Re:MVV - Telstar

06 sept 2021 12:23 06 sept 2021 12:45 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Re:MVV - Telstar #31
Alles is al zowat gezegd door de vorige schrijvers en perfect beschreven.

Fijn om vertrouwen te tanken uit deze wedstrijd met een drie nul overwinning. Het was helaas wel countervoetbal in eigen huis, en die paar kansen vlogen er (des on-MVV's) bijna allemaal in, bij de 2-0 zat zelfs vaseline op de bal.. De 3-0 was schitterend uitgespeeld. Ik vond trouwens Kleinen ook een voortreffelijk pot spelen, geef die jongen de komende seizoenen het vertrouwen en je vormt een speler zoals een type van Hyfte. Ook de werklust van Souren was lovenswaardig. En Remans had 45 minuten de turbo d'r op, besliste de wedstrijd, en kon de tweede helft gewoon naar de MC Donalds, want de pijp was leeg en het werk voltooid.

Nijhuis speelde een foutloze pot, had geen huishoudtrappetje nodig om bij de ballen te komen en wachtte sommige momenten goed af op zijn doellijn, waar direct uitrennen hem juist in de problemen zou brengen.

Het centrale duo daarentegen mist wel behoorlijk wat lengte. Ook het uitverdedigen was veel te rommelig. Hoewel medespelers zich toch echt beter mogen aanbieden om de druk achterin van de ketel te halen bij balbezit. Teveel ballen werden paniekerig bij gedekte medespelers in de voeten gespeeld, waardoor de tegenstander snel kon overpakken. Ik mis helaas wel een echte leider met lengte achterin. En als we weer een tegenstander treffen uit het linker rijtje die daar de druk gaat plaatsen, dan verwacht ik ook dat het daar weer fout zal gaan zoals in Volendam. De tweede helft is CO2 Neutraal uitgespeeld, met 9 man op eigen helft, in eigen huis, tegen de nummer laatst(!). Het mag dan wel 3-0 zijn, maar de accu mag niet na 45 minuten leeg zijn. Waarbij Ntelo de toto waarschijnlijk op 3-0 had ingevuld bij die sporadische counter. De tweede helft verdiende echt geen schoonheidsprijs. Als thuisploeg hoor jij het initiatief te nemen tegen een ploeg uit het rechterrijtje vind ik.

Ik ben blij met deze overwinning en het momentum waarin we nu zitten. Maar om nu te zeggen dat we klaar zijn voor de oorlog, zeker gezien de tegenstander en onze speelstijl, is dat wat prematuur gezegd. Met de juiste last minute versterkingen (Desnoods 36 jaar + pensioenfeestje..) op het middenveld en in de verdediging staat hier een ploeg die waarschijnlijk dat laatste play-off ticket kan bemachtigen. Hoewel blessures, met uitzondering van de rechtsback positie, toch behoorlijk roet in het eten kunnen gooien, hoop ik dat MVV nog wat directe versterkingen in het vat heeft zitten om vormpech te kunnen nivelleren op de kwetsbare posities. Als dat lukt gaan we denk ik een leuk seizoen tegemoet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2021 12:26
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Re:MVV - Telstar #32
Ik heb de wedstrijd voor een deel via stream kunnen volgen, tot hij uitviel. daarna op de radio gevolgd.
Wie had het gedacht dat MVV op een gedeelde derde plaatssou staan na 5 matchen.
Na al de berichten die ik las op dit forum, waren de verwachtingen toch niet zo hoog gespannen.
We hebben misschien nog niet de sterkst ploegen, buiten De Graafschap, ontmoet maar we staan daar toch mooi hé.
Dit moet zeker bij de spelers een boost geven en natuurlijk ook bij ons mooie supporters legioen.
De volgende wedstrijd tegen Emmen punten sprokkelen en we hebben een prachtige seizoenstart genomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, Burgundian043

06 sept 2021 17:18 06 sept 2021 17:31 door moonghoya66.
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Re:MVV - Telstar #33
Houtengerard

Het seizoen is wel degelijk leuk begonnen hoor. Indien u de huidige ploeg leert aprecieren ipv een analyse te geven over uw eigen verwachtingen dan kunnen we ook iets bijleren. 2 X de nul gehouden, 3 X gewonnen. Gisteren 2 doelpunten gemaakt op een zeer volwassenen manier en 3 jongens in de elftal van de week. Scoren ze niet moet een ervaren spits bijkomen, krijgen ze een doelpunt tegen moet een ervaren CV komen, geraakt de bal niet naar voren moet dan een ervaren middenvelder komen.. en zo on and on and on.. Ja, deze gasten doen het voortreffelijk, ondanks hun leeftijd of gebrek aan ervaring. Zullen nog verliezen, zullen nog winnen. Mss voor Arsenal gaan supporteren, na 3 wedstrijden laatste met 0 punten, uw kennis zal zeker geapprecieerd worden aan de andere kant van het kanaal .

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

06 sept 2021 17:51 06 sept 2021 17:58 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Re:MVV - Telstar #34

moonghoya66 schreef : Houtengerard

Het seizoen is wel degelijk leuk begonnen hoor. Indien u de huidige ploeg leert aprecieren ipv een analyse te geven over uw eigen verwachtingen dan kunnen we ook iets bijleren. 2 X de nul gehouden, 3 X gewonnen. Gisteren 2 doelpunten gemaakt op een zeer volwassenen manier en 3 jongens in de elftal van de week. Scoren ze niet moet een ervaren spits bijkomen, krijgen ze een doelpunt tegen moet een ervaren CV komen, geraakt de bal niet naar voren moet dan een ervaren middenvelder komen.. en zo on and on and on.. Ja, deze gasten doen het voortreffelijk, ondanks hun leeftijd of gebrek aan ervaring. Zullen nog verliezen, zullen nog winnen. Mss voor Arsenal gaan supporteren, na 3 wedstrijden laatste met 0 punten, uw kennis zal zeker geapprecieerd worden aan de andere kant van het kanaal .

Ja, ik ben al een keer aan de andere kant van het Albert Kanaal geweest..
Als u zich nu niet alleen zou focussen op de 'Kritiek op het spelbeeld van de tweede helft" in mijn post, maar ook "De positieve opmerkingen" die ik erin schrijf zou laten meewegen, dan zou het zinvol zijn om een constructieve discussie te starten over onze meningsverschillen. Maar met deze scorebord journalistiek kan ik helaas helemaal niets. Heeft u toevallig ook de "data" toegevoegd van het makkelijke competitieprogramma in uw totaalbeeld? Dat zou ontzettend helpen in het punt dat ik probeer te maken over onze defensie. Het is namelijk niet de eerste keer dat één zwaluw zomer maakt in Maastricht, we hebben zelfs al een keer een heel lied geschreven over een competitie die we nooit hebben mogen meemaken. "MVV dat geit Europa in". Met twee voeten op de grond staan is jezelf ook indekken tegen verwachtingen die juist anderen scheppen. En met kritiek en lof vorm je vaak de eerlijkste recensies vind ik.

Ik heb overigens nergens geschreven dat we het seizoen niet leuk zijn begonnen. In tegendeel, ik schrijf zelfs dat een Play-off ticket mogelijk kan zijn met twee ervaren brokken erbij. En dat is een mening die ik vorm op spelbeeld, niet op een paar getallen op teletekst. Met de nadruk op mening.

Ook een tip van mijn kant. Een divisie lager bij SV Meerssen kunt u nog meer jonge honden aan het werk zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u moonghoya66

06 sept 2021 17:57
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Re:MVV - Telstar #35
Dan hebben we allebei onze mening gegeven. ;-)

De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

06 sept 2021 19:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Re:MVV - Telstar #36

moonghoya66 schreef : Dan hebben we allebei onze mening gegeven. ;-)

Ben het heel vaak eens met houte,maar ook ik ga wel eens door met de wens om wat meer routine zeker op de plaats van CV.
Maar indd de jeugd mag zich bewijzen en dat kun je alleen maar doen door te winnen of als team gewoon een gedegen wedstrijd te spelen,dus zullen de jeugdspelers veel minuten moeten maken.
Mooie post van jou,ga zo door leuk dat je zo het forum aanvuld…..mvrgr Opa.

....

06 sept 2021 19:17
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Re:MVV - Telstar #37
Beste Opadiehard

Hartelijk dank voor uw oprechte post :-)

Tijd voor maken pagina: 0.205 seconden