Sjappie schreef : Volgens mij draait het bij ons ook niet echt... Ik hoop natuurlijk dat MVV wint, maar heb er een zwaar hoofd in.
0-3 van de mat gespeeld
Ik weet niet welke wedstrijden van MVV jij hebt gezien, maar MVV draait inderdaad voor geen meter
Afgelopen vrijdag was toch wel dieptepunt van ons ''proces''.
Zoals vaker gezegd weet onze Soldaat als geen ander dat de nationale beker de kortste route naar succes is. Ronde 1 tegen amateurs weggestreept, ronde twee vrijgeloot en ronde drie de makkelijkste tegenstander (we kunnen niet tegen onszelf loten) geloot. Zien mensen de rode draad in dit toernooi niet? De goden zijn met ons!
Zoals al gezegd is Excelsior wisselvallig en in uitwedstrijden laten ze het vaak afweten. MVV heeft het op een hand vol na ook laten afweten. Bij Excelsior passeren ze zelfs topscoorder Omarsson. Dat zegt toch ook weer wat.
Hopelijk spelen we niet met een bekerkeeper (sorry Lars!) en kan opa Heerings het opbrengen om weer te starten. Lees niets zoals iemand het op het forum beweerde over een voetblessure van Waem? In dat geval Waem naast onze rots in de branding Mares!
Verder is Joeri vandaag jarig en gaat hij zichzelf trakteren. Zodra de snor van Naudts weg is, gaat hij ook weer scoren!
Ik sta al op de Markt!