MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur

05 dec 2020 14:26
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #31
Wat is dat coronavirus toch geavanceerd zeg. Het kan op basis van geografische coördinaten in het DNA alleen toeslaan bij een club als MVV. Wat hebben die andere 16 clubs toch een geluk zeg, dat zij niet getroffen zijn en wel gewoon kunnen meedraaien in de competitie. Stel je voor dat zo'n virus ook FC Eindhoven zou aandoen, dan zag de wereld er toch opeens heel anders uit. Wat een pech hebben wij toch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2020 16:26 05 dec 2020 16:51 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #32
Tien wedstrijden, nul overwinningen, drie punten. Dat soort series kwamen zelfs in de donkere jaren 2001 - 2004 nauwelijks voor. Het mag dan wel een verloren seizoen zijn maar dit trekt toch een zware wissel op de supporters. Gelukkig zit er wel enige verbetering in het spel.

Edit: overigens ben ik ervan overtuigd dat MVV dit seizoen weldegelijk minder punten heeft gehaald door het virus, vanwege het spelen zonder publiek. Echter heb je het dan waarschijnlijk over max. een paar punten verschil. Het is niet zo dat we anders in de subtop hadden gestaan, maar dan hadden we waarschijnlijk geen serie van 10 wedstrijden zonder overwinning gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2020 00:54 06 dec 2020 00:56 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #33
Ik kan me niet herinneren dat MVV vaker 10 wedstrijden (achter elkaar) zonder overwinning zat. Ja ergens in 2001-2004 moet dit dan inderdaad zijn geweest, mocht het ooit zijn voorgekomen. Gelukkig kunnen we hier ook een positieve draai aan geven, want als er iets bestaat als 10 wedstrijden zonder overwinning, dan is er ook zoiets als 10 wedstrijden zonder nederlaag. :) maar ja, dan moeten we wellicht erg ver terug in de geschiedenis....(1996?).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2020 22:02 06 dec 2020 22:04 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #34
En ondertussen wint Dordrecht even bij NAC en staan wij daardoor ALLERLAATSTE(!!!). Dit doet pijn, heel veel pijn. Mijn mvv-hart huilt... :( :( :thumbsdown: :thumbsdown:

ELSEN OUT!!! Het is tijd voor verandering!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2020 22:48
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #35
Elsen had aol veul ieder moote oprotte, mer iech dink tot dee ech neet oet zien eige geit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2020 23:25 06 dec 2020 23:26 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #36

Dennis schreef : ELSEN OUT!!! Het is tijd voor verandering!!!!!

Roepen is altijd makkelijk. Wat is het alternatief?

Je hebt een budget van 700.000 euro. Succes met de zoektocht.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard, jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2020 23:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #37
Het is een trieste dag. Het grote dieptepunt in mijn ellenlange tijd als MVV-fan. Nooit gedacht dit nog mee te maken. Het ergste is dat er geen enkel zicht is op structurele vooruitgang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 00:13 07 dec 2020 00:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #38
De grafbel luidt, het wordt Fuseren, Etaleren of Creperen. Een nieuw sportief dieptepunt is bereikt, we staan onder de satellietclub van Fortuna Sittard. (Dordrecht).De slechtste presterende ploeg uit het Nederlandse betaald voetbal, dat onlangs nog met de gemeente heeft gepraat over opheffing. Direct boven ons staat een club met een geparkeerde miljoenen schuld, dat net gebroken is met een investeerder.. Maar blijkbaar hebben wij het nog minder.

Man, ik had nooit kunnen bedenken dat we ooit nog slechter zouden kunnen presteren dan de beginjaren van dit milenium. Maar ondanks alle mooie praatjes wordt het toch onder onze neus geserveerd. Twintig jaar geduld hebben, steentjes stapelen, en die weer omgooien tot niets, voor een club zonder draagvlak.En dat allemaal voor een club dat geen geld of vermogen kan vasthouden dat nooit aan een toekomst kan bouwen. Het ene na het andere jaren plan denderde als een kaartenhuis op een te gladde tafel in elkaar. Maar zelfs een plan is er niet meer.

Wat een commerciële en sportieve uitzichtloosheid. Als dit de koers blijft en de prognose wordt richting volgend seizoen, dan verleng ik geen seizoenkaart meer. Wat een lijdensweg. Vorig seizoen was ik na oktober al gestopt met kijken, maar dit seizoen slaat alles. Ik ben er helemaal klaar mee met dit sprookje. MVV is ter ziele. Merci hiervoor Maastricht!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 13:27
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #39
is een beetje lastig om een investeerder te vinden als je jaren die mensen de deur voor hun neus dicht gooit. die zul je ook nooit meer terug zien ook al zet je de deur open voor iedereen

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 13:56
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #40
Ik roep het al een tijdje. Zonder investeerder kom je niet meer ver. Dat ze bepaalde eisen stellen begrijp ik. Maar binnenkort heb je niks meer te eisen. Dan is het slikken of stikken, als je überhaupt dan nog een investeerder hebt die wil instappen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 14:12
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #41
Als de NOOD het hoogst is is de redding NABIJ ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 14:35
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #42

bokkesprongen schreef : Als de NOOD het hoogst is is de redding NABIJ ........


Dat tegetje hangt bij mijn oma op de wc. Daar thuis is ook alles ouderwets en refererend naar vroeger. Ik zie gelijkenissen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 15:00
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #43

Sjotelsplak schreef :

Dennis schreef : ELSEN OUT!!! Het is tijd voor verandering!!!!!

Roepen is altijd makkelijk. Wat is het alternatief?

Je hebt een budget van 700.000 euro. Succes met de zoektocht.


Het Kip en het Ei verhaal, ga je volgend jaar hetzelfde roepen als het budget 600.000 euro is?

Dieper kunnen we niet meer zakken en het huidge beleid levert al jarenlang alleen een lijn naar beneden op. Nu is het tijd om plannen te maken en veranderingen door te voeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 15:09
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #44

Dennis schreef : En ondertussen wint Dordrecht even bij NAC en staan wij daardoor ALLERLAATSTE(!!!). Dit doet pijn, heel veel pijn. Mijn mvv-hart huilt... :( :( :thumbsdown: :thumbsdown:

ELSEN OUT!!! Het is tijd voor verandering!!!!!


Ik begrijp je frustratie. Dit mag en kan niet. Maar wat levert het volgens jou op om Elsen te wippen (in de goede zin van het woord)?

De “ontslagen” die werden geroepen zijn voor 66% uitgevoerd zonder enige verandering. Wat brengt een Noor meer dan Penders, wat brengt een Kalezic (“spelers komen voor mij”) meer dan Usta? Wat brengt een andere TD met die BVO-onwaardig spelersbudget meer dan de huidige TD.

Een ieder die niet openstaat voor een BETROUWBARE investeerder moet wieberen , helemaal gelijk! Maar het lijkt mij stuch dat een TD dit doet.

Ik ben geen “Elsen fanclub” o.i.d. , want dit is het slechste bijelkaar geraapt zooitje van de afgelopen jaren. Maar voor verandering is meer nodig dan 1 persoon uit de club te mieteren helaas. De andere 2 hebben immers ook niet meer gebracht.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2020 15:16 07 dec 2020 15:18 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV - De Graafschap, vr 4 dec. 2020, 18.45 uur #45

Strucht schreef :

Sjotelsplak schreef :

Dennis schreef : ELSEN OUT!!! Het is tijd voor verandering!!!!!

Roepen is altijd makkelijk. Wat is het alternatief?

Je hebt een budget van 700.000 euro. Succes met de zoektocht.


Het Kip en het Ei verhaal, ga je volgend jaar hetzelfde roepen als het budget 600.000 euro is?

Dieper kunnen we niet meer zakken en het huidge beleid levert al jarenlang alleen een lijn naar beneden op. Nu is het tijd om plannen te maken en veranderingen door te voeren.

Er wordt geroepen dat Elsen eruit moet. Dat zou veranderingen teweeg brengen en ons positief vooruit helpen. Want dat wordt bedoeld met verandering neem ik aan?

Ik zie alleen een positieve verandering mogelijk als we de club verkopen aan een of meerdere ondernemers met diepe zakken en een netwerk. Maar in plaats van ons daar op te richten zoeken we de volgende zondebok.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tommyd, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.232 seconden