>
Ontvangen bedankjes 299
Schapendonk schreef : Ik hoop dat MVV nu de boel een beetje voor is, want ik zie het alweer voor me dat die club uit het oosten zich op het einde van het seizoen meldt voor Dianessy....zoals ze met bijna alle favoriete spelers van MVV doen. Dus a.u.b. MVV leg deze speler (indien mogelijk) vast, nu jullie op de eerste rij zitten.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Oké maar een blessure kan ook Blummel overkomen of andere contractspelers. Dianessy wordt op dit moment een beetje beschermd door de trainer. Logisch, maar als je dan toch de blessuregevoeligheid naar voren wilt halen, kan MVV hem misschien een contract van een jaar aanbieden (met optie). Het lijkt me niet dat het onderste uit de kan dan meteen gevraagd wordt. En als hij dan tóch vertrekt, is het hopenlijk niet weer richting die trieste club oostwaarts. Enfin, inderdaad een investeerder biedt hierin uitkomst.[/quote
Ik denk dat hij simpelweg niet te betalen is kwa salaris
Niet lang geleden hij naar clubs als AEk Athene
Boschpoort schreef : Kan iemand uitleggen waarom Mickels nog opgesteld wordt? Die man is een parodie op betaald voetbal.
Ik heb de afgelopen 36 jaar echt wel wat brandhout voorbij zien komen in de Geusselt maar Mickels staat toch wel in de top 3 van slechtste spelers.
Calicchio was ook niet best maar die had nog een bepaalde sympathie factor, beetje cult zelfs. Mickels is gewoon ergerlijk.
bokkesprongen schreef : @ Schapendonk .
Dat was ik zeker .en dat ben ik nog ,
Ik zou die Dassennay zeker proberen te halen als hij helemaal fit is dat is voor MVV een hele Ganse maar ik verwacht dat MVV zonder investeerder dat niet kan betalen immers die jongen zal bij Fortuna veel meer verdienen .
Weet je wat Kwarten zijn bij MVV Michels _Naudts etc die verdienen niog te veel vind ik bij MVV zet dan Halve Kostons in de spits die door ziet het spel nog ....of Mares die staat toch vaker op de goede plek maar ook hij word nooit een echte Ganse ....
Overgins vind ik dat MVV goede halve heeft gehaald met Blummel ,Sermesie ,Rick Zeegers dat kunnen Ganse worden evenals Havekotte en ook in de jeugd zit progressie bij Van Bommel ,Kleinen ,Zeegers etc .....