>
Ontvangen bedankjes 166
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mijn god, wat moet ik nu met zo'n bijdrage van Napoleon? De bijdragen van Napoleon rammelen al lang aan alle kanten en kenmerken zich door het afkraken van het beleid van MVV: het beleid van MVV sucks, en Napoleon weet het allemaal beter (ook al is diens nieuwe beleid duister). Gaat het jou, Napoleon, om het welzijn van ons MVV'ke of gaat het je om je gekwetste gigantische ego? Neem je in je posts van de afgelopen maanden wraak omdat MVV niet geïnteresseerd was in je 'geweldige' (maar toch vrij duistere, onduidelijke) toekomstplannen, waarvoor vrijwel iedereen binnen MVV moest schuiven of ontslag moest nemen? Het heeft er alle schijn van.Napoleon schreef : (...)
Wat wel opvalt de laatste 2 jaren dat er meer gedoe is met spelers en trainer(s) daar voorheen , daar is mijn inziens de afkoppeling tussen TD en trainer een oorzaak van , even los van de invulling van de mensen. (...)
Verder vind ik dat sinds de splitsing er gewoon meer gedoe is zoals ik al zei , hadden we verleden jaar het gedoe met Nijs en Gunst later na kwam daar het gedoe met Usta bij. (...)
Het klimaat , men noemt dat graag topsportklimaat herken ik gewoon niet zo. Kalazic vind er van alles van roept er van alles over en doet er van alles aan maar we kunnen constateren na 3 maanden voorbereiden en 14 wedstrijden verder dat er geen enkele lijn te bekennen is dat dit een topsportklimaat is of dat hier topsport wordt bedreven. (...)
Ik vind Kalazic een harstikke leuke man als trainer en heb niks tegen hem , vind het knap dat hij voor MVV heeft gekozen , maar ik had als ik MVV was in juni besloten om dit jaar een jaar te maken van te overleven gezien middelen (...)
de vraag is dan echt of Kalazic blijft ik heb al links en rechts vernomen dat hij zich moeilijk kan vinden dat er niks bij MVV mogelijk is en natuurlijk wist hij dat , maar iets denken te weten of het echt mee maken is een groot verschil