MVV - Ado

01 okt 2021 20:40 01 okt 2021 20:40 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV - Ado #16
0-2 na 8 minuten en inmiddels 0-3. Wanneer wordt nu eens duidelijk dat er gesleuteld moet worden aan de verdediging? Ongelooflijk toch!
Zet die Dzepar toch in de ploeg aub

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 20:49
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - Ado #17
Wat n stelletje doorgesnoven idioten die zich mvv fans noemen. Volgende week weer huilie huilie als er weer maatregelen worden opgelegd en dat er weer iets niet mag. Sukkels eerste klas bahbah

Om over die elf op t veld maar niet te spreken
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 21:00
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - Ado #18
Klaas begin de defensieve tactiek van dareije maar te gebruiken iedere wedstrijd. Dit worden te veel afstraffingen zo. Aanvallers van tegenpartijen verheugen zich om tegen Mvv te spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 21:43
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - Ado #19
Dat je minder bent prima maar dit ja lustellosnkrachtloos machteloos. Verdediging euh welke verdediging. Middenveld met lachertje aalberg. Aanvallers tjsaaaaa

En de superreclame van de doorgesnoven malloten op de tribune

In een avond geen enkel gevoel meer bij dt team

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 21:44 01 okt 2021 21:46 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Ado #20
5-0, 7-1, op dit moment 1-6 en inmiddels 26 tegen. Het gaat lekker zo! Om met 1-0 of 2-0 van het veld te gaan allez, maar dit gaat nergens meer over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 22:08
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV - Ado #21
Enorm verheugd op weer een thuiswedstrijd en dat tegen het grote ADO Den Haag.
Sfeer zat er al tijdens de warming up heel goed in dus dat beloofde wat.
Toen begon de wedstrijd en staan we al heel snel achter met 2-0. De moed zakte me toen al in de schoenen en ik wist toen al dat het na 9 minuten over was.
Maar wat mij nóg meer irriteerde was dat er "supporters" tussen ons door liepen op de Boschpoort en hier ruzie gingen maken met Jan en alleman. Respectloos naar ouderen en zelfs een kind aan het huilen gekregen. Chapeau heren. Mijn vrijdagavond, en dat van velen om me heen was toen al verpest.
De uitslag boeide me niet meer en de hele club kon me gestolen worden.
Als nu al tegen een kleine groep supporters van ADO de stoppen doorslaan, dan belooft dit nog wat voor de wedstrijd tegen de Oosterburen.
Zo ontzettend zonde dit voor alles en iedereen die de club een warm hart toedragen. Voor alle sponsoren en ook voor de grotere groep AngelSide supporters.
Hoogstwaarschijnlijk zal ik er de volgende wedstrijd weer zitten, maar op een gegeven moment kent support ook grenzen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke, Kletswief, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 22:27
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - Ado #22
Een beschamende vertoning, dat was het.
Vooral op het veld maar ook op de tribune. Het begon met die held die nota bene tijdens het mestreechs volksleed een ADO vlag van het hek moest rukken. Ik ben benieuwd of die ook zo stoer is als de harde kern van Den Haag in het uitval zit ipv pet en sjaal supporters. En wat bezielde die idioten op de Boschpoort die mede MVV supporters moesten slaan? Onbegrijpelijk. Wat een kutavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 22:31
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - Ado #23
Dit heeft niets meer met betaald voetbal te maken. Schaam je kapot zowel op als buiten t veld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 22:45
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - Ado #24
Hopelijk kan MVV vaststellen wie deze raddraaiers, provocateurs of om met een goed Maastrichts woord te spreken crapule zijn. Op de Angel Side wordt echt serieus gewerkt aan herbeleving van aan ‘anmezerend’ avondje MVV’ . Wie, o wie wil dit kapot maken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 23:03
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Ado #25
Het kan toch niet zo moeilijk zijn dit crapuul uit het stadion te schoppen? Wat mij betreft mag MVV deze sukkels in samenwerking met politie en ME keihard het stadion uitslaan.
Iedereen die zich de moeite neemt om 100 meter te lopen om daarbij te gaan staan hoort niet in ons stadion.
De AngelSide heeft vanavond ondanks de dramatische wedstrijd voor een bewonderenswaardige sfeer gezorgd. Kan niet zo zijn dat 50 idioten dat verpesten.
AngelSide: chapeau
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 23:12
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - Ado #26
Ik heb mij KAPOT geschaamd vanavond. Hopelijk komt dit niet ik de media anders staan we er weer mooi op dankzij deze doorgesnoven frikandellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 23:37
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV - Ado #27
Tsja, wat moet je hier nog van zeggen?

Een beschamende vertoning op het veld en daarnaast. Over het elftal kan ik kort zijn, domweg niet goed genoeg. Geen enkele speler zal ooit in de hoogste klasse in Nederland of België gaan voetballen. Je vraagt je dan ook meteen af wat de toegevoegde waarde van onze technisch manager is, er is geen enkele speler met een meerwaarde gehaald. De Eupen boys houden de bang warm en de jongens van Standard kunnen ook geen potten breken. Labylle had nooit een contract moeten krijgen, het is duidelijk waarom hij de afgelopen jaren nauwelijks gespeeld heeft. Ook de afvallers uit Parkstad kunnen mij niet bekoren, voegen niets toe.

Als je niet goed genoeg bent kun je op zijn minst wel het gras op vreten maar daar waar je verwacht dat MVV na de rust alles of niets gaat spelen gebeurt het tegenovergestelde. In het eerste kwartier na rust hebben we geen enkele aanvallende poging ondernomen!

Alles heeft met geld te maken maar (ik blijf het herhalen) die misgelopen NOW gelden doen ons de das om, budgettair staan wij gewoon op Topklasse niveau. Maar hoe staan wij er nu daadwerkelijk voor? Haalt mijnheer Noor ook nieuwe sponsoren binnen die substantieel bijdragen? Wordt de vernieuwde sponsorruimte een daadwerkelijke place to be waar heel ondernemend Maastricht en Heuvelland bij wil en moet horen?
Vooralsnog moeten we het doen met halleluja verhalen over een nieuwe kledingsponsor in het volgende seizoen (mooie klap in het gezicht van onze trouwe kledingsponsor Masita om dit zo vroeg in het seizoen kenbaar te maken), verlenging van het contract met Brand bier en dat Parkhotel Valkenburg het partnership heeft uitgebreid.

Ik ben bang dat ons een rad voor ogen gedraaid wordt en dat wij langzaam maar zeker aan het afsterven zijn, de opgelopen achterstand is waarschijnlijk niet meer in te halen. Wij hebben de boot definitief gemist. De komende wedstrijden zullen ons in een vrije val brengen, uiteindelijk eindigen wij tussen plek 15 en 20.

En dan nog iets, de vechtpartijen op de Boschpoorttribune waren voor mij het absolute dieptepunt van de avond. Zo triest heb ik het de afgelopen 40 jaar nooit meegemaakt. Ik denk dat ik er klaar mee ben, dit seizoen zing ik nog wel uit maar volgend jaar neem ik hoogstwaarschijnlijk geen seizoenkaart meer.

Wat een kutavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 23:43
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - Ado #28
Wederom een sterkere tegenstander, en weer gaan we finaal de boot in. Net zoals maandag geschreven, er gaat zo veel fout. Ook ieder duel wordt verloren! Keeper wederom slecht.. Labylle.. my god wat slecht.

Vasthouden aan 4-3-3 heeft ook geen enkele zin. Ntelo heeft behalve zijn hattrick echt niks maar dan ook niks klaar gespeeld. Ik zat zelf te denken aan een 5-3-2 … maar als ik dan de invallers zie, dat is ook weinig goeds.

Ik dacht dat vorig seizoen erg was, maar 3x finaal van het veld worden gespeeld… 18 doelpunten tegen vs Ado/Emmen en Volendam. Ik kijk met angst naar de komende wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 23:45
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - Ado #29
Gelukkig hebben we wel alles in eigen hand en zijn we niet afhankelijk van een investeerder zoals in Sittard. Top.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 23:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - Ado #30

Mr Sjaan schreef : Haalt mijnheer Noor ook nieuwe sponsoren binnen die substantieel bijdragen? Wordt de vernieuwde sponsorruimte een daadwerkelijke place to be waar heel ondernemend Maastricht en Heuvelland bij wil en moet horen?

Dat moet toch wel als je voor 10 jaar al je cateringinkomsten 'weggeeft' ? :thinking:

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden