MVV - Ado

02 okt 2021 14:05
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - Ado #46
Mathys
R. Zeegers - Essers- Waem - Delferriere - Labylle
Dzepar - Kleinen - Alberg
Blummel - Remans

Ik denk dat voor Klaas momenteel er niets anders opzit dan de “ Top Oss Formule”. Verdedigend te zwak en te weinig mogelijkheden om de bal bij de voorste linie te krijgen.

Gisteren zag Nijhuis bij de 0-1 opnieuw zwak uit. Achterin is er wordt er niet doorgedekt. Met een 5-mans achterhoede lekker in zones verdedigen. Dan had je meer kans gehad dat de 0-2 bijvoorbeeld niet was gevallen. De 0-3 is een fout van Tim Zeegers (komt gewoon te kort voor dit niveau), 0-4 is een man tegen een knulletje.

Benieuwd hoe Klaas voor volgende week tegen VVV gaat handelen….

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Anna D., opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 15:38
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV - Ado #47
Tijdens de winterperiode , as usual , zullen betere spelers aangetrokken worden om ze die niet voldoen aan de verwachtingen te vervangen. Komt nu niet zeggen dat het hele team faalt want daar lopen volgens mij toch enkele waardige spelers rond. Die moeten gewoon beter omkaderd worden om ze beter te laten presteren. Dzepar, Delferriere, Waem, Kleinen, Mami, Blummel, Ntelo zijn naar mijn mening spelers met veel potentie. Deze beperkte kern moet je bijhouden voor na de winterstop. Bv Ntelo..een jonge met veel talent, hij zou meer tot zijn recht komen als flankspeler ( op 11 ) waardoor hij meer ballen in zijn voet zou krijgen en hem laten starten met Dzepar ( centrale spits). Delferriere- Waem goede centrale duo, alleen dat ze een even volwaardige linkse en rechtse back missen als ondersteuning ( 2 en 5 ) Blummel op 8 , heeft techniek en vista maar mist wat snelheid , die jonge loopt zich kapot waardoor het laatste halfuur steeds te veel wordt voor hem. Mami ( op 7 ) speelt te weinig maar een vinnige en snelle jongen die echt graag zich wil bewijzen. Kleinen op 10. Dit allemaal bij een 4-3-3 systeem.
Als je hier een 4 tal jongens bijvoegd die kwalitatief beter zijn, dan heb je volgens mij een redelijke ploeg. En uiteraard, een keeper die punten kan pakken !!


Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 19:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Ado #48

Lijnsje@tappunt schreef : Mathys
R. Zeegers - Essers- Waem - Delferriere - Labylle
Dzepar - Kleinen - Alberg
Blummel - Remans

Ik denk dat voor Klaas momenteel er niets anders opzit dan de “ Top Oss Formule”. Verdedigend te zwak en te weinig mogelijkheden om de bal bij de voorste linie te krijgen.

Gisteren zag Nijhuis bij de 0-1 opnieuw zwak uit. Achterin is er wordt er niet doorgedekt. Met een 5-mans achterhoede lekker in zones verdedigen. Dan had je meer kans gehad dat de 0-2 bijvoorbeeld niet was gevallen. De 0-3 is een fout van Tim Zeegers (komt gewoon te kort voor dit niveau), 0-4 is een man tegen een knulletje.

Benieuwd hoe Klaas voor volgende week tegen VVV gaat handelen….


Helemaal eens met deze opstelling. Alleen zou ik Souren ipv Kleinen laten spelen. Marko doet het tot nu tot niet verkeerd, maar Souren is net iets verder en iets meer een ‘6u’, die je wel nodig hebt met Alberg en Dzepar.
Lijnsje zou een prima trainer zijn in tegenstelling tot moonghoya, maar ieder zijn mening.
En wat die stoere gastjes betreft: dankzij jullie moeten er dus telkens maatregelen worden genomen en staat er dus zoveel politie. Blijf in je vak en steun je club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 21:09 02 okt 2021 21:09 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV - Ado #49

Brncic schreef : Lijnsje zou een prima trainer zijn !

niks mis met,
mer bedink....
Lijnsje bringk wel zien eige staf met!;)

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2021 04:24
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - Ado #50

LRB schreef :

Brncic schreef : Lijnsje zou een prima trainer zijn !

niks mis met,
mer bedink....
Lijnsje bringk wel zien eige staf met!;)


En of h’r dee staf mit nump ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2021 10:03
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Ado #51
Zoals verwacht dacht ik al dat we een flinke pak slaag zouden krijgen.
Alberg is slechter dan ik had verwacht loopt en rent niet mee terug.
Die Ntelo waar iedereen lyrisch over was na zijn hattrick, nou daarna en ervoor heeft hij niks laten zien.
Labylle kan voetballen kan een mannetje passeren, alleen hij is niet meer snel meer. Maar ze laten die jongen wel elke keer rennen.

Ik zou zeggen zet Labylle linksvoor en Remans naar de spitspositie en Blummel Rechtsbuiten.
Alberg zou ik eruit halen Dzepar erin, mocht hij niet fit genoeg zijn om te beginnen dan Bosing erin.

Die mensen die eigen supporters gaan slaan mogen ze van mij open en bloot met hun gezicht op internet zetten.
En als ze ze te pakken krijgt 10.000 euro boete.
Ik vind het een leuke, gedurfde actie om de vlag te pikken. En uitsupporters uitdagen en schelden. Maar om eigen supporters te gaan slaan.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2021 10:26
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV - Ado #52
In tegenstelling tot het slaan van supporters van de tegenpartij, wat volledig gerechtvaardigd is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2021 11:29
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - Ado #53
Wat is er leuk aan de actie om vlag te pikken en dan snel weg te rennen ? En daarna je vriendjes eigen supporters in elkaar late slaan omdat je wordt tegengehouden op boschpoort? Lafbekjes allemaal. En straks huilie huilie als er weer extra maatregelen komen tegen 045 en mvv n boete krijgt. Mvv dat hier qua beveiliging en optreden gigantische steken laat vallen. Maar ja dat zal door meneertje noor ook wel uitbesteedt zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2021 11:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
MVV - Ado #54
Op de website van MVV is donderdag een filmpje geplaatste van Blummel met de oproep om niet met bier te gooien . Ik vond dat een prima oproep van MVV

Met alle camera’ s moet het toch bijna geen punt zijn om personen die zich schuldig hebben gemaakt aan wangedrag in ieder geval op te sporen en mee in gesprek te gaan !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2021 21:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Ado #55

zittribuun schreef : In tegenstelling tot het slaan van supporters van de tegenpartij, wat volledig gerechtvaardigd is?


Is ook niet goed.

steefmestreech schreef : Wat is er leuk aan de actie om vlag te pikken en dan snel weg te rennen ? En daarna je vriendjes eigen supporters in elkaar late slaan omdat je wordt tegengehouden op boschpoort? Lafbekjes allemaal. En straks huilie huilie als er weer extra maatregelen komen tegen 045 en mvv n boete krijgt. Mvv dat hier qua beveiliging en optreden gigantische steken laat vallen. Maar ja dat zal door meneertje noor ook wel uitbesteedt zijn


Beter dan met bier gooien toch? Ik vind het wel gedurft ja en tenminste iets van spektakel op het veld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2021 21:50 03 okt 2021 21:51 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV - Ado #56

mvv4ever schreef :

steefmestreech schreef : Wat is er leuk aan de actie om vlag te pikken en dan snel weg te rennen ?


Ik vind het wel gedurft ja en tenminste iets van spektakel op het veld.


is achterhaald : ken er eentje die ongeveer 50 jaar geleden jaar een F-vlaggetje pikte ZONDER weg te rennen, dacht in Rotjeknor...dat was pas gedurfd ;)
Eerlijkerwijs kreeg ik het wel even Spaans benauwd nadat dat gebeurde en kon P. effe vervloeken...:) .

Maar in de Geusselt moeten we negatieve publiciteit voorkomen; heeft geen goed effect op potentiële sponsoren waarop we zitten te wachten, de Driehoek en de KNVB. Of je het wilt of niet, maar deze drie hebben een grotere invloed op ons cluppie dan die twee seconden plezier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2021 12:59
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Ado #57
Misschien inderdaad eens overgaan van 4-3-3 naar 5-3-2 of 3-5-2, hoe je het wilt zien.
Met dat systeem pakte MVV vorig seizoen na de winterstop veel punten mee.
Ook gezien het materiaal is 4-3-3 niet mogelijk. Remans is geen linksbuiten. Die trekt altijd naar de spitspositie toe, waardoor Labylle geen afspeelmogelijkheid heeft om de bal aan een linksbuiten te spelen, die dan aan de zijlijn staat. Zeg maar zo'n combinatie met Schroijen. Dat zou wel kunnen als Lazaar eens fit is, als die dat überhaupt wordt. Blummel is ook geen linksbuiten. Hangend op rechts komt hij meer tot zijn recht. Als Keulen straks weer fit is, zou dan Labylle iets zijn voor de linksbuitenpositie? Dat is ook niet echt zijn plek, maar verdedigend vind ik hem toch zwak (ook in zijn vorige MVV periode). Ntelo eens proberen als linksbuiten met zijn snelheid? Maar eerlijk gezegd neig ik naar een twee spitsen systeem. Dan zou je ook Alberg met Remans eens voorin kunnen zetten. Ntelo heeft na zijn hattrick niks meer geraakt.

Nijhuis

Essers-Delferriere-Waem

R.Zeegers-Kleinen-Souren-Labylle/Keulen

Blummel (vrije rol)-Dzepar (kan terugzakken als 5e middenvelder).

Remans

Ntelo en Alberg lijken de slachtoffers te worden. Dzepar laat in zijn invalbeurten zien dat hij meer brengt dan Alberg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2021 09:01
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - Ado #58

LRB schreef :

Brncic schreef : Lijnsje zou een prima trainer zijn !

niks mis met,
mer bedink....
Lijnsje bringk wel zien eige staf met!;)


De gesprekken zien al gaonde! LRB weurd veurgedragen es pr-manager en Opadiehard es teammanager ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2021 10:48
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - Ado #59

Lijnsje@tappunt schreef :

LRB schreef :

Brncic schreef : Lijnsje zou een prima trainer zijn !

niks mis met,
mer bedink....
Lijnsje bringk wel zien eige staf met!;)


De gesprekken zien al gaonde! LRB weurd veurgedragen es pr-manager en Opadiehard es teammanager ;)


Liever mental coach……mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2021 16:31
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV - Ado #60
hey boeren pummel stop eens met zeuren. verschrikkelijk irritant ventje ben je. zo hop en nu snel bij je mama huilie huillie doen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden