MVV Maastricht - NEC Nijmegen

07 feb 2021 18:35 07 feb 2021 18:35 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #46

Schapendonk schreef : Ik hoop dat MVV nu de boel een beetje voor is, want ik zie het alweer voor me dat die club uit het oosten zich op het einde van het seizoen meldt voor Dianessy....zoals ze met bijna alle favoriete spelers van MVV doen. Dus a.u.b. MVV leg deze speler (indien mogelijk) vast, nu jullie op de eerste rij zitten.


Begrijp je post Schapendonk... Tjsa alleen het is afhankelijk van het budget dat MVV heeft. En mijn verwachting is dat dit niet een budget is voor play offs. Dus usmvvke zal zuinig moeten zijn. En ook ik was deze wedstrijd onder de indruk van hem, alleen wat ik begreep is hij blessuregevoelig en als usmvvke hem nu al meteen een contract aanbiedt voor 2 jaar en over twee weken is hij wederom langdurig geblesseerd, dan zegt iedereen hoe dom kan MVV zijn. En tegenwoordig draait alles om euro's en dat zal de zaakwaarnemer van hem ook vinden dus die wil natuurlijk het onderste uit de kan en eventueel afwachten, afhankelijk van zijn situatie, voordat hij meteen iets tekent.
Laten we hopen dat sponsors trouw blijven, of een betrouwbare investeerder komt. Respect voor de sponsors klein en groot die dit seizoen weer trouw zijn gebleven in deze bijzondere tijden! Net zoals de trouwe supporters van usmvvke!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2021 19:17 07 feb 2021 19:21 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #47
Oké maar een blessure kan ook Blummel overkomen of andere contractspelers. Dianessy wordt op dit moment een beetje beschermd door de trainer. Logisch, maar als je dan toch de blessuregevoeligheid naar voren wilt halen, kan MVV hem misschien een contract van een jaar aanbieden (met optie). Het lijkt me niet dat het onderste uit de kan dan meteen gevraagd wordt. En als hij dan tóch vertrekt, is het hopenlijk niet weer richting die trieste club oostwaarts. Enfin, inderdaad een investeerder biedt hierin uitkomst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2021 19:40
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #48

Schapendonk schreef : Oké maar een blessure kan ook Blummel overkomen of andere contractspelers. Dianessy wordt op dit moment een beetje beschermd door de trainer. Logisch, maar als je dan toch de blessuregevoeligheid naar voren wilt halen, kan MVV hem misschien een contract van een jaar aanbieden (met optie). Het lijkt me niet dat het onderste uit de kan dan meteen gevraagd wordt. En als hij dan tóch vertrekt, is het hopenlijk niet weer richting die trieste club oostwaarts. Enfin, inderdaad een investeerder biedt hierin uitkomst.[/quote

Ik denk dat hij simpelweg niet te betalen is kwa salaris
Niet lang geleden hij naar clubs als AEk Athene

De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2021 08:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #49
@bok, was jij het niet die altijd schreeuwde om "ganse" en niet om "halve" en "kwarte" ??.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2021 09:32
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #50
Goede wintertransfers. Natuurlijk 1ste wedstrijd met een aantal nieuwelingen, maar als ze nog beter worden dan dit. Dan kan het nog wel eens zo zijn dat we misschien een periode gaan pakken.
Maar met Mickels en Naudts speel je volgend seizoen voor degradatie..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2021 10:11
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #51
Kan iemand uitleggen waarom Mickels nog opgesteld wordt? Die man is een parodie op betaald voetbal.
Ik heb de afgelopen 36 jaar echt wel wat brandhout voorbij zien komen in de Geusselt maar Mickels staat toch wel in de top 3 van slechtste spelers.
Calicchio was ook niet best maar die had nog een bepaalde sympathie factor, beetje cult zelfs. Mickels is gewoon ergerlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2021 10:54
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #52

Boschpoort schreef : Kan iemand uitleggen waarom Mickels nog opgesteld wordt? Die man is een parodie op betaald voetbal.
Ik heb de afgelopen 36 jaar echt wel wat brandhout voorbij zien komen in de Geusselt maar Mickels staat toch wel in de top 3 van slechtste spelers.
Calicchio was ook niet best maar die had nog een bepaalde sympathie factor, beetje cult zelfs. Mickels is gewoon ergerlijk.


Wij zien natuurlijk niet wat de technische staf doordeweeks ziet , maar volgens mij is Mickels een experiment van Stuk Tv. Dit kan toch niet gewoon als betaald voetbalspeler.

Tijdens de oefenwedstrijd in Heugem zei iedereen '' meteen vastleggen !'' . Volgens sommige hier staat hij al enkele jaren (?) op het lijstje van Elsen. Dan zijn deze het allemaal samen eens geweest dat het een versterking zou zijn voor ons mooie clubje.

In eerste instantie is hij veelal niet fit. Kan , dit zijn er wel meerdere dit seizoen. Heb begrepen dat het om een scheurtje of breukje ging en dus niet zozeer niet fit in de zin van conditie of gewicht.

Ik denk nog altijd dat Mickels wel kan renderen. Klinkt vreemd, lach me maar uit; Okita begon ook op deze wijze. Alleen Okita deed dit in de voorbereiding tegen Jekerdal. Hij mistte toen ook voor open goal, terwijl iedereen zag dat hij wel degelijk kon voetballen.

Ik zie Mickels nog altijd eens graag als spits i.p.v. Naudts. Naudts komt vaak in situaties waarbij hij met zijn rug naar het doel staat en enkel de bal kan vasthouden en dit vaak mislukt. Het ontbreekt Naudts aan snelheid en techniek. Ik denk dat je met een Mickels in de punt een speler hebt die ook balverlies gaat lijden, maar ook vanuit het niets een kans kan creëren. Want laten we eerlijk zijn; Naudts staat voor het doel om voorzetten binnen te jagen. Hij heeft afgelopen wedstrijd als ik mij niet vergis één voorzet gehad waarbij hij te laat was. Dat kan Mickels ook dan lijkt mij.

Ik ben het met iedereen eens dat afgelopen wedstrijd (en tegen Cambuur) gewoon niet kan. Het ontbreekt ook aan wedstrijdritme. Hij heeft maanden niet gespeeld en moet dan ineens in de basis aantreden. Hij kan geen (ja, wellicht één geheime oefenwedstrijd) wedstrijdritme bij Jong of O21 opdoen. Enerzijds kun je hem dit dan ook niet kwalijk nemen.

Maar laten we vooropstellen dat Dianessy én Blummel zestien stappen vooruit zijn t.o.v. Mickels hoor. Maar of Mickels t.o.v. Naudts een stap achteruit is, waag ik te betwijfelen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, Lassie80, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2021 11:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #53
Heerlijke wedstrijd gezien, en ik deel het enthousiasme van mijn medeforumers zeker. Blummel en Dianessy lijken op het eerste oog topversterkingen.

Weet wel dat beide spelers typische buitenspelers zijn. Zoals Joeri ook is. Voor je het weet raken ze beiden drie wedstrijden op rij werkelijk geen boterbloem en lijken ongemotiveerd. Maar goed, voor nu: erg tevreden! Over de wedstrijd zelf hebben genoeg mensen al geschreven. Wat ontbreekt er aan dit team om wel mee te doen voor de play-offs?

Een goede spits, dat is overduidelijk. Maar verder is het vooral in de breedte en kwalitatief betere spelers, maakt niet eens zo veel uit op welke positie. Deom en Sürmeli met een derde middenvelder die van top KKD niveau is, is een prima middenveld. Zeegers en Mares naast twee goede verdedigers kun je ook zo opstellen (al zal ik in Mares nooit een basisspeler zien goed genoeg voor promotievoetbal). Havekotte - als die een goede verdediging voor zich heeft kan dat zomaar een prima keeper voor dit niveau worden. Het is het hele seizoen al het probleem van MVV, te veel spelers die op zich nog wel meekunnen als ze zich op kunnen trekken aan goede spelers om zich heen, maar te weinig van die goede spelers. En daarnaast is het erbarmelijk wat je op de bank hebt zitten.

Probleem is natuurlijk dat MVV het nooit lukt om al die spelers op hetzelfde moment in huis te hebben. En dat is al jaren zo. Onder Maaskant hadden we een topspits, maar een keeper die twee niveaus te kort kwam en dat brak ons in de play-offs zuur op. In het seizoen van de finale hadden we een Nigeriaanse parel en keepte Geens een prima seizoen, maar was de spits niet goed genoeg - of in ieder geval totaal niet geschikt voor de speelstijl die we hadden. Hadden we dat team plus Thiebaut in zijn beste vorm gehad, dan waren we gepromoveerd. Maar zo werkt het niet.

Zaterdag mogen we uit naar de Graafschap - als het land dan bekomen is van de Siberische winter. Een volgende test, wordt het weer mannen tegen jongens of bijten we van ons af?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2021 11:55
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #54
@ Schapendonk .

Dat was ik zeker .en dat ben ik nog ,

Ik zou die Dassennay zeker proberen te halen als hij helemaal fit is dat is voor MVV een hele Ganse maar ik verwacht dat MVV zonder investeerder dat niet kan betalen immers die jongen zal bij Fortuna veel meer verdienen .

Weet je wat Kwarten zijn bij MVV Michels _Naudts etc die verdienen niog te veel vind ik bij MVV zet dan Halve Kostons in de spits die door ziet het spel nog ....of Mares die staat toch vaker op de goede plek maar ook hij word nooit een echte Ganse ....

Overgins vind ik dat MVV goede halve heeft gehaald met Blummel ,Sermesie ,Rick Zeegers dat kunnen Ganse worden evenals Havekotte en ook in de jeugd zit progressie bij Van Bommel ,Kleinen ,Zeegers etc .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2021 12:25
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #55

bokkesprongen schreef : @ Schapendonk .

Dat was ik zeker .en dat ben ik nog ,

Ik zou die Dassennay zeker proberen te halen als hij helemaal fit is dat is voor MVV een hele Ganse maar ik verwacht dat MVV zonder investeerder dat niet kan betalen immers die jongen zal bij Fortuna veel meer verdienen .

Weet je wat Kwarten zijn bij MVV Michels _Naudts etc die verdienen niog te veel vind ik bij MVV zet dan Halve Kostons in de spits die door ziet het spel nog ....of Mares die staat toch vaker op de goede plek maar ook hij word nooit een echte Ganse ....

Overgins vind ik dat MVV goede halve heeft gehaald met Blummel ,Sermesie ,Rick Zeegers dat kunnen Ganse worden evenals Havekotte en ook in de jeugd zit progressie bij Van Bommel ,Kleinen ,Zeegers etc .....


Als je Blummel al geen ''ganse'' meer vindt, vraag ik mij af welk verwachtingspatroon met het budget van MVV jij voor ogen hebt.

Daarbij, qua spelersnamen maak je steeds meer progressie! Als je nu nog weet aan te geven dat het om Mickels, Sürmeli en Rico Zeegers gaat weet iedereen het te volgen ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2021 18:04
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV Maastricht - NEC Nijmegen #56
Joh Bok. Zoals jij namen schrijft, dat kan toch écht niet. Hoeveel moeite kost het om die namen over te typen van de site. Schrijf ze desnoods op en leg ze naast je computer. Je hebt ze immers vaak genoeg nodig om ze weer te bestempelen als kwarten of halven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden