MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u

17 sept 2021 11:40
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 510
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #16
Oet de podcast kump mer ein conclusie :zoonder investeerder blijf ut braggele
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 15:26
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #17
Vandaag wisseling van de wacht..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 16:39
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #18
Prima hoe hij het uitlegt.
De laatste jaren zijn we vaak genoeg voor de gek gehouden. En nu word er realistische dingen gezegd. Dus we hoeven niks te verwachten. Maar nogmaals er kan nog alles gebeuren. Er hoeft een investeerder maar te komen of je haalt met wat geluk de play offs en je promoveert. Alles kan maar zoals op dit moment eruit ziet zal dit de komende 2 jaar zo gaan zoals het nu gaat.

En zoals Moon zegt echte liefde daar blijf je bij ook al gaat het even slecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 19:19
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #19
Nijhuis weer in de basis… hoe slecht zijn de andere keepers dan? Hopen dat eindhoven niet op goal schiet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 21:33
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #20
Dzepar i love you

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 21:45
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #21
Volledig terecht dat nijhuis mag blijven staan. Nooit aan getwijfeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 22:04
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #22
Bizar genoeg houden we nu al voor de derde keer de nul in zeven wedstrijden. Opvallend toch wel het verval dat dit elftal kent eens een wedstrijd zo goed als verloren is. Puur op papier hebben we een fantastische start. De Graafschap, Emmen en FC Volendam eindigen in principe alle drie in de top vijf. Tegen dat soort teams is in de competitie ieder punt meegenomen. MVV haalt verder 12/12 tegen de tegenstanders die wel meer van het niveau van MVV zijn, teams die het overigens niet allemaal slecht doen. Als je dit percentage blijft aanhouden, haal je altijd de PO`s. Zonder de jong-teams sta je vierde en dat nadat je al drie toppers tegen hebt gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, bokkesprongen, Burgundian043, LRB, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 22:25
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #23

Oet de podcast kump mer ein conclusie :zoonder investeerder blijf ut braggele


Slaat weer helemaal nergens op dit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 22:39
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #24

Mestreech28 schreef :

Oet de podcast kump mer ein conclusie :zoonder investeerder blijf ut braggele


Slaat weer helemaal nergens op dit.

Wat een winstpartij al niet kan doen. Nog even en we zijn een promotie kandidaat.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 22:53
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #25
We zijn ook promotiekandidaat… niet direct maar nacompetitie is ook promotiekandidaat!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 23:09 17 sept 2021 23:15 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #26
Het blijft bewonderenswaardig: twee keer een oorwassing, twee keer de daarop volgende wedstrijd gewonnen. En dus sta je ‘gewoon’ zesde/gedeeld vierde met een doelsaldo van -7. Gelukkig heeft deze ploeg meerdere spelers die een goal kunnen maken en dus kun je altijd hopen op punten.
Over de wedstrijd. Rommelige pot met twee aan elkaar gewaagde ploegen. Niet omdat ze allebei zo goed waren, maar omdat er aan beide kanten veel mis ging. MVV was slordig in de passing en grossierde met name in de eerste helft in mislukte acties. Eindhoven probeerde vooral te ontregelen door veel overtredingen te maken en tijd te rekken. Ik denk dat op basis van de eerste helft een gelijke stand recht deed aan het spelbeeld. Overigens had MVV de grootste kans met Remans die op een speler van Eindhoven schoot.
Verder leek het vanuit mijn positie of een speler van Eindhoven hands maakte in de eigen zestien.
De tweede helft leek iets beter te gaan. MVV kreeg wat meer grip op de wedstrijd. Wat ik jammer vind is dat alles over links gaat. Zeegers staat aan de rechterkant wel hoog als een veredelde buitenspeler, maar speelt 9 van de 10 ballen terug. Dat wist de linksback van Eindhoven ook. Die deed ook niet veel moeite om die kant af te dekken. Daar kun je meer rendement uit halen.
Even los van de penalty die Nijhuis pakt en de goal die Dzepar maakt, wil ik Kleinen een compliment maken. Nogmaals, niet alles gaat goed, maar die jongen maakt meters, heeft inzicht en spelintelligentie.
Met tussen de 3.000 en 3.500 toeschouwers blijft de publieke belangstelling wat achterwege. Misschien kijken twijfelaars vooral naar de uitslagen online en zien ze er weinig heil in. Maar dit jonge team lijkt de energie van de tribune als een spons te absorberen en om te zetten in vechtlust en enthousiasme. Het is dus niet allemaal even goed, maar ik heb me dit seizoen nog geen enkele wedstrijd verveeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ster_Drager, Huib, Tuor, jovkle, Kay, Zoewiezoe, bokkesprongen, ASR, Burgundian043 en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 23:16
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #27
Vandaag een echte KKD wedstrijd, knokken dat je er bij neervalt. Mvv pakt dit seizoen toch de punten tegen clubs waar je ze ook van moet pakken.
Ik vond Waem heel sterk spelen, Labylle had er vandaag weer zin, een paar keer zagen we de "oude" Labylle weer op de linkerkant domineren.
Keeper Nijhuis van schlemiel vorige wedstrijd naar held deze wedstrijd, pakt mooi de penalty.
Marco Kleinen groeit elke wedstrijd, Delferriere heerlijke voetballer, wilt het soms nog te mooi oplossen. Mooi om die ontlading bij hem te zie na het laatste fluitsignaal. Blummel is een pareltje voor Mvv. De enige die tegenviel vond ik Ntelo, na zijn hattrick in de eerste thuiswedstrijd is hij ver terug gevallen.
Eindhoven heeft een fysiek sterke ploeg met veel opgewonden standjes, mooi om te zien hoe de Mvv spelers voor elkaar opkwamen.
Dikke chapeau weer voor de Angel-side, zij zorgen voor een geweldige sfeer in het stadion, ook het vuurwerk buiten het stadion was een opsteker voor de Mvv spelers. Knap van Mvv met de behaalde punten tot nu toe, al zullen we nog wel tegen de nodige stevige nederlagen oplopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, jovkle, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 23:33 17 sept 2021 23:44 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #28
Een verdiende overwinning op basis van een hele goede tweede helft. De eerste helft werden we overklast door Eindhoven, MVV durfde niet de middenlijn over te steken en de opbouw was zo slordig en traag dat we amper bij het doel van de tegenstander kwamen. Gelukkig nam de ploeg in de tweede helft wel het initiatief in handen (Zoals dat eigenlijk hoort bij een thuis spelende ploeg) en bracht het Eindhoven terug op eigen helft. Een gouden wissel natuurlijk van onze visionair K. Wels die spaarzaam wisselde in vergelijking met zijn collega trainer. Ik heb niets over de oorzaak van de strafschop meegekregen, maar Nijhuis deed hier wat hij moest doen bij een twijfelende strafschopnemer, rustig afwachten. Een mooie opsteker voor het team en voor hem. Helaas wel nog een "zo lijkt het' domme rode kaart van Waem. Was hij degene die zich zo opzichtig liet vallen over een speler die al op de grond lag bij FC Eindhoven?

De sfeer was overigens top. De boot naar "Valhalla" was goed vertrokken, de mantra zat er goed in. Ik kan me voorstellen dat wanneer je aan boord staat van het vlaggenschip dat alles wat in deze feministische wereld onderdrukt wordt opeens in jezelf vrij komt, de oerkrachten, de mannelijkheid, de strijdlust, de adrenaline. Maar om nu na een provocatie van een Eindhoven speler vijf meter overboord omlaag te springen bovenop de spelerstunnel (de boeg van het schip), dan ben je al langs Midgaard en zit je praktisch bij stamvader Odin in Asgaard aan tafel. Ik hoop dat deze fan een getrainde 'parcours' professional was, want als je dit verkeerd doet en doorglijdt, zit je de rest van je leven in een stoel en drink je met een papieren rietje in plaats van een hoorn.

Ik heb genoten vanavond van de vechtlust! Misschien komt die gewenste ervaring toch sneller dan dat we denken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2021 23:37 17 sept 2021 23:42 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #29
Zo lekker dit zeg, na vorige week. Op deze manier een overwinning uit het vuur slepen is echt de perfecte remedie. Heb de wedstrijd via een stream gekeken, dus kan niet heel goed oordelen over individuen, maar waar we vorige week collectief faalden was dit mijns inziens een echte teamprestatie.

Eerste helft was rommelig. Eindhoven stoorde vroeg en vond ons enigszins met de handrem erop spelen. Net iets teveel ballen breed en terug zeg maar. Niet onbegrijpelijk na vorige week hoor, maar het kwam het toch al slordige spel niet ten goede.

Na rust waren wij beter, zonder nou echt enorme kansen te creëren, op die van Remans na. Gelukkig valt dan toch de goal, uitstekend ingeschoten, en denk op basis van het spelbeeld ook wel terecht.

Tja, dan de laatste minuten, wat een achtbaan. Strafschop leek mij zwaar gestraft, maar ik kon dat eigenlijk niet goed beoordelen. Hoe dan ook, Nijhuis maakt zijn fouten van vorige week in een klap goed, complimenten. Sowieso gewoon degelijke wedstrijd gekeept, stond er op de momenten dat hij er moest staan. Nu deze lijn door trekken! Ook geestig dat de spelers van Eindhoven blijkbaar iets teveel naar Marseille gekeken hebben. Beetje sneu allemaal. Maar goed, ze hebben er vooral hun eigen speler mee uit de concentratie gehaald, dus ik klaag niet verder. De rode kaart daarna was terecht begreep ik. Jammer dat Waem er niet bij is komende week, de achterhoede heeft, eigenlijk net als tegen Emmen tot de gelijkmaker, nauwelijks kansen weggegeven. Overigens sjiek om te horen en zien hoe het hele stadion te keer ging en achter de ploeg stond. Dat heeft vanavond ook een verschil gemaakt.

Enfin, zoals vorige week gezegd, ook een 7-1 nederlaag kost per saldo maar 3 punten. Ja het doelsaldo is klote, maar je kunt beter met 7-1 verliezen en de week erna winnen dan met 2-1 de boot in gaan en de volgende wedstrijd gelijk spelen. Ik heb genoten van de vechtlust van dit team. Niet alles gaat goed, maar dit is een mvv dat er voor gaat, dat probeert aan te vallen (mijn grootste ergernis van de afgelopen 2 jaar was het laffe voetbal) en misschien vandaag het geluk daarom ook wel een beetje afdwingt. Ik vind dat dit team een hoge aaibaarheidsfactor heeft (ik weet even geen beter woord), erg likeable is zoals ze in Engeland zeggen.

Zoals hierboven al gezegd, dit elftal kan elke wedstrijd verliezen, maar er zitten goals in en dus kunnen we ook winnen. Nederlagen gaan nog wel komen, volgende week wacht weer een hele zware dobber. Maar vooralsnog staan we gewoon 6e, en hebben we puur cijfermatig bekeken een prima seizoenstart. En zoals Belgske zei, als we dit soort wedstrijden blijven winnen dan gaan we een goed seizoen draaien, zeker als we ook na een achterstand niet meteen instorten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Frank Salemans, jovkle, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2021 00:52
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - FC Eindhoven 17 september 20.00u #30
Luuster. Heer pak um wel lekker huur. Bis zoe good wie diene litste pot hè.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden