MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u

15 sept 2021 12:34
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #1
Na de flinke afstraffing tegen FC Emmen staat de thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven voor dea deur.
Ook een ploeg waar MVV, zeker thuis, van zal moeten winnen.

FC Eindhoven staat, met een puntje meer dan MVV, op een keurige 7e plek. Zo heeft de kleine club uit Eindhoven o.a. gelijk gespeeld tegen FC Volendam en gewonnen bij FC Emmen.

Ik ben benieuwd wat Klaas Wels gaat doen. Handhaaft hij Nijhuis of geeft hij Matthys de kans.
Nijhuis heeft alleen tegen Jong Utrecht sterk gekeept, daarna iedere wedstrijd toch wel 'n blunder of meerdere blunders wat ons veel tegengoals bezorgde.

Wat mij betreft mag Matthys, of voor mij part Wehking een paar wedstrijden de kans krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2021 13:33
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #2
Je kan bij wijze van spreken Ter Stegen of Edwin van der Sar onder de lat zetten, maar met zo’n verdediging houden ook die de nul niet.
Daarnaast, als twee centrumverdedigers staan te braggelen heeft dat ook invloed op het vertrouwen van de keeper en andersom. Dus ik vind het te makkelijk om alles op onze keeper te schuiven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2021 15:27
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #3
niet alles , wel veel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2021 15:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #4

pieter schreef : niet alles , wel veel.


Je laatste man dus je keeper moet eigenlijk veel leiderschap uitstralen en je verdediging dirigeren.
Maar als je dat niet ,,bezit,,zal je verdediging ook niet beter gaan spelen en zal het doorgaan met een spiraal naar onder als je zelf blundert kun je van je verdediging niet veel meer verwachten….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Sjonnie, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2021 19:48
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #5
Heel simpel. Nijhuis maakt blunders, cruciale blunders. Niet één maar meerdere. We zijn geen liefdadigheidsinstelling maar een profclub. Wisselen die gast, geen enkele reden om hem basis te laten spelen. Andere jongens verdienen nu een kans op die plek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2021 21:44
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #6
Als klaas er niet voor kiest om die frikandel nijhuis er uit te halen zou dat wil het eerste minpunt van klaas zijn. Dit kan zo niet meer dat ziet iedereen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2021 21:58
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #7
Hill28

MVV Maastricht Podcast open.spotify.com/episode/2saoYXw4KJk4b3U...7v679OGQ&dl_branch=1


Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Frank Salemans, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2021 12:57
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #8
Ik heb de podcast helemaal afgeluisterd en mezelf daarna eens flink op de schouder geklopt om dat ik zoveel geduld kan opbrengen.
Nu wacht ik met smart op de podcast waar meneer Noor de nieuwe investeerder gaat aankondigen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2021 14:57 16 sept 2021 14:58 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #9

Boer458 schreef : Ik heb de podcast helemaal afgeluisterd en mezelf daarna eens flink op de schouder geklopt om dat ik zoveel geduld kan opbrengen.
Nu wacht ik met smart op de podcast waar meneer Noor de nieuwe investeerder gaat aankondigen....


Een samenvatting voor wie 30 minuten luisteren het niet waard is: (MVV items)

- Er is geen budget dus we gaan verder op de manier waar we al 21 jaar mee bezig zijn. (Transfervrij, euregio en huren)
- Tot aan de winterstop komt er (waarschijnlijk) niks meer bij.
- Spelers die momenteel gehuurd worden hebben de optie om MVV'er te worden na afloop van hun contract.
- Jeugdspelers hebben prioriteit boven externe aanwinsten.
- Iedere competitie wedstrijd dient als een militair oefenterrein voor de aangetrokken spelers. Verwacht dus niet teveel wijzigingen in het elftal. Fouten maken hoort bij de generale repetitie. De bedoeling is dat ze hierdoor ervarener worden. Kortom de hele achterhoede inclusief keeper is waar de groei verwacht wordt, en de opstelling zal hierdoor niet snel wijzigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2021 15:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #10
en ondanks die bemoedigende woorden zullen we toch weer de gang naar de Geusselt maken morgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2021 15:40
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #11

Boer458 schreef : Ik heb de podcast helemaal afgeluisterd en mezelf daarna eens flink op de schouder geklopt om dat ik zoveel geduld kan opbrengen.
Nu wacht ik met smart op de podcast waar meneer Noor de nieuwe investeerder gaat aankondigen....


Helemaal mijn gedachte,vond het ook een opgave om de podcast helemaal af te luisteren.
Ook ik ben dan een van de luisteraars als Noor op de podcast komt,hoop wel met andere info die we eigenlijk al wisten……mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2021 16:45
Sjakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #12
Duidelijk verhaal.
Ik ben dit seizoen nog niet in de geuselt geweest. Zal morgen waarschijnlijk ook niet gaan. Ondanks dat ik een s.k. heb. Jammer dat het opnieuw een
opbouw jaar wordt. Ik kan het niet meer opbrengen om hier naar te gaan kijken. Jammer. Ik heb overigens veel bewondering voor de supporters die wel
elke thuis wedstrijd trouw aanwezig zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2021 17:58 16 sept 2021 18:09 door moonghoya66.
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #13
Sjakie

Moest mijn vrouw morgen 100 kg gaan wegen dan nog zal ik haar even graag zien als toen ze nog 65 woog. Liefde, loyaliteit en respect is het mooiste wat een mens kan delen en ontvangen. Als het slecht gaat is het besef van deze 3 eigenschappen meer voelbaar dan wanneer het wel goed gaat.. Omdat je hier zo van afziet, is jouw liefde voor MVV nog heel groot , dus.. komt een keer langs ! ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Hier menier, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2021 18:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #14
Ik vind dat @Houten het wel ludiek samenvat
Zelf heb ik de podcast vandaag wel even in de auto geluisterd ( tijdens een lange rit ) ,moet zeggen ik heb ik heb me niet gestoord aan Ronny
Voor mij heeft hij t goed omschreven wat er gaat gebeuren dit jaar en vooral hoe( we hoeven ons geen enkele ambitie te maken )

Persoonlijk denk ik dat Ronny zijn 2 jaar niet gaat vol maken bij MVV , die ziet hier geen uitdaging behalve dan een betaalde baan en actief te zijn in het voetbal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 11:07
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #15
Ik begrijp de kritiek op de podcast niet zo. Was erg benieuwd naar aanleiding van de reacties hier, maar ik hoor alleen maar heldere en logische keuzes.
Iedereen wil graag openheid van zaken en Ronny legt volgens mij heel duidelijk uit hoe de visie is, zowel dit jaar als naar volgend jaar toe

Ook met de uitleg mbt de roep om de ervaren centrale verdediger, geeft hij een heldere en duidelijke uitleg.
Duidelijk dat hij hier meeleest en de vragen van supporters wil beantwoorden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Brncic, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden