MVV - Ado

01 okt 2021 23:52
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV - Ado #31

Sjotelsplak schreef :

Mr Sjaan schreef : Haalt mijnheer Noor ook nieuwe sponsoren binnen die substantieel bijdragen? Wordt de vernieuwde sponsorruimte een daadwerkelijke place to be waar heel ondernemend Maastricht en Heuvelland bij wil en moet horen?

Dat moet toch wel als je voor 10 jaar al je cateringinkomsten 'weggeeft' ? :thinking:


Dat zie je verkeerd, dit is outsourcing want MVV moet zich concentreren op de corebusiness. Alles dat niet tot je kerntaken behoort moet je uitbesteden.


(Ik hoop dat iedere lezer de ironie van mijn commentaar begrijpt).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2021 23:55
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - Ado #32
Het vele aantal punten heeft mij zout in de ogen gestrooid. Diep van binnen wist ik al dat het merendeel van die wedstrijden het voetbal al slecht was. Nu worden we iedere keer afgedroogd door een ploeg die maar een beetje kan voetballen. Met als resultaat by far het slechtste doelsaldo van de hele competitie. Hoe vervelend het ook is maar de weg omlaag lijkt ingezet. Klaas grijp in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 00:08
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Ado #33
Ja, het was een bittere pil vanavond. Als het centrale blok achterin zoveel ruimte weggeeft en en er nauwelijks sprake is van rugdekking, dan is het met een onzekere keeper (zeker bij hogere ballen) het beste om het telraam mee te nemen naar De Geusselt. En als het team verder als los zand speelt (met uitzondering van beide doelpunten waar wel aanvallend snel werd gevoetbald), dan wordt het tegen een team als ADO erg moeilijk.

Toch was het niet alleen slecht; ik zie toch nog wel wat lichtpuntjes (of zijn dat de sterren voor mijn ogen na deze vuistslag?).

Ik vond met name in de tweede helft Essers op rechtsback redelijk voetballen. Dzepar pikt alweer zijn vierde goal mee; hopelijk is hij weer gauw wedstrijdfit. Ik vond Souren en Remans redelijk acceptabel voetballen. Blummel werkte hard maar bleef onzichtbaar.

Maar Leroy heeft helaas flink aan snelheid ingeboet; Last had het zeker niet minder gedaan. Delferriere vond ik verdedigend zwak en in zijn acties naar voren nogal blind voor medespelers. Kleinen is niet de man om een team op sleeptouw te nemen.

Ach, de zwakkeren zijn al in eerdere posts benoemd, al mag Wels eens overwegen een andere keeper een kans te geven. En gelukkig is Waem er weer bij volgende keer.

Ik vond het overigens niet van veel sportiviteit getuigen om de kersverse periodekampioen met "ADO failliet" het veld af te laten gaan, terwijl de support vanaf de Angelside in de rest van deze oorwassing weer bewonderenswaardig duurzaam was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 01:33
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV - Ado #34

Frank Salemans schreef : Ik vond het overigens niet van veel sportiviteit getuigen om de kersverse periodekampioen met "ADO failliet" het veld af te laten gaan, terwijl de support vanaf de Angelside in de rest van deze oorwassing weer bewonderenswaardig duurzaam was.


Laten we voortaan ADO Den Haag liedjes gaan zingen en juichen voor de tegenstander.

Alsjeblieft Frank, laat dat laatste beetje voetbalhumor nog bestaan anders kunnen we beter op televisie gaan kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 03:09
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Ado #35
Ach, 1 voordeel van vanavond: mocht Ado daadwerkelijk failliet gaan, raken we in ieder geval geen punten kwijt en kunnen we aan het eind van het seizoen niet zeggen dat het daar aan gelegen heeft

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 08:01 02 okt 2021 08:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Ado #36
Ach ja wat moet ik nog kwijt alles is al gezegd,triest op het veld triest daar buiten.
Wat wil je het blijkt nu dat teveel spelers te jong en onervaren zijn en een gedeelte voor het eerst met publiek speelt zoals onze Luikse huurling.
Ik ben dan wel niet naar huis gegaan tijdens de wedstrijd dat zit niet in mijn aard.
Maar een doelgemiddelde van 13-26 daar word je niet vrolijk van zelfs depressief.
Wat een geblunder en dat word niet veroorzaakt door een tegenstander maar door je eigen onkunde.
Labylle waar iedereen lyrisch over was had voor mij de tweede keer al niet meer terug hoeven komen,hij speelde dramatisch zwak met als dieptepunt een ontzettende misser bij die 0-2.
Onze Luikse spits staat daar maar op een eiland en begrijp niet helemaal de ,,meerwaarde,,hij had een broek aan die de wasmachine niet haalde.
Wat een onmachtig mvv dat bij de minste opbouw al niet wist wat ze met de bal moesten doen.
Het bijna,,failliete,,Den Haag werd naar de overwinning gedragen door dat er geen tegenstander op het veld stond.
Dzepar was voor mij het enigste lichtpuntje maar de rest was bagger,maar denk zelf dat ze gewoon niet beter kunnen.
Ik hoop tegen beter weten in dat er nog wat gaat veranderen maar met de huidige selectie kan Klaas ook niet veel uitrichten.
Laat ik het bij het verkeerde eind hebben en 29 oktober een totaal andere wedstrijd voorgeschoteld krijgen zodat we toch weer ,,trots,,mogen zijn op onze,,matadoren,, maar ben bang als ze zelfs 4 uur achter elkaar trainen onze trainer niet meer uit deze groep kan halen…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 08:56
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - Ado #37
Dit is gewoon het zwakste Mvv sinds de laatste 20 jaar, allemaal goedwillende jonge spelers maar missen het niveau om betaald voetbal te spelen. Met dit team eindig je ergens onderaan in het rechter rijtje. De spelers willen wel maar kunnen niet beter. En ja die NOW bijdrage vergeten aan te vragen.... heeft ons zeker de das omgedaan, daar had je toch 3 goede spelers voor kunnen aantrekken. Maar ja dat is allemaal vakkundig onder de tafel geschoven, zelfs op deze site mocht je er geen commentaar op geven want dan was je een muggenzifter.
Het laagste spelersbudget ooit hebben we, Noor die nog altijd op zoek is naar een investeerder en hoofdsponsor.
Onder Noor zijn we niets opgeschoten, zo slecht als nu op het veld is het nog nooit geweest, we worden wekelijks weggespeeld en afgedroogd.
26(!) tegendoelpunten in 9 wedstrijden dan doe je toch echt voor spek en bonen mee. Ik benijd trainer Wels want ik blijf hem een goede trainer vinden maar met dit materiaal valt weinig eer te behalen.
De Angel Side die voor een schitterende ambiance zorgt in De Geusselt zakt ook de moed in de schoenen. Respect voor die jongens!
Het was een trieste voetbalavond voor de Mvv supporters, ik heb voorlopig weer mijn portie Mvv weer gehad....dit is slecht voor mijn hart en mijn humeur wordt er niet beter door.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Schapendonk, opadiehard, Hill28, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 09:01 02 okt 2021 09:07 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Ado #38
Inderdaad, een dusdanig zwakke selectie hebben we nooit gehad. Goeie krachten als Mickels, Martina, Bertrams/Havekotte, Mares allemaal wegbezuinigd. En nu staat er gewoon amateurniveau op het veld en is een groot deel van MVV uitbesteed zonder duidelijke meerwaarde. Als die Noor niet snel vertrekt, dan zitten we binnen de kortste keren in dezelfde finaciële situatie als Ado. Om over het sportieve gedeelte verder maar te zwijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 09:08 02 okt 2021 09:09 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Ado #39
Ik was eerlijk gezegd wel bang voor een grote nederlaag. Het is nu eenmaal een zwak team, en als daar dan ook nog een paar jongens van afwezig zijn door blessures / schorsingen dan weet je dat het mis kan gaan. Echter is 2-6 wel erg gortig, ik hou mijn hart vast voor de rest van het seizoen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 09:43
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV - Ado #40
Wat een beschamende avond. Helaas naast het veld nog het meest beschamend.

Als je een ADO vlag steelt en er vervolgens vak F mee opstormt kan het gebeuren dat er een reactie volgt omdat niet iedereen doorheeft dat je een MVV supporter bent. Het gaat veel te ver als dan vervolgens je vrienden met een klopjacht supporters willen vinden die hun held met de vlag hebben "weggejaagd". Het dieptepunt is dan helaas het geweld dat wordt gebruikt tegen eigen supporters. Onaanvaardbaar.

Dan toch nog iets over de wedstrijd. Laten we hopen dat Dzepar snel 100% fit is. Hij brengt meer voetbal en loop vermogen en scoort zijn doelpuntjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 10:49
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV - Ado #41
Het wordt langzaam duidelijk wat dit Mvv kan.
Tegen gelijkwaardige tegenstanders kunnen ze vooral thuis dankzij de steun van het publiek aardige resultaten. Tegen iets betere tegenstanders maken ze geen schijn van kans.

Vond het Ado maar matig gevuld of kregen zij maar een beperkt aantal kaarten?

Verder heb ik het idee dat scheidsrechter sneller wedstrijden stil leggen. Ik kon niet zien wat op de boschpoort gebeurde , maar had toch niet het idee dat het spel er last van had.

Ook het DDL veslag was weer top.....
Er stond in dat Blummel werd uitgefloten na de match , maar volgens was dat vanwege het haags liedje wat werd gedraaid

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 11:08 02 okt 2021 11:25 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV - Ado #42
Day after. Wat moet je er nog van zeggen. Kindervoetbal tegen 'n fysiek en goed voetballend team. Sommigen zullen best presteren tegen nr 12 tm 20, maar daarboven is het teveel gevraagd. Verheydt en z'n kornuiten hebben de avond van hun leven gehad. Ado gaat failliet zingen, maar gaan er met de periode vandoor. Geen woorden uiteraard voor de kinderen in de hoek bij boschpoort en degene die door de poort braken. En naar verluid nu ook geweld gebruikten tegen eigen supporters. Besef je eens wat je de club aandoet, idioten. Als je dit echter als risicowedstrijd ziet en je zet zo weinig suppoosten in, geen beveiliging (bezuinigd?) en laat 1 suppost moederziel alleen staan tegenover zoveel mensen, doe je het als mvv ook niet goed. En dat is niet de eerste keer. En volgende keer wat sneller sleutel omdraaien van de eerste poort.

Dan de spelers. Keeper bokst alles weg, weinig uitstraling, maakt fouten. Komt dit nog goed. Geens, coppens ook allemaal minder begonnen, goed geëindigd. Labylle, niet fit, langzaam, pijnlijk om te zien. Tim Zeegers, het verhaal van 4 rechtsbacks en nog geen goede binnengehaald. Essers, moet nog ritme krijgen, maar ook van zijn snelheid geschrokken. Je hebt dus werkelijk geen enkele back die een paar keer per wedstrijd langs die lijn op en neer veegt. Kleinen, nog te weinig kilometers in de benen, fysiek te min, moet de sportschool in. Alberg, te langzaam voor die positie, te zwaar. Ntelo, wordt niet goed gebruikt, maar heeft daar zelf het grootste aandeel in. Duelkracht, kaats, pass over paar meter, zelf weten op juiste moment de bal in de vrije ruimte te vragen en de ander te dwingen die bal te geven, het ontbreekt nog allemaal. Lichtpunt de invallende Dzepar, als die er niet in staat komende wedstrijd...

Op kantoor gebeurt commercieel te weinig al zullen ze zeggen dat er al diverse deals zijn beklonken met brand, nike, voetbalshop, YveY. Businessclub nog steeds op begane grond. (gemeente heeft er direct voor gezorgd dat mvv beperkt blijft door de sporthal niet te betrekken bij mvv stadion) Benieuwd naar praotkaffee. Boodschap zal wel zijn moeilijk moeilijk. Wat is de inbreng van de TD geweest. Wat is zijn netwerk en hoe inventief is hij daadwerkelijk geweest om kwaliteit in iemand te zien en dan weinig geld kwijt te zijn. Kijk eens naar andere ploegen bovenin, onbekende spelers en presteren prima. Er is kritiek op Elsen geweest en zijn salaris. Deze man heeft het niet beter gedaan en staat ook voor genoeg geld op de loonlijst. 4 rechtsbacks en geen ervaren centrum verdediger, reserves bij andere teams binnengehaald als basiskrachten. Of de huurlingen op de bank, nog minder.

Laten we ons enigszins vasthouden aan de wedstrijden tegen de ondersten en een verrassing tegen bovensten. Tegen beter weten in hopen dat ze kunnen aanhaken bij de top 10.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 12:35
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - Ado #43
Stad in verval (onkruid die overal welig tiert) alles gericht op de sjiek zodat annemarie kan stralen en n club die al vervallen is. Geen geld geen know how, wat heeft onze verlosser ronnie nu voor toegewaarde gehad? Wie t weet mag t zeggen. 5 keepers en dit is dan de minst slechte of zo? 4 rb geen ervaring in centrum labylle tsja wordt met de week pijnlijker. Middenveld met alberg die t leuk in de zaal zou doen. Kleinen potentie maar powerloos. Blummel loopt vanaf minuut 1 ongelukkig te wezen. Spitsen die t niet hebben of verkeerd staan. Buiten de poort mactsvertoon van politie en binnen in stadion toelaten dat je eigen supporters worden belaagd. Top geregeld!!! Noor die alles uirbesteedt )aan vriendjes????)…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 12:43
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - Ado #44
4 van de 5 wedstrijden zijn verloren tegen de top 6 , de andere was J-Ajax. De rest gewonnen. Ik denk precies waar we thuishoren. De top van de KKD is te sterk voor dit team. Een ervaren centrale verdediger zou goud waard zijn. Hopen op goed resultaat komende 2 wedstrijden (VVV en Dord) en de wereld ziet er weer heel anders uit. Maar goed of slecht , ik ben en blijf MVV supporter. Als ik had moeten wegblijven na tegenvallers had ik in de 58 jaar dat ik ga kijken al vaak afgehaakt. Over 2 weken ben ik er weer met goede moed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2021 12:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - Ado #45
Ik mag toch aannemen dat na het zien van de match van gister dat we het toch eens mogen zijn dat deze selectie minder is dan die van vorig jaar . Vooral defensief zijn we echt een stuk achter uit gelopen
Mares , van Acker , Surmeli ….die hebben we niet vervangen . Deom op het middenveld die missen we enorm.

Daarbij vind ik Klaas Wels een tactisch matige trainer , dat vond ik gister ook weer . ADO was beter maar wat kregen ze de doelpunten makkelijk cadeau.

Het gaat een heel vervelend seizoen worden op deze ben ik bang voor , Wels is geen Kalazic !!!
Ik hoop dan ook dat er iets centraals gaat bijkomen want zo kunnen we niet verder !!

Dan het gedoe op en rond de tribunes , wat is er toch allemaal aan de hand man !! Waarom toch !!!
Misschien moet MVV zelf besluiten om uit supporters maar tijdelijk te weren , want 2 incidenten in een korte tijd is geen goed begin ! Ik hoop dat de KNVB milt is , maar een match stil leggen , lijkt me geen goed teken

Gister ook nog even in de BC geweest en in de 2 skyboxen , de skyboxen hebben ze echt super leuk gedaan ! Goed eigen initiatief!!
De BC is mooi opgeknapt maar ik vond dat er veel te veel meubilair op de vloer stond , waardoor alles erg dicht op elkaar kwam te staan .
Daarnaast vraag ik me af waarom het een businessclub heet , veel mensen die er komen hebben niet eens een business of zijn beslisser . Dat moet ook anders in mijn ogen .

Nu de wonden likken en dan herpakken tegen VVV die draaien ook niet lekker .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden