MVV - Excelsior (KNVB Beker)

16 jan 2021 21:39
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #1
MVV heeft de eer om dinsdag al om 16:30 te voetballen tegen Excelsior, wat een rare tijd.
De verwachtingen zullen niet hoog zijn. Wellicht dat het park the bus systeem deze keer weer eens succesvol toegepast kan worden, als ze tenminste niet weer binnen 5 minuten op achterstand komen dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2021 11:26
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #2
Zo dicht bij de finale zijn we in jaren niet geweest!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2021 11:35
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #3
En zo weinig kans om te winnen hebben we nooit gehad.

Maarjeh, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar zeggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2021 12:13
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #4
2-0 veur die vaan us.

Jao M.V.V. dat geit Europa in....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 09:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #5
Alle kansen voor MVV in dit bekerduel. Het gaat niet om de punten het gaat om een ronde verder te komen en Excelsior is te pakken.

Ik zou van Acker centraal achterin naast Mares laten spelen en de aanvoerdersband om de arm van Joeri Schrooijen doen !
Verder niet te veel "moeilijke "trainingen over "dode" spel momenten ect maar gewoon met plezier het veld in gaan zonder echte opdrachten
Het werkt tot verstikkend voor deze ploeg , je kunt in de treuren iets trainen die "wedstrijd" spanning is toch niet na te bootsen en het legt en dat zien we week in week uit alleen maar verkeerde druk neer bij de spelers want de persoonlijke fouten worden toch gemaakt.

MVV heeft bijna geen spelers die het verschil kunnen maken , Joeri zou dat nog een beetje kunnen , leg daar de verantwoordelijkheid neer door hem aanvoerder te maken , ik denk dat hij daar goed mee om kan gaan en zelfs iets extra's door gaat brengen .

Het zou zo maar eens 3-1 kunnen worden ... als we eens uit onze reet gingen spelen !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 09:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3801
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #6
Normaal gezien wint Excelsior dit, zou je zeggen. Maar Excelsior is extreem wisselvallig dit seizoen en staat maar twee plaatsen boven ons in de ranglijst. Excelsior won al vijf uitwedstrijden niet meer, en de laatste uitwedstrijd die ze wonnen was tegen Den Bosch, de ploeg die al maanden een team de wei in stuurt waar het vijfde van SCG nog van zou winnen. En dat zeg ik met alle respect voor SCG, maar ook met de kanttekening dat SCG maar vier seniorenteams heeft.

Excelsior heeft gewoon een leuke selectie met Omarsson als tweede op de topscorerlijst, leuke buitenspelers, overall een prima team. Best wat eredivisie-ervaring ook. Die staan natuurlijk veel te laag op de ranglijst, moeten gewoon play-offs halen. Met een beetje geluk vinden ze dat zelf ook en focussen ze zich op de competitie.

Ik doe mee met MVVke, 2-0 overwinning. Ons lotinggeluk is daarmee nog niet voorbij, we loten in de kwartfinale NEC of Voelndam of GAE thuis, die op dat moment vol meedoen in de strijd om promotie en een tweede elftal opstellen in de bekerwedstrijd. Onze tegenstander voor de halve finale zal ik tegen die tijd wel voorspellen. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 09:58
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #7
Gezien de prestaties van us MVVke de laatste weken, of eigenlijk dit hele seizoen, heb ik geen enkele reden om optimistisch te zijn over onze kansen.
Ik voorspel dan ook een slechte wedstrijd met een 0-2 eindstand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Burgundian043, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 13:13
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #8
Excelsior heeft een hele goede elftal wat bij de top hoort in de KKD maar helaas het draait er niet dus 2-0 voor die vaan US

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 13:38
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #9
Volgens mij draait het bij ons ook niet echt... Ik hoop natuurlijk dat MVV wint, maar heb er een zwaar hoofd in.
0-3 van de mat gespeeld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2021 16:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #10

Sjappie schreef : Volgens mij draait het bij ons ook niet echt... Ik hoop natuurlijk dat MVV wint, maar heb er een zwaar hoofd in.
0-3 van de mat gespeeld


Ik weet niet welke wedstrijden van MVV jij hebt gezien, maar MVV draait inderdaad voor geen meter :lachen: Afgelopen vrijdag was toch wel dieptepunt van ons ''proces''.

Zoals vaker gezegd weet onze Soldaat als geen ander dat de nationale beker de kortste route naar succes is. Ronde 1 tegen amateurs weggestreept, ronde twee vrijgeloot en ronde drie de makkelijkste tegenstander (we kunnen niet tegen onszelf loten) geloot. Zien mensen de rode draad in dit toernooi niet? De goden zijn met ons!

Zoals al gezegd is Excelsior wisselvallig en in uitwedstrijden laten ze het vaak afweten. MVV heeft het op een hand vol na ook laten afweten. Bij Excelsior passeren ze zelfs topscoorder Omarsson. Dat zegt toch ook weer wat.

Hopelijk spelen we niet met een bekerkeeper (sorry Lars!) en kan opa Heerings het opbrengen om weer te starten. Lees niets zoals iemand het op het forum beweerde over een voetblessure van Waem? In dat geval Waem naast onze rots in de branding Mares!

Verder is Joeri vandaag jarig en gaat hij zichzelf trakteren. Zodra de snor van Naudts weg is, gaat hij ook weer scoren!

Ik sta al op de Markt!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 16:39
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #11
Heeft iemand een link?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 16:42
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 41
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #12
Wellicht leuk om te vermelden, maar een plaats in de kwartfinale levert 45.000 euro op kortom win je deze pak je die 45.000 euro!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 16:49
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #13
Spelen met 5 verdedigers tegen de nummer 15 van de kkd. Gelukkig werkt het....... wie verzint het. Stelletje angsthazen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 16:56
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #14
staan pas met 1-0 achter na bijna 'n half uur. Misschien dat we in de toekomst met 11 keepers af en toe 'n puntje pakken en niet degraderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 17:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #15
Volgens mij spelen we opbouwend (lees ; lange bal naar voren peren en hopen dat ie goed valt) 3-5-2 en verdedigend ( lees 90% van de wedstrijd) 4-4-2. De enigste constante factor momenteel is Soumaoro met twee pingels in 4 dagen tijd. Als Deom het niet heeft , heeft niemand een idee.

Nog 60 minuten genieten!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.235 seconden