>
Ontvangen bedankjes 586
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
bokkesprongen schreef : Opstelling MVV- Nec Nymegen ,
Havekotte
Rick Zeegers Waem of Sineli Saumauro T Zeegers
V/d Acker Deom Bossing Simeli /van Bommel
Diaanessy ,, Blummel
bokkesprongen schreef : Opstelling MVV- Nec Nymegen ,
Havekotte
Rick Zeegers Waem of Sineli Saumauro T Zeegers
V/d Acker Deom Bossing Simeli /van Bommel
Diaanessy ,, Blummel
Volgens mij is het dat niet. Er zijn er die denken dat de Romeinen vanuit het zuiden eerst langs de rivier de Rijn zijn gelopen het huidige Nederland in. Maastricht ligt een stuk zuidelijker maar daarvoor moet je eerst de Rijn oversteken (destijds), en of ze dit eerst of later hebben gedaan is de vraag....mijn mening is eerst en toen de maas over, en dat maakt Maastricht ouder, maar hierover verschillen ze dus van mening.over de wedstrijd 2-1.Boys_in_Red schreef : Als ik het me goed herinner heeft deze claim te maken met het feit dat Maastricht nooit stadrechten heeft gehad ten tijden van het Romeinse rijk. Nijmegen daarentegen wel. De oudste stad van Nederland zou in dit geval dus inderdaad Nijmegen zijn, maar de oudste nederzetting Maastricht.
Over de wedstrijd: na de recente toevoegingen aan de selectie een 2-2 gelijkspel
Schapendonk schreef :
Volgens mij is het dat niet. Er zijn er die denken dat de Romeinen vanuit het zuiden eerst langs de rivier de Rijn zijn gelopen het huidige Nederland in. Maastricht ligt een stuk zuidelijker maar daarvoor moet je eerst de Rijn oversteken (destijds), en of ze dit eerst of later hebben gedaan is de vraag....mijn mening is eerst en toen de maas over, en dat maakt Maastricht ouder, maar hierover verschillen ze dus van mening.over de wedstrijd 2-1.Boys_in_Red schreef : Als ik het me goed herinner heeft deze claim te maken met het feit dat Maastricht nooit stadrechten heeft gehad ten tijden van het Romeinse rijk. Nijmegen daarentegen wel. De oudste stad van Nederland zou in dit geval dus inderdaad Nijmegen zijn, maar de oudste nederzetting Maastricht.
Over de wedstrijd: na de recente toevoegingen aan de selectie een 2-2 gelijkspel
Haha, inderdaad. Jammer dat Zev vertrokken is. Had veel talent!Maakneetoetboenaotouw schreef : Mot wel zigge, vin ut ech hiel erg knap um Zev van Melick Linksback te wille höbbe...
LRB schreef :
Schapendonk schreef :
Ik zag toevallig online nog een filmfragment Romeinen vs Eburonen over die hinderlaag bij Kanne? (voor de geinteresseerden).Boys_in_Red schreef :
Maakt niks uit; de Eburonen waren er eerder en hebben Juul (Julius Cesar) een flink pak rammel gegeven ( zeer waarschijnlijk bij Kanne).
Dus es eine euver Nijmeege begingt.... zegk teege dee gast : klop diech 'n ei-ke ... met de kompleminte vaan LRB
1:0
Boys_in_Red schreef : Als ik het me goed herinner heeft deze claim te maken met het feit dat Maastricht nooit stadrechten heeft gehad ten tijden van het Romeinse rijk. Nijmegen daarentegen wel.
Als er uit de huidige lichting iemand van de eigen jeugd een vaste waarde kan worden de komende jaren, dan zou ik juist inzetten op Last. Mag wat mij betreft meer kansen krijgen, want Salasiwa brengt inderdaad niet wat je van iemand met zijn ervaring zou mogen verwachten.Lijnsje@tappunt schreef : Linksback kunnen we beter zonder spelen. Salasiwa is een parodie op een voetballer en Last gaat er nooit komen.
Die indruk had ik in het begin van het seizoen ook, dat er steeds dreiging van hem uit ging maar steeds niet helemaal er uit kwam wat er in zat. Tegen Cambuur was van die potentie niet zo veel meer te zien, was het gewoon een en al slordigheid. Nog even het voordeel van de twijfel, zo veel keuzes hebben we toch niet.Lijnsje@tappunt schreef : Voorin good old Naudtsie! Sommige gaan me uitlachen , maar ik zou hier graag Mickels eens zien. Ik denk dat die man echt wat kan.