MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur

04 dec 2020 20:11
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #16
Tegen zulke scheidsrechters elke week valt niet op te voetballen. Zo zonde.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 20:29
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #17
Drie tegengoals, drie pure dekkingsfouten. Dan kan je nog zo hard werken maar dan houdt het op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 20:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #18
Heel leuk dat kalezic vooruitgang ziet, maar voorlopig zien we geen punten in tussenjaar nr?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 20:42 04 dec 2020 20:42 door Kloeteklaos.
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #19
Gewoon een onnodige nederlaag. Natuurlijk lijkt het voetballend nergens op maar op strijd ben je gewoon beter dan De Graafschap.
Zoals gezegd drie individuele dekkingsfouten bij de drie tegengoals en dan kan je strijden tot je ons weegt maar dan wordt het niks.
In tegenstelling tot de laatste paar weken ben ik deze keer echt teleurgesteld, je doet jezelf gewoon onvoorstelbaar tekort door drie keer een man in/op de rand zestien gewoon volledig vrij te laten inschieten.
Positief is dat je tegen ploegen als NEC en De Graafschap gewoon puur op basis van inzet en strijd niet de mindere bent. Je hoeft in deze flutcompetitie niet eens voetballend goed te zijn om iets van een resultaat te kunnen halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 20:43
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #20
Copy-paste NEC-MVV. Aardig meegedaan, geen punten en weer een scheidsrechterlijke dwaling (zuivere handsbal).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 20:46
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #21
Ondanks dat de Graafschap veel meer kwaliteit had weer een leuke wedstrijd maar ook weer geen punten
Kalezic had het weer goed neergezet, logische opstellling en ook logische wissels... Compact... Spelers hadden ook weer genoeg inzet... Youri die een lekker seizoen speelt... Deom die leuk kan ballen en de jeugdspelers die lekker meespelen... Zeegers en Waem lekker bezig, Last vond ik deze wedstrijd wat minder.
Benieuwd wanneer we weer eens winnen.
Op naar de volgende match
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 21:08
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #22
Vind trouwens wel dat Deom erg veel overtredingen nodig heeft. Dat mag er wel uit.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 21:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #23
Zowel Zamouri als Salawisa kun je niet echt als aanwinsten betitelen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 21:44
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #24
Ut is zoe wie ut is, betaold voetbal oonwierdig. Um 't op zun hollands tezegke:zonder externe duit geen stap vooruit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 23:47 04 dec 2020 23:49 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #25
Pakjesavond kwam vroeg voor De Graafschap. Drie keer mocht de ploeg van Snoei uitpakken tegen een verdediging die wel taai is, maar niet altijd pietje-precies. Met zulke slordigheden zal de ploeg wel van onderuit de zak hebben gekregen van de staf. Dat je uiteindelijk verliest is dus geen surprise. Na dik 90 minuten werd het wild geraas gestaakt en stond het 2-3.
Zo, genoeg flauwigheid. Doodzonde dat je verliest omdat je de doelpunten onnodig weggeeft. Drie maal moest er feller en korter verdedigd worden. Helaas gebeurde dat niet.
De mentaliteit van deze ploeg is de afgelopen drie wedstrijden echt wel prima, maar voor een goed resultaat moet je dik 90 minuten top zijn. Nu zitten er nog te veel slordigheden in. Niet kort genoeg dekken, slordige pasjes etcetera. Het wordt eens tijd dat de ploeg zichzelf (en dus ook de supporters) gaat belonen. Sinds Jong PSV is het spel verbeterd (al gold dat vandaag maar ten dele), maar het wordt pas echt leuk als er punten gepakt worden.
Ik dacht nog aan een penalty toen Van Bommel werd aangetikt. Van de andere kant: Mares kwam goed weg met die gele kaart voor het vastpakken van Van Mieghem. Voorlopig blijf het wachten op een heerlijk avondje (sorry, kon het niet laten).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2020 23:58
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #26
Een externe duit is natuurlijk altijd welkom, maar los van dit, denk ik dat de punten er echt wel staan aan te komen. Wellicht wordt het nog een mooi einde van het seizoen. En wat is er eigenlijk mooier, dan bijna laatste worden en een periode winnen....ik blijf er in geloven. En zoals al eerder gezegd. Je hoeft er niet eens goed voetbal voor op de mat te leggen in deze competitie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2020 05:50 05 dec 2020 07:13 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #27

Napoleon schreef : (...)
Wat wel opvalt de laatste 2 jaren dat er meer gedoe is met spelers en trainer(s) daar voorheen , daar is mijn inziens de afkoppeling tussen TD en trainer een oorzaak van , even los van de invulling van de mensen. (...)
Verder vind ik dat sinds de splitsing er gewoon meer gedoe is zoals ik al zei , hadden we verleden jaar het gedoe met Nijs en Gunst later na kwam daar het gedoe met Usta bij. (...)
Het klimaat , men noemt dat graag topsportklimaat herken ik gewoon niet zo. Kalazic vind er van alles van roept er van alles over en doet er van alles aan maar we kunnen constateren na 3 maanden voorbereiden en 14 wedstrijden verder dat er geen enkele lijn te bekennen is dat dit een topsportklimaat is of dat hier topsport wordt bedreven. (...)
Ik vind Kalazic een harstikke leuke man als trainer en heb niks tegen hem , vind het knap dat hij voor MVV heeft gekozen , maar ik had als ik MVV was in juni besloten om dit jaar een jaar te maken van te overleven gezien middelen (...)
de vraag is dan echt of Kalazic blijft ik heb al links en rechts vernomen dat hij zich moeilijk kan vinden dat er niks bij MVV mogelijk is en natuurlijk wist hij dat , maar iets denken te weten of het echt mee maken is een groot verschil

Mijn god, wat moet ik nu met zo'n bijdrage van Napoleon? De bijdragen van Napoleon rammelen al lang aan alle kanten en kenmerken zich door het afkraken van het beleid van MVV: het beleid van MVV sucks, en Napoleon weet het allemaal beter (ook al is diens nieuwe beleid duister). Gaat het jou, Napoleon, om het welzijn van ons MVV'ke of gaat het je om je gekwetste gigantische ego? Neem je in je posts van de afgelopen maanden wraak omdat MVV niet geïnteresseerd was in je 'geweldige' (maar toch vrij duistere, onduidelijke) toekomstplannen, waarvoor vrijwel iedereen binnen MVV moest schuiven of ontslag moest nemen? Het heeft er alle schijn van.
Napoleon, je zegt dat MVV in juni 2020 voor een jaar van overleven had moeten kiezen. Doet MVV dat dan niet? En, stel dat MVV dat in juni 2020 had gezegd, dan zou jij toch de eerste zijn geweest om daar tegenin te gaan? Gebrek aan visie, ondernemerschap, durf, etc. zou jij dan MVV waarschijnlijk hebben verweten. Het is zo gemakkelijk om achteraf in de corona-crisis vast te stellen hoe goed beleid er aan het begin van de corona-crisis had moeten uitzien. Dat is wetenschap achteraf redeneren. Te gemakkelijk...
Napoleon, je noemt Kalezic een leuke man, maar eigenlijk vind je dat Andries Jonker de trainer van MVV had moeten zijn. Ik heb zeker veel sympathie voor Andries Jonker, maar ik vind Kalezic prima functioneren. Heel gek misschien, maar ik zie ondanks alle puntenverlies en ondanks de positie op de ranglijst, een groeiend MVV. Jij, Napoleon, grijpt puntenverlies aan om jouw gelijk te bewijzen. Zie je wel, het gaat niet goed, en DUS heb ik gelijk (ook al weet niemand wat dat nu precies betekent!!!). We, Us MVV'ke, verliezen nog van toppers, op het nippertje. Die punten komen wel. Dit MVV is groeiend, ondanks alle puntenverlies...
Als we dit nu nog sukkelend team met vooral spelers uit de jeugd een jaar of een paar jaar bij elkaar weten te houden onder leiding van Kalezic zie ik aanzienlijke groeipotentie.
Tja, waar ik samen met Napoleon (maar die doet dat vermoedelijk alleen om wraakgevoelens) vraagtekens bij zet, is de (dure) functie van TD Ron Elzen, clubicoon. Zijn meerwaarde als TD is mij niet zo duidelijk. Dat mag transparanter! De verdiensten van Ron mogen wel eens onder de loep worden genomen: wat is de meerwaarde van (duurbetaalde?) TD Elzen?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2020 11:47
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #28
Meerwaarde als TD nihil

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2020 13:16
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #29
Een ding is zeker toen MVV een kleine organistie had promoveerde ze ook niet NU de organisatie groter word moet ze wel de kans krijgen zich te ontwikkelen en zeker in een periode met veel onzekerheden ......

Hoe wil je nu weten of R Elsens saleris te hoog is ? Het kan ook te laag zijn ? Laat MVV eerst eens uit de Corona crisus komen ...Voor het zelfde geld kan R Elsen en co het zeer goed
doen in deze zware tijden voor het betaalde voetbal ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2020 13:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #30
Ben salemans heb je pb gestuurd....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden