MVV - Excelsior (KNVB Beker)
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
MVV - Excelsior (KNVB Beker)
16 Jan 2021 21:39De verwachtingen zullen niet hoog zijn. Wellicht dat het park the bus systeem deze keer weer eens succesvol toegepast kan worden, als ze tenminste niet weer binnen 5 minuten op achterstand komen dan.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
Re: MVV - Excelsior (KNVB Beker)
17 Jan 2021 11:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Burgundian043
-
- Junior Member
-
Re: Re:MVV - Excelsior (KNVB Beker)
17 Jan 2021 11:35Maarjeh, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
17 Jan 2021 12:13Jao M.V.V. dat geit Europa in....
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
18 Jan 2021 09:17Ik zou van Acker centraal achterin naast Mares laten spelen en de aanvoerdersband om de arm van Joeri Schrooijen doen !
Verder niet te veel "moeilijke "trainingen over "dode" spel momenten ect maar gewoon met plezier het veld in gaan zonder echte opdrachten
Het werkt tot verstikkend voor deze ploeg , je kunt in de treuren iets trainen die "wedstrijd" spanning is toch niet na te bootsen en het legt en dat zien we week in week uit alleen maar verkeerde druk neer bij de spelers want de persoonlijke fouten worden toch gemaakt.
MVV heeft bijna geen spelers die het verschil kunnen maken , Joeri zou dat nog een beetje kunnen , leg daar de verantwoordelijkheid neer door hem aanvoerder te maken , ik denk dat hij daar goed mee om kan gaan en zelfs iets extra's door gaat brengen .
Het zou zo maar eens 3-1 kunnen worden ... als we eens uit onze reet gingen spelen !!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
18 Jan 2021 09:27Excelsior heeft gewoon een leuke selectie met Omarsson als tweede op de topscorerlijst, leuke buitenspelers, overall een prima team. Best wat eredivisie-ervaring ook. Die staan natuurlijk veel te laag op de ranglijst, moeten gewoon play-offs halen. Met een beetje geluk vinden ze dat zelf ook en focussen ze zich op de competitie.
Ik doe mee met MVVke, 2-0 overwinning. Ons lotinggeluk is daarmee nog niet voorbij, we loten in de kwartfinale NEC of Voelndam of GAE thuis, die op dat moment vol meedoen in de strijd om promotie en een tweede elftal opstellen in de bekerwedstrijd. Onze tegenstander voor de halve finale zal ik tegen die tijd wel voorspellen.

- Boschpoort
-
- Administrator
-
18 Jan 2021 09:58Ik voorspel dan ook een slechte wedstrijd met een 0-2 eindstand.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
18 Jan 2021 13:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
18 Jan 2021 13:380-3 van de mat gespeeld
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
18 Jan 2021 16:03Sjappie wrote: Volgens mij draait het bij ons ook niet echt... Ik hoop natuurlijk dat MVV wint, maar heb er een zwaar hoofd in.
0-3 van de mat gespeeld
Ik weet niet welke wedstrijden van MVV jij hebt gezien, maar MVV draait inderdaad voor geen meter :lachen: Afgelopen vrijdag was toch wel dieptepunt van ons ''proces''.
Zoals vaker gezegd weet onze Soldaat als geen ander dat de nationale beker de kortste route naar succes is. Ronde 1 tegen amateurs weggestreept, ronde twee vrijgeloot en ronde drie de makkelijkste tegenstander (we kunnen niet tegen onszelf loten) geloot. Zien mensen de rode draad in dit toernooi niet? De goden zijn met ons!
Zoals al gezegd is Excelsior wisselvallig en in uitwedstrijden laten ze het vaak afweten. MVV heeft het op een hand vol na ook laten afweten. Bij Excelsior passeren ze zelfs topscoorder Omarsson. Dat zegt toch ook weer wat.
Hopelijk spelen we niet met een bekerkeeper (sorry Lars!) en kan opa Heerings het opbrengen om weer te starten. Lees niets zoals iemand het op het forum beweerde over een voetblessure van Waem? In dat geval Waem naast onze rots in de branding Mares!
Verder is Joeri vandaag jarig en gaat hij zichzelf trakteren. Zodra de snor van Naudts weg is, gaat hij ook weer scoren!
Ik sta al op de Markt!
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
19 Jan 2021 16:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Voetbalfanaat
-
- Senior Member
-
19 Jan 2021 16:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dennis
-
- Banned
-
19 Jan 2021 16:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjarel
-
- Banned
-
19 Jan 2021 16:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
19 Jan 2021 17:03Nog 60 minuten genieten!