MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u

18 sept 2021 01:49 18 sept 2021 02:00 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 589
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #31
Ach jonges....gein VanGaalitus gezeiver...dit is Mestreech..gein Huiland

gewoon wie dees "one-liner" 't zoe sjoen zeet:

Es g’r mer ‘ns "draon" wèlt goon...

daoneeve doen veer 't nog neet 'ns zo slech

kiek nao de stand noe


en vergeliek dat met de aofgeloupe 20 jaore....



daan doen die vaan us , ondaanks die inkele kier 'n tet, 't sjoen :applaus:




Jao, dat is us M.V.V.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 06:29 18 sept 2021 06:44 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #32

Driver schreef : Vandaag een echte KKD wedstrijd, knokken dat je er bij neervalt. Mvv pakt dit seizoen toch de punten tegen clubs waar je ze ook van moet pakken.
Ik vond Waem heel sterk spelen, Labylle had er vandaag weer zin, een paar keer zagen we de "oude" Labylle weer op de linkerkant domineren.
Keeper Nijhuis van schlemiel vorige wedstrijd naar held deze wedstrijd, pakt mooi de penalty.
Marco Kleinen groeit elke wedstrijd, Delferriere heerlijke voetballer, wilt het soms nog te mooi oplossen. Mooi om die ontlading bij hem te zie na het laatste fluitsignaal. Blummel is een pareltje voor Mvv. De enige die tegenviel vond ik Ntelo, na zijn hattrick in de eerste thuiswedstrijd is hij ver terug gevallen.
Eindhoven heeft een fysiek sterke ploeg met veel opgewonden standjes, mooi om te zien hoe de Mvv spelers voor elkaar opkwamen.
Dikke chapeau weer voor de Angel-side, zij zorgen voor een geweldige sfeer in het stadion, ook het vuurwerk buiten het stadion was een opsteker voor de Mvv spelers. Knap van Mvv met de behaalde punten tot nu toe, al zullen we nog wel tegen de nodige stevige nederlagen oplopen.


Laten we hopen dat we niet gestraft worden door de knvb,het was wel erg veel wat er op het veld werd gegooid rond die gemiste penalty.
En trouwens dat vuurwerk was dat niet rond de 21ste minuut ivm het overlijden van een 21 jarige overleden mvv supporter?
Wat was de aanleiding van die rooie kaart voor Waem en wat was de aanleiding voor die penalty een natrappende beweging?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 06:34
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #33

HIER!! schreef : Vandaag wisseling van de wacht..


Je hebt het ook weleens mis toch?…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 07:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #34
In een wedstrijd waar de ploegen zich in de eerste helft aardig in balans hielden en er een weinig spetterende voorstelling van maakte. In wedstrijd die alleen door een doelpunt kon worden opgebroken en die goal die kwam .
Alberg die totaal geen loopvermogen heeft en verdedigend niks doet maar aan de bal wel zijn kwaliteiten heeft , echter zorgt die er wel voor dat zeker de eerste helft Blummel veel te veel de bal ging ophalen en eigenlijk daar waar Blummel zijn klasse heeft rond de 16 hij te weinig in die positie kwam
De 2de helft speelde Blummel wat meer van rechts en wat hoger in het veld en dat zorgde ervoor dat er meer dreiging kwam
Souren moest extra meters maken om Alberg te compenseren , Souren vond ik hard werken . Remans was zeer matig , begon nog aardig maar daarna niet gezien.
Onze spits krijgt gewoon geen ballen die staat daar helemaal alleen , Blummel moet veel dichter bij hem gaan spelen ( denk ik)

Achterin stond het goed , echte grote kansen kreeg Eindhoven niet en dat is ook zeker een verdienste van onze defensie
De rode kaart van Waem ( geen idee waarom) gaat ons de komende weken pijn doen , want Waem vind ik een zeer sterkte speler achterin.

Labylle valt me gewoon nog tegen ( helaas) hij probeert het wel , maar de glans is er gewoon af , het frisse het flitsende is weg en ook een stuk van zijn snelheid
Ik hoop dat hij nog wat progressie maakt maar geloof niet dat wij de oude Leroy nog te zien gaan krijgen .

Een mooie teamprestatie die bijna nog in een mineur eindige door een pingel ( was die terecht ??) Door alle tumult duurde het lang voordat die pingel werd genomen , dat heeft zeker de speler uit zijn concentratie gebracht ( daar ben ik van overtuigd en dus zijn werk gedaan) Die was zo slecht in geschoten die had onze trouwe supporter Harrie nog gestopt ! Maar zeker fijn voor onze keeper na zijn persoonlijke fouten vorige week om nu beslissend te zijn

Wat erna allemaal gebeurde , de rode kaart voor Waem ( geen idee waarom) maar ook al het gedoe op het veld , vond ik allemaal zwaar overdreven . De KNVB heeft ons vanaf gister weer in het zicht , laten we hopen dat we er met een waarschuwing vanaf komen , maar als we al in ronde 6 waar nog niks op het spel staat ons niet iets meer in bedwang kunnen houden dan beloofd dat nog wat . Alle mensen die met van alles gooien die snappen volgens mij niet waar ze mee bezig zijn . De emotie snap ik goed maar hou je zelf in bedwang !!! want uiteindelijk trekt onze club aan het kortste eind. Maar goed hopelijk loopt het met een sisser af

Het was een verdiende overwinning , MVV had meer recht op de 3 punten , het wordt even puzzelen voor Ajax2 en ADO zonder Waem ( denk ik) . In het huidige MVV is het echt gewoon leven van match tot match en genieten van de match die je wint en niet te veel voor of achteruit kijken , want tegen Ajax2 kan het zomaar weer een schiettent worden , wie zal het zeggen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 09:15
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #35
Voor de 3e keer een leuke avond gehad in de geusselt.
In de eerste helft speelden beide ploegen voorzichtig , maar 2e helft drukte mvv Fce toch nog naar achter zonder echt gevaarlijk te worden wat wel een verdiende treffer opleverde.

De penalty was een twijfelgeval , maar prachtig om te zien hoe de mvv spelers chaos veroorzaakte bij de eindhovenspelers met behulp van de Angel side. Het leek wel ff de mini versie van Nice-Marseille. Dit heeft er mede voor gezorgd dat de penalty gestopt werd. De knvb zal mvv wel weer op de vingers tikken,maar voor dit soort spetakel zaten er in beginperiode 5 a 6000 man in de geusselt.

We staan keurig 6e en wie had dat gedacht in augustus
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe, ASR, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 09:42
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #36

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 10:22 18 sept 2021 10:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #37
MVV staat niet 6e. Ze staan gedeeld 4e....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 10:46
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #38
En de ierste 2 doen veur spek en boene mit. dus…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 10:57
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #39
Komen nu 3 moeilijke wedstrijden aan. Met wat pech staan we na die 3 weer in het rechterijtje. Met geluk staan we bovenaan. Het zit allemaal dicht bij elkaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 11:26
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #40
Blij met de drie punten en de strijdlust. Met de teamgeest in deze ploeg lijkt het ook wel goed te zitten. Mooi dat Nijhuis die pingel pakt en laten we hopen dat het hem wat vertrouwen geeft.
Je staat 6de en je hebt de meeste tegendoelpunten in de eerste divisie, het is weer eens wat anders. Hopelijk worden de uitwedstrijden tegen de sterkere ploegen op een tactisch andere manier ingevuld dan tot nu toe het geval is en laten onze mannen zich niet nog eens naar de slachtbank leiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 11:30
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #41
Geen al te beste wedstrijd, maar toch 3 mooie zwaar bevochten punten.
En dat is puur omdat de spelers én de fans 97 minuten bleven gaan. 100% inzet. De synergie tussen spelers en fans is enorm mooi om te zien.
Gisteren een wedstrijd zonder veel grote kansen aan beide kanten. Fantastische binnenkomer voor Dzepar natuurlijk. Overigens vond ik hem veel levendiger spelen dan Alberg, die ik tegen vond vallen. Daar waar Souren voor mijn gevoel 24 km heeft gerend, zal hij tot maximaal 4 komen. En doordat Alberg zo weinig doet, moeten anderen uit positie gaan lopen en corrigeren. Vaak was dat Blummel helaas.
Tegen jong ajax zal daar toch echt meer loopvermogen moeten staan.
Kleinen speelde aardig, maar moet veel meer body krijgen. Basic-fit zit nu ook in De Geusselt, dus trainen maar!
Labylle had weer leuke, ouderwetse acties langs de zijlijn de 1e helft. De explosiviteit is er misschien nog niet helemaal, maar met 1 beweging zet ie zichzelf of een ploeggenoot direct vrij.
Ntelo heeft na zijn hattrick eigenlijk geen wedstrijd meer een kans gehad helaas. Wordt veel te weinig in zijn kracht gebruikt.
Achterin geen grote kansen weggeven. Penalty was m.i. wel terecht (handsbal), al kon ie er zelf niet zo heel veel aan doen. Rode kaart Waem is me ontschoten. Dacht eigenlijk dat ie gewisseld werd...geen idee wat daar gebeurd is.
Dikke chapeau voor Nijhuis die zich, na de (deels terechte) shitload die ie vorige week over zich heen kreeg, heel knap herstelde. Mentaal dus erg sterk. Mooi! Met de absolute kers op de taart de gestopte penalty. Je had door alle chaos op en naast het veld al het gevoel dat ie zou missen. En die Sleegers is geen verkeerde speler hoor.
Dit MVV gaat zeer zeker nog de nodige wedstrijden verliezen en tegendoelpunten krijgen (tegen Jong Ajax ben ik er alweer bang voor), maar zolang we alle thuiswedstrijden tegen de directe concurrenten winnen, kun je een mooi seizoen beleven. Ondanks 2 zeperds hebben we een goede seizoenstart, met een elftal met vrijwel allemaal nieuwe jongens.
Wederom een avondje MVV waar je met veel plezier op terugkijkt.
P.S.: WTF was aan de hand met de QR-code controle? Cursusje gehad? Scannen en dan voorletters, achternaam en geboortemaand moeten opzeggen. Vorige keer kon je na scannen gewoon doorlopen. Dit vertraagde de binnenkomst wel aanzienlijk. Sta je met veel man op elkaar te wachten BUITEN het stadion, kan toch ook niet de bedoeling zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 12:02 18 sept 2021 12:03 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 740
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #42
Vwb wedstrijd is eigenlijk alles al gezegd. Niet altijd even goed, maar gevochten voor de drie punten. Wel zie ik vaak genoeg beter voetbal, combinaties en een goeie instelling/voetbalgedachte dan voorheen. Geniet ook erg van de inspeelpasses naar voren tussen tegenstanders in. Komende drie wedstrijden goed doorkomen en dan maar eens kijken waar we staan. Publieke belangstelling blijft wel tegenvallen. Toch door het testen/scannen codes of zijn mensen afgehaakt door afgelopen 2 seizoenen en moet men de weg weer terug vinden.

Maosbrögk Vwb QR code en gegevens hardop moeten oplezen. Dat is privacy gevoelig. Die moeten ze eventueel zelf lezen na het scannen door op het vraagteken te drukken. Wat daar te zien is, is enkel je eerste voorletter, eerste letter achternaam en laatste twee cijfers van je geboortejaar. En dat moeten ze zelf met je ID vergelijken. Verder niks. Hier moet mvv iets mee doen!

Vwb Waem. Domme actie. Spelers lagen in elkaar verstrengeld. Na het losmaken en de Eindhoven speler die wilde weglopen, maakte Waem een natrappende beweging. Jeugdige onbezonnenheid waarbij hij zich teveel liet meeslepen door de hectiek in die fase.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 12:04
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #43
Zie net dat excelsior gister verloren heeft. We doen nu echt mee voor de periode. Komende 2 wedstrijden zijn cruciaal!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 13:03 18 sept 2021 13:07 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #44
Heerlijk avondje MVV. Publiek geweldig en spelers die er vol voor gingen. Ik heb het lang niet meer meegemaakt dat de supportersschare in de Geusselt zo een tastbare invloed had, in positieve zin, op het spel van MVV.

In voetballend opzicht viel o.a. Delfiere me in positieve zin op. Blummel ook altijd goed, net als Labylle. Dzepar die direct de trekker over haalde, Koekoek. Alberg vond ik wel een beetje Van de Beukering-achtig overkomen. Ik schrok echt van zijn gebrek aan snelheid en loopvermogen, zeker in de tweede helft. Dat moet toch fitter kunnen zou je zeggen?

De scheids hadden we niet mee trouwens. In de eerste helft gleed een Eiindhoven verdediger ook met een hand naar de bal in hun 16-meter gebied. Dat wuifde ie weg. Vervolgens probeert hij wel MVV in de slotfase van de drie punten te beroven. Gelukkig waren daar Nijhuis en de Angel Side. Manjefiek!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden