MVV - Excelsior (KNVB Beker)

19 jan 2021 19:50
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #31

Napoleon schreef : Het hele seizoen is bagger en van Kalezic snap ik werkelijk ook niks meer ... van Acker op linksback ???


Salasiwa stond toch gewoon linksback? Van Acker zakte wel naar achteren om van daaruit op te bouwen zodat Salasiwa ‘hoger’ kon gaan staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kloeteklaos, Sjeigel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 19:54
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #32
Het viel me nog mee, al zegt dat meer over mijn onderaardse verwachtingspatroon van deze selectie dan over het veldspel. Hier is vrijwel geen eer mee te behalen en de meeste jongens kunnen er niet eens iets aan doen, meer zit er niet in.
Laten we hopen dat er met het oog op komend seizoen bij het doorselecteren de juiste beslissingen worden genomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 19:58
Sjeigel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #33
Ze hebben gevochten voor wat ze waard zijn.

Ik hoop volgend jaar meer kwaliteit op het veld staat of dat gaat lukken weet ik niet maar hoop het wel.

Het positieve van dit jaar vind ik dat ik pas 2 keer echt geïrriteerd was op het team. De inzet is er altijd en dat vind ik toch ook de dat trainer hierin meerwerk.

Ook hem vind ik positief naar paar wedstrijden had ik wel gehad om in begin te horen wat de begroting en dergelijke was maar nu houd ik wel van zijn manier van trainen ook al begrijp @napoleon het niet zou de trainer nu het mikpunt van hem worden??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 20:02
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #34
Zoe lang Elsen blijf kinste dat vergeete

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 20:04
Sjeigel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #35
:lachen: :lachen: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 20:20
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #36

Napoleon schreef : jammer , een succesje was welkom geweest
Bij 2-1 dacht ik nog mijn voorspelling komt uit ... maar ja

Het hele seizoen is bagger en van Kalezic snap ik werkelijk ook niks meer ... van Acker op linksback ???

Het worden nog 18 hele vervelende wedstrijden ben ik bang voor tot einde seizoen , een ronde verder in de Beker was goed geweest voor alles .

maar ja, ... gelukkig zitten we in een proces !!!


Mvv speelde eerste helft in een 5-3-2 .. dus van acker was eigenlijk linker centrale verdediger. Backs stonden daarom ook hoger..

Over de wedstrijd.. het valt ook dit seizoen ook echt zelden onze kant op.. ontzettend zuur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 20:23
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #37

M.V.V. 1902 schreef :

Napoleon schreef : Het hele seizoen is bagger en van Kalezic snap ik werkelijk ook niks meer ... van Acker op linksback ???


Salasiwa stond toch gewoon linksback? Van Acker zakte wel naar achteren om van daaruit op te bouwen zodat Salasiwa ‘hoger’ kon gaan staan.


Ook voetbaltechnisch begrijpt Napoleon er niet veel van haha.
Aanvallend en verdedigend een afwijkende opstelling en hij snapt er meteen niks meer van. Gelukkig dat hij zelf aangeeft dat hij Kalezic niet snapt, al zegt dat meer over Napoleon dan over Kalezic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 20:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #38
Mvv speelde voor dienstelijk met mooie goals van Kostons en Schroyen maar Excelsior heeft zoveel meer kwaliteit dan MVV dan MVV ,helaas dat win je niet in een wedstrijd over 120 minuten .
Persoonlijk vind ik Tim Zeegers een leuke voetballer om na te kijken ....en die nieuwe speler van Den Bosch ......

Verbaasde me niets dat Michels en Mares hun pegels misten v/d Acker had hem moeten nemen ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 20:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #39

Duin schreef :

M.V.V. 1902 schreef :

Napoleon schreef : Het hele seizoen is bagger en van Kalezic snap ik werkelijk ook niks meer ... van Acker op linksback ???


Salasiwa stond toch gewoon linksback? Van Acker zakte wel naar achteren om van daaruit op te bouwen zodat Salasiwa ‘hoger’ kon gaan staan.


Ook voetbaltechnisch begrijpt Napoleon er niet veel van haha.
Aanvallend en verdedigend een afwijkende opstelling en hij snapt er meteen niks meer van. Gelukkig dat hij zelf aangeeft dat hij Kalezic niet snapt, al zegt dat meer over Napoleon dan over Kalezic.



Nee ik snap er inderdaad niks van als een jongen als Last op de bank zit die een contract heeft gekregen uit de eigen jeugd is en prima als linksback kan spelen en die veel beter kan wisselen met een linkspoot op links ( met Salewesi) dan een rechtsbenige speler als van Acker die op links moet fungeren ... maar gelukkig snap jij alles Duin !! ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 20:59 19 jan 2021 21:04 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #40
Eens met Napoleon. Last is een van de jeugdspelers die juist wel volwaardig meekan. En wordt bijna niet meer gebracht.

Pech vandaag met de Venlookse scheids, die zelfs nog zijn stempel wist te drukken op de strafschoppenserie. Als je als keeper op deze manier wordt genaaid als je een penalty stopt, dan pak je erna ook geen bal meer. Zoals eerder genoemd, stond de Excelsior keeper ook voor de lijn bij de laatste penalty. En had Joerie al in de 2e helft een penalty moeten krijgen, dan is het 3-1 en ben je klaar. Het is trouwens niet de eerste keer dat Van Boekel MVV benadeeld. Ik ken vrijwel geen namen van scheidsrechters, behalve die van hem en Higler. Dat is niet voor niks.

Gevochten ervoor, maar het zat dus niet mee dit keer. Heel jammer.

Onze nieuwe verdediger vond ik heel netjes zijn man afdekken trouwens. Mares stond er ook, jammer van zijn penalty. Van Joerie ook genoten. Eigenlijk stond iedereen er wel op een of twee uitzonderingen na.

Waar is Martina trouwens gebleven?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 21:06
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #41
Excelsior was ook niet top, maar als je in de verlenging Verhaar en Meijer kunt inbrengen en eerder (in de tweede helft) Bruins, dan heb je wel beduidend meer mogelijkheden in je selectie dan wij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 21:06 19 jan 2021 21:09 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #42
Die jongen van den bosch hebben ze gepakt omdat die toen bij die ene wedstrijd tegen ons leuk speelde. Helaas hoef je niet heel goed te zijn om tegen ons een goede wedstrijd te spelen, dat blijkt maar weer. Die jongen bakt er niet veel van. Heerlijke versterking weer Elsen!!! Je wordt bedankt. Wederom een miskoop. Waarom slim omgaan met je geld (wat je al bijna niet hebt) en het gewoon besparen? Staat toch al vast dat dit seizoen niet meer gaat worden dan strijden om niet allerlaatste te worden. #elsenout

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 21:11
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #43
Eerlijk is eerlijk: het is lang geleden dat ik zó in spanning heb gezeten bij een wedstrijd van MVV. Al helemaal als je na 120 minuten voetbal strafschoppen gaat nemen. En al écht helemaal als Excelsior de paal raakt. Helaas ging het daarna voor ons mis. Een flinke domper.

Als ik er wat nuchterder naar kijk, kan ik alleen maar concluderen dat Excelsior verdiend gewonnen heeft. De Rotterdammers hadden het betere van het spel en creëerden in de tweede helft kans op kans. Als je dan ook nog eens spelers als Seys, Verhaar, Bruins en Mendes Moreira kan inbrengen dan weet je het wel.
Complimenten voor de vechtlust van MVV. Daar waar er in de eerste helft veel misging, was dat in de tweede helft al wat minder het geval. Daarna was het vechten voor iedere meter tegen een kwalitatief betere tegenstander. Havekotte had een paar puike reddingen in huis en heeft het team meerdere malen in de wedstrijd gehouden.
Was het een competitiewedstrijd dan had ik kunnen leven met een puntje tegen een hoger geklasseerd en vooral kwalitatief sterker Excelsior. Nu het in de beker misgaat na strafschoppen overheerst toch wat teleurstelling. Ik neem de spelers niks kwalijk, maar het had zo mooi kunnen zijn: in een volgende ronde thuis spelen tegen... Nou ja, vul maar in.
Even treuren, morgen weer kopjes omhoog en die borst vooruit. Vrijdag weer aan de bak!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Napoleon, opadiehard, Lassie80, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 21:57
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #44

Napoleon schreef :

Duin schreef :

M.V.V. 1902 schreef :

Napoleon schreef : Het hele seizoen is bagger en van Kalezic snap ik werkelijk ook niks meer ... van Acker op linksback ???


Salasiwa stond toch gewoon linksback? Van Acker zakte wel naar achteren om van daaruit op te bouwen zodat Salasiwa ‘hoger’ kon gaan staan.


Ook voetbaltechnisch begrijpt Napoleon er niet veel van haha.
Aanvallend en verdedigend een afwijkende opstelling en hij snapt er meteen niks meer van. Gelukkig dat hij zelf aangeeft dat hij Kalezic niet snapt, al zegt dat meer over Napoleon dan over Kalezic.



Nee ik snap er inderdaad niks van als een jongen als Last op de bank zit die een contract heeft gekregen uit de eigen jeugd is en prima als linksback kan spelen en die veel beter kan wisselen met een linkspoot op links ( met Salewesi) dan een rechtsbenige speler als van Acker die op links moet fungeren ... maar gelukkig snap jij alles Duin !! ....


Ik snap in ieder geval dat onze linksback niet Salewesi heet, dus wat dat betreft heb je gelijk.

Last speelt al het hele seizoen niet en zit zelfs soms niet eens op de bank. Blijkbaar is hij er (nog) niet klaar voor. Zouden de mensen die dagelijks met hem werken dat niet beter kunnen inschatten dan jij Napoleon?
Want waar baseer je dat op? Op die anderhalve wedstrijd die je hem hebt zien spelen dit jaar?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2021 22:03
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Excelsior (KNVB Beker) #45

Dennis schreef : Die jongen van den bosch hebben ze gepakt omdat die toen bij die ene wedstrijd tegen ons leuk speelde. Helaas hoef je niet heel goed te zijn om tegen ons een goede wedstrijd te spelen, dat blijkt maar weer. Die jongen bakt er niet veel van. Heerlijke versterking weer Elsen!!! Je wordt bedankt. Wederom een miskoop. Waarom slim omgaan met je geld (wat je al bijna niet hebt) en het gewoon besparen? Staat toch al vast dat dit seizoen niet meer gaat worden dan strijden om niet allerlaatste te worden. #elsenout


Over 'die jongen van Den Bosch' riep het halve forum dat ze die moesten nemen, net als over Mickels na één helft in de voorbereiding.
Zullen we die mensen ook van het forum afgooien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden