>
Ontvangen bedankjes 441
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Ik zal me vandaag zoals gesugereerd houden bij mijn mening over (buiten)spelers van MVV.
Een veel beter voetballend MVV met Blummel en Dianessey. Deom en Nauds komen nu ook beter uit de verf. Blummel is technisch echt heel erg goed. Hoe hij in de eerste helft bijvoorbeeld een moeilijke bal weet te controleren bij de achterlijn, met een man in zijn rug en er vervolgens ook nog langs gaat. Als hij dat weet vast te houden gaan we nog veel plezier aan hem beleven.
Dianessey ook soms gevaarlijk, maar mist natuurlijk nog ritme; hopelijk blijft hij blessurevrij en komt hij terug op niveau.
De nieuwe Zeegers 10x beter dan de oude. Het leek bij vlagen wel profvoetbal. Ik mis alleen Martina en Last nog een beetje. Hoop dat zij niet helemaal worden afgeschreven als echte MVV-ers. Last is veelbelovend en ik gun hem veel meer minuten. Zeker als je ziet dat Mickels op een gegeven moment wordt ingebracht, dan heb ik toch tien keer liever een Last - of wie dan ook -.
Voetballend lijkt het ergste voorlopig achter de rug. Laten we hopen dat ook financieel de boel op orde blijft.
jeoff schreef : Zo daar heeft iemand zijn azijnzure blaas weer eens kunnen legen, lucht dat op Napoleon?