechter !!


Wat een kansloze kuttenkop ben je! Ik vraag me oprecht af of je een stijve krijgt van je eigen verzinsels. Ga lekker ergens anders je wereldverbeteraars visie op projecteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 07:44
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #62
Het grote probleem met Napoleon is dat hij met bepaalde zaken gewoon gelijk heeft. Ook heeft hij als een van de weinigen hier daadwerkelijk een poging gewaagd om zelf iets te doen ( of dat nu goed plan was of niet).
Maar wat de meeste hier irriteert is het blijven herhalen van hetzelfde riedeltje. We weten het nu wel. Klaar is klaar. Ook wij weten dat er iets veranderen moet willen we hier nog ooit uitkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 08:33 07 nov 2020 08:34 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #63
Toch weer een veelzeggende passage in het interview van Kalazic na de 1-4

Geen hiërarchie in het elftal en geen leiders en dit komt door hem hoe de selectie beleidsmatig is samengesteld ! ....hier spreekt hij toch duidelijk de TD aan ?! .... aan de andere kant toen Kalazic kwam had MVV 7 spelers hij heeft mede mogen “inkopen” waar is zijn rol dan in het beleidsmatig samenstellen van de selectie . ??

Het proces daar hoor je hem niet meer over in die woorden ...alleen dat wanneer er 3 jongens worden ingebracht vooral jeugdspelers dat het ineens wel begint te “lopen” ...waarom begin je dan gewoon niet eens met je eigen jeugd aangevuld door een paar ouderen ....

Veel woorden , veel onduidelijkheid ondanks dat wat hij zegt duidelijk is ....maar ik hoor een trainer spreken die bijna de handdoek gooit , ondanks dat hij vooruit “kijkt” . Maar ik hoor vooral een trainer die alle kanten op gaat en voor mijn gevoel de wanhoop nabij is ( al komt hij niet zo over) maar die de grip kwijt is ...reden geen leiders en dat is de uitkomst volgens hem van hoe de selectie beleidsmatig is samengesteld !!!


Wat een bezigheidstherapie is dit “proces”......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 08:38
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #64
wat ik totaal niet snap is dat er weer zo laat gewisseld wordt, in de 92e minuut Last erin. Zie 't wel vaker en als dat niet te maken heeft met blessure dan slaan zo'n wissels echt helemaal nergens op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 09:19
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #65

Napoleon schreef : Toch weer een veelzeggende passage in het interview van Kalazic na de 1-4

Geen hiërarchie in het elftal en geen leiders en dit komt door hem hoe de selectie beleidsmatig is samengesteld ! ....hier spreekt hij toch duidelijk de TD aan ?! .... aan de andere kant toen Kalazic kwam had MVV 7 spelers hij heeft mede mogen “inkopen” waar is zijn rol dan in het beleidsmatig samenstellen van de selectie . ??

Het proces daar hoor je hem niet meer over in die woorden ...alleen dat wanneer er 3 jongens worden ingebracht vooral jeugdspelers dat het ineens wel begint te “lopen” ...waarom begin je dan gewoon niet eens met je eigen jeugd aangevuld door een paar ouderen ....

Veel woorden , veel onduidelijkheid ondanks dat wat hij zegt duidelijk is ....maar ik hoor een trainer spreken die bijna de handdoek gooit , ondanks dat hij vooruit “kijkt” . Maar ik hoor vooral een trainer die alle kanten op gaat en voor mijn gevoel de wanhoop nabij is ( al komt hij niet zo over) maar die de grip kwijt is ...reden geen leiders en dat is de uitkomst volgens hem van hoe de selectie beleidsmatig is samengesteld !!!


Wat een bezigheidstherapie is dit “proces”......



Napoleon, misschien moet je eens leren luisteren in plaats van continu bevestiging in je eigen verhaal en frustratie zoeken.

Kalezic geeft volgens mij heel duidelijk aan, dat hij de jeugd de komende tijd de kans gaat geven. Alleen is het ook vrij logisch dat hij ze in een ideale situatie wat langzamer had willen brengen, dat lijkt mij het proces waarover hij spreekt.
Als je dan na 10 wedstrijden ziet dat de jeugd structureel meer brengt dan de 'ervaren' spelers, ga je keuzes maken. Dat heeft niks met paniek te maken, dat is een weloverwogen keuze.

Als je dat na 2 verloren wedstrijden al zou doen, zoals jij onder andere hebt lopen verkondigen én iedereen in en om MVV eruit gaat gooien, dat is paniek.

Maar waarschijnlijk zou je new best friend Andries, het allemaal veel beter oplossen.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of Andries jou ook zo hoog heeft zitten, of dat hij je net als MVV als een stalker beschouwd. Ik zou mijn geld op het 2e zetten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Huib, jovkle, Kletswief, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 09:34
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #66

Dennis schreef : Laten we het nou niet hebben over dat het in sommige oefenwedstrijden beter liep. Oefenwedstrijden zijn in niks te vergelijken met competitiewedstrijden. In oefenwedstrijden worden er nieuwe opstellingen en tactieken geprobeerd etc. En dit zou ook zo geweest zijn met de jeugdspelers in het veld en misschien nog wel 3x slechter!!


Dus 1-7, 1-5, en 1-4 is zo slecht nog niet en kan nog 3x slechter volgens jou. Oké, dan weten we dit ook weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 09:42 07 nov 2020 09:45 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #67

Schapendonk schreef : Dit 11-tal was met de jeugd, maar ook met Tom Plezier. Had men deze speler maar aangetrokken en dat 11-tal laten staan, dan was er zelfs nog geld over geweest voor de winterstop, en had MVV in de top 10 gestaan.


Oké, dan weten we dit ook weer :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 09:55 07 nov 2020 10:00 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #68
Ja, klopt dit is goed om te weten. Want veel slechter dan dit kan bijna niet. Oh, wacht, jawel, 3x slechter. Je moet eens nagaan, hoeveel mensen hier op het forum de jeugd een kans wilt geven, door wat er nu op de mat wordt neergelegd. Daar zou je wat van opsteken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 10:10
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #69
Laten we over één ding duidelijk zijn: Dit bestuur (en ook bestuur in het verleden) wilt totaal niet promoveren, omdat het te veel geld kost. Stadion is niet veilig voor eredivisieniveau. Dan maar op 'zekerheid' spelen en eindigen tussen plek 12 en 18.

Ik hoorde Kalezic zeggen na de wedstrijd dat MVV de 18e(!) begroting zou hebben... Daar schrok ik wel van. Zo laag is het nog nooit geweest!
Ik zie het op deze manier ook niet meer goed komen.

Geld is niet het enige wat hier nodig is. Ook mensen die weten hoe het werkt bij een BVO.

Een aantal spelers van de huidige selectie komen gewoon te kort (Mares, Martina, Kostons). Ervaren spelers (van Acker, Schroijen, Heerings) laten het afweten. Waarom Salasiwa laten starten als je ook een Last hebt? Waarom iedere keer Martina als rechtsback? Laat Zeegers maar lekker spelen. Heerings is gewoon veels te traag. Waem maakt op mij een betere indruk. Laat ook Kleinen en van Bommel maar spelen. Ook voorin drama. 2 echte centrumspitsen na jaren weer eens onder contract. En ze renderen allebei niet! Stavitski komt er wel. Maar kan het niet alleen. Schroijen laat het volledig afweten.

Ik geef Napoleon gelijk over 'een langzame dood'. In 2022 bestaat MVV 120 en dan gaat de stekker eruit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 11:19 07 nov 2020 11:24 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #70
Vooropgesteld, ik vind Elsen een echt MVV icoon. Maar deze selectie is gewoon echt onvoldoende en die van vorig jaar ook. Wordt het niet eens tijd voor wat anders..of op zn minst voor een andere functie binnen MVV.

Van Kalezic en Noor ben ik ook geen fan. Geen resultaten op commercieel noch op voetballend vlak. Een voorbeeld: iedereen kan wel los gaan op Martina, maar hij is centraal achterin beter dan op rechtsback, waar hij steeds wordt neergezet. Weet zich totaal geen raad met de ruimte voor hem. Is dát dan tactisch een goede keuze..

Dan het semi-bezielde ‘we gaan gewoon door’ van onze trainer gisteren, “dat zegt hij dan met zn handen in zijn zakken” merkte de Fox commentator terecht op.

Naast slecht commercieel beleid, vind ik dus ook dat Kalezic geen voldoende scoort.

Maar wat is het alternatief.
Je zou hopen dat er mensen klaarstaan met MVV-hart die echt iets kunnen. Binnen VZM zijn er genoeg, maar die hebben ook wel wat anders te doen in het dagelijkse leven.
Een revolutie binnen MVV klinkt aanlokkelijk. Maar het kan altijd nóg slechter als niet de juiste mensen ervoor terug komen.

En dit bestuur heeft zeker niet laten zien in staat te zijn de juiste mensen te kiezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 11:24
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #71
In aanvulling op Jeoff. De heer Jonker was in gesprek met MVV over het trainerschap, maar heeft afgehaakt door het gestalk van Napoleon op zijn app.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 11:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #72

Huib schreef : In aanvulling op Jeoff. De heer Jonker was in gesprek met MVV over het trainerschap, maar heeft afgehaakt door het gestalk van Napoleon op zijn app.



Wat pertinente onzin en leugens !!

Maar ik had ook niks anders verwacht van je Huib je bent met deze berichten echt geen functie waard in een bestuur van een supporters club !!
Dit is in een notendop hoe MVV in elkaar zit en hoe Marcel Joris en Co de club besturen en beïnvloeden .
En iedereen kan zien met welk resultaat !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 12:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #73
Kom op jongens we zijn toch allemaal voor MVV. En we zien allemaal dat dit bestuur en de leiding er een potje van maken. Dus laten wij gewoon eensgezind blijven!! En als we het niet eens zijn gewoon respectvol blijven, hoe meer meningen, hoe meer ideeën.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 13:45
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #74
:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Huib schreef : In aanvulling op Jeoff. De heer Jonker was in gesprek met MVV over het trainerschap, maar heeft afgehaakt door het gestalk van Napoleon op zijn app.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2020 14:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - NAC (6 nov. ‘20 18u45) #75
Ach ja, iedereen die al wat langer op het forum zit weet dat Napoleon om de paar jaar wel weer eens zeik bouwt op het forum en sowieso rare ideeën heeft.

Natuurlijk moet er bij MVV veel beter maar als ik moet kiezen tussen Huib en de persoon die op dit forum onderstaande dingen schreef dan weet ik het wel.

Napoleon schreef : je kunt zien dat veel homo's ook echt niet normaal zijn...


(Napoleon had een filmpje van de gay pride in Amsterdam gezien)

En niet veel later

Napoleon schreef :
Om eerlijk te zijn moet MVV eens ophouden met Homo promotie


(MVV had een kortingsactie, uiteraard niet eens gericht op homoseksuele medemensen)

Dit is puur een voorbeeld dat ik me toevallig nog kon herinneren en dus snel teruggevonden had.

Er zijn meerdere tirades geweest in het verleden, inclusief de belofte dat hij nooit meer terug zou komen naar het forum. LRB werd door Napoleon een tijdlang voor bezopen alcoholist uitgemaakt, is een andere die ik me kan herinneren. Dus Hill28, ik begrijp je zalvende woorden en je hebt de goede instelling te pakken, maar mensen die al jarenlang op dit forum zitten weten gewoon wel beter.

Napoleon heeft soms wel eens goede ideeën maar is een compleet “loose cannon”, iemand van wie je absoluut niet wilt dat hij de club vertegenwoordigt. Want om de zoveel tijd slaat hij volledig door en dan moet iedereen die hem tegenspreekt er aan geloven.
Die goede ideeën sneeuwen onder in de idioterie als er weer eens kortsluiting is in zijn hoofd. Zonde!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden